![]() |
Ding wordt steeds beter!!!!
|
Heerlijk ruig ding!
|
Bedankt . Voorlopig nog lang niet klaar :D
Quote:
Hier rijdt de sheriff nog op een varken :D |
De kogel is door de kerk en er komt een andere motor in de golf . Het plan is om een abf motor erin te hangen . Vandaag begonnen met de oude motor uit te bouwen .
![]() Volgende week weer verder |
dan gaat ie echt 'als de brandweer' :D
|
Ben benieuwd :D
|
Lekker gerommeld vandaag!👍
|
Dat dacht ik ook . Lekker opgeschoten zo
|
Zo die is leeg :)
|
Gisteravond en vandaag weer verder gegaan . De motorruimte helemaal leeg gehaald en begonnen met schoonmaken en ontvetten . Links is alles zo goed als schoon , rechts moet nog . De roest valt alles mee en is alleen oppervlakkig . Niets geen rottigheid kunnen vinden .
![]() Het subframe daar in tegen was er iets slechter aan toe dan ik dacht :eek: ![]() Volgende week weer verder |
Was weer een gezellig dagje rommelen!!
(Jammer dat de donor wat tegen viel...) |
Mooi project! Super leuk om te zien hoe de auto steeds verder wordt opgebouwd. Leuke plannen ook voor de toekomst, ben benieuwd.
Succes ermee! |
Quote:
Donor kebab? :D |
Quote:
:goodpost: :dance: |
Stoer apparaat. Ga je in de motorruimte alles strak glanzend spuiten? Denk dat dat wel een mooi contrast is. ER circuleert hier ergens een foto van een oude pickup-truck die van buiten bare-metal is met alle schoonheidsfoutjes van dien. Zijn interieur is daarintegen spatzuiver met een rood/oranje gespoten metalen dash. Erg gaaf.
|
de swallowtail van misha (o.a. geloof ik) met de 20vt erin had dat ook. rat van buiten, clean vanonder de kap
|
Is wel een leuk idee , maar alles onder de kap wordt mat zwart . Omdat het interieur ook helemaal zwart is wil ik dat door trekken in de motorruimte
|
ook een goeie keus, als er maar eenheid in zit. zou zelf wel voor clean glanzend rood gaan denk ik, maar zwart gaat het prima doen. iig onderhoudsvriendelijker...
|
Quote:
Da's wel een heel gaaf ding!! |
Quote:
Waar het hart van vol is... :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |