![]() |
Chris,
Als je nou geen ETKA heeft, kijk dan op www.vagcat.com en maak even een accountje aan. Dan kun je de tekeningen die je nodig hebt ook vinden, en de onderdeelnummers die je nodig hebt zo overnemen. Als ik originele spullen nodig heb schrijf ik eerst alle nummers op vanaf die site en bel dat zo door naar de dealer...Gaat altijd goed! Linkje: http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO...110/50/1088170/ |
Quote:
Thanks Arne. Maar heb zojuist al een versie van internet geplukt. Ik had er nog wel een maar die was verlopen. Was ook al 4 jaar oud, dus dat is niet zo raar. En heb nog wat gevonden toen ik m'n kamer aan 't opruimen was... zou ik? :D ![]() |
wel lekker retro zo'n golf zonneband :D
|
Zijn die kleuren nou heel erg vertekend op die foto van ricardo's motiefje? Met die schuine strepen doet me aan een opeltje denken, maar kan zo geen foto vinden daarvan.
|
Quote:
http://i112.photobucket.com/albums/...GTD/golf002.jpg |
Quote:
Tering joh, dan zal ik me wel vergisd hebben. Ik kan 't niet meer vinden ook. Ben ik toch benieuwd verder, aangezien het op ricardo zit :D |
Quote:
Kan er ook gelijk weer af als ik het niks vind, dus denk dat ik gewoon ga plakken. :D |
Quote:
Dat zijn ze, alleen zijn die schoon, en de mijne ... niet. :D |
Chris, die raamband is niks. Als je dan bij een stoplicht staat moet je helemaal met je bek op het dashboard gaan liggen, anders kun je de lampen niet zien :D
|
Quote:
Gewoon 10 meter voor de lijn stoppen :D |
Quote:
Moet ik nu ook al. :tongue: En dat is eigenlijk ook de reden dat ik hem er toen heb afgehaald. :D |
Quote:
Of zoals vanmiddag zo'n griet deed... gewoon niet stoppen. Ze reed me d'r bijna vol in. 't Is dat ik nog wel op tijd stil kwam voor die tut me vol d'r in racete. En dan wel nog een kind op de achterbank hebben. Zou je haast denken dat mensen wat normaler gaan rijden... :screwy: |
Daarnet ook in Arnhem, even wachten bij de grote rondweg in het centrum. Staat zo'n stoplicht met van die aftel ledjes (was op de fiets). De paal die er stond had weer 3 roodrijders erop gezet. Zo dom is dat, gevaarlijk ook nog eens.
|
Hierbij de foto's van de blauwe kever, verder wel een behoorlijk gaar apparaat. Kun je ook wel aan de staat van de velgen zien. Maar wel 8 spaken!
![]() ![]() |
Quote:
Dat scheelde idd niet veel nee, anders was de schade niet te overzien. Lag denk ik ook aan het soort kruispunt. |
Quote:
Nouja, haar stoplicht kon eigenlijk niet veel roder zijn. Ik kon vanaf waar ik stond de gloed in die kap zien die boven de lamp van het stoplicht zit. En ze had d'r een beste vaart in zitten. Maf wijf. :screwy: @ Ruben: Dat zijn inderdaad de zelfde velgen. En die van mij zien er ook niet meer zo heel erg netjes uit. Toen de banden er op zijn gelegd hebben ze de randen ook aardig beschadigd. Heb ik wel vergoed gekregen, maar 't blijft toch wel zonde. En vandaag de eerste helft van de vergoeding van de schade aan de achterbumper op mijn rekening gekregen. :) |
Binnenkort, over twee weekjes, heb ik de Golf niet meer zo hard nodig, dus dan gaat er veel vanaf om hem eens helemaal in orde te maken (zo ver het geld en de tijd dit toelaten).
Eén ding dat me stoort is de schade aan de velgen. Nou kan ik ze weer gewoon saai zilver / grijs spuiten, maar ik was meer hier aan aan't denken: ![]() Zou ik? :D |
Ik vind het er heel dik uit zien, beter als zilver inderdaad:D.
|
doennnnnnn
|
Quote:
Ja, klopt. Vond 't wel leuk omdat de rest van de auto ook een beetje deze kleurstelling heeft met die bumpers en de GTI achterlichten. Ze worden dan wel mat / zijdeglans. |
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |