![]() |
Dammmmm..... Wat een super wagen !!
|
mooie auto hoor
|
Quote:
Dat is goed Chris.....maar waarom niet in de TT? En ik wil weer een rondje op de damesfiets hahahaahahaha |
Dikke poep hoor! Staat echt heel dik :cool:
|
Quote:
OK!! Mag jij in die homo-kappers-auto rijden en fijn een stukje fietsen op de Johnny Loco met rietenmand van Tinka... :thumbup: ![]() |
hahahaha.
LAAT MAAR!!!!!!! |
Nou...de vorige keer moest ik je bijna van de fiets slaan om eraf te komen....:D
|
Tgg... lekker origineel hoor Chris...
![]() ;) dit is toch de foto die ik jou een keertje stuurde? |
Deze foto staat al een keer of 2-3 eerder in dit topic boertje uit Grûnn.... ;)
Die TT kwam ik tegen tijdens VW Mania 2006,en die dag besloot ik dat de GTI exit moest,en ik weer een zwarte TT moest hebben met die stijl van wielen....en met toeval heb ik nu dezelfde velgen...én een dikkere voorbumper:D |
die TT is meesterlijk mooi hoor..gr ronnie
|
Even weer onder het stof vandaan halen...
Loop al zeker een jaar met het plan om mn motorkap te laten verlengen...ondertussen al een motorkap gevonden die daarvoor misbruikt kan gaan worden.Mocht het misgaan om wat dan ook,kan ik altijd mn originele kap nog terugplaatsen. Adres gevonden van een duits bedrijf die het vaker gedaan heeft,helaas wel ruim 800 km enkele reis,maar moet wat voor de hobby over hebben.... Gister de nieuwe kap kaalgemaakt met afbijt en daarna gemonteerd.Staat niet eens verkeerd moet ik zeggen :D Reden voor monteren is,dat het pasmaken van de verlenging op de auto moet gebeuren. Verder nog wat foto's die andere gemaakt hebben tijdens de MIVW meeting vorige week..altijd leuk om je auto op een site te ontdekken! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit Chris...maar dat was al bekend ;)
|
mooie TT, ik weet alleen niet of ie een verlengde motorkap nodig heeft..
vind hem zo wel erg af persoonlijk. ;) |
Een verlengde motorkap zou ik ook zonde vinden. Een setje witte of donkere knipperglaasjes in de koplampen daarentegen...
|
Donkere knipperlichten staat ook nog op de planning,daarvoor moet de bumper eraf en moeten de koplampen uit elkaar gehaald worden...gaat ook nog een keer gebeuren!
Motorkap wel of niet verlengen...tja..heb diverse foto's gezien en vind het echt niet verkeerd staan.Mocht het in de praktijk niet zo uitvallen als ik gehoopt had,zet ik gewoon mn originele kap er weer op. |
Zo....1600km achter de rug en weer thuis met een verlengde motorkap! Las en slijpwerk is in Duitsland gebeurt,de rest doe ik zelf...
Veel gezien in Ingolstadt (Audi fabriek en museum enz),veel foto's,maar ga nu eerst naar mn werk om aan de motorkap verder te gaan....foto's volgen nog :D |
:postpics:
:D :D gr. Martijn |
Ziet er goed uit die TT, ben benieuwd met de nwe kap
|
toch gedaan na jaren...
bij je eerste TT had je het er al over ;) ben benieuwd naar het resultaat :D |
Smerig en onder de vliegen na die 1600km snelweg...vandaag strakgemaakt en in de spuitplamuur gespoten,morgen weer schuren en in de filler....dan weer schuren en dan kunnen we gaan spuiten..:D |
All times are GMT +1. The time now is 21:11. |