![]() |
Super dik geworden man.
Top bus. P.s. wat betreft je stuurhuis. Ik ben bezig met een RED9 ombouw dus ik hou mijn stuurhuis over. (en alle andere delen van stuurstangen etc) Dit is een gereviseerd exemplaar van 4 jaar oud ongeveer 6000 km meegereden. Mocht je interesse hebben, kan je vergelijken of deze hetzelfde is en bruikbaar is voor jou. Prijs komen we wel uit. |
Het is een plaatje geworden hoor. Top!
|
Quote:
Hey Johan, bedankt voor de complimenten en het aanbod, maar ik heb dit verslag met terugwerkende kracht geschreven (zie dikgedrukte datums) en er zit inmiddels een nieuwe onder! |
Quote:
Tnx Steven, ben er erg blij mee :thumbup: |
Quote:
i know, ik zag 29/04 staan denk ben precies op tijd hahah, maar helaas een jaar te laat ;) |
Quote:
Haha yes :D Red 9 schijnt wel super te sturen trouwens :thumbup: |
Laatste modificaties: kastje boven de bedbank gemaakt en gordijnen laten maken met magneetjes er in verwerkt. Dan kan ik ze er helemaal af halen als ik er niet in slaap, vind ik mooier
![]() |
Quote:
Ja dat hoor ik ook, dus ben heel erg benieuwd ;) |
Quote:
Dat ziet er ook top uit. Ga je het dak nog ontdreunen en isoleren. Uit ervaring weet ik dat als je er in gaat slapen zonder het te doen en je een serieuze bui heb je weinig slaapt hahah |
Quote:
Haha ik was van plan het eerst zo te proberen, maar ik hoor het inderdaad vaker :D |
Netjes zeg :thumbup:
|
Tnx man, nu lekker touren en in augustus naar Spa!
|
Quote:
Nice :D |
Quote:
Ja ben benieuwd, eerste keer en met eigen bus. Aircooled Scheveningen was ook top afgelopen weekend :thumbup: |
was dat afgelopen weekend.. die heb ik even gemist :redface:
dat is op fiets afstand |
Quote:
Zonde! |
Net voor Aircooled Scheveningen besloot m’n krukaskeerring te gaan lekken.. dus in de laatste dagen nog even de motor eruit getrokken :rolleyes:
![]() Maar op tijd klaar, hier wat sfeerplaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() |
het is echt een super leuk ding!
heerlijk ook dat je de us platen waarschijnlijk ook gewoon echt legaal mag voeren dat vind ik bij de mk1 hier wel jammer dat dat toch een beetje risico met zich mee brengt :tongue: |
Tnx man! Yes, ben ik ook heel blij mee, met die platen! Was ik ook erg op gebrand met de kentekenkeuring bij de RDW
|
WOW man wat een mooi project heb je, wilde zeggen "afgerond".
Dit is een plaatje, genieten van je bus |
All times are GMT +1. The time now is 11:42. |