![]() |
Slimme oplossing, dat eentje :D , valt het niet op dat het chroom van het logo af is. Is nog eens origineel! :thumbup: Wieltjes staan hem ook goed.
|
Quote:
Thanks! :thumbup: Quote:
Eendjes werden uitgedeeld op het Jetta treffen, is sindsdien ook maar in de Jetta gebleven :tongue: |
Gisteren de Jetta maar eens uit de winterstalling gehaald en naar de meet and greet van One Dub gereden
![]() En voor de mensen die vorig seizoen opmerkingen maakten over de kentekenplaat houder, deze is ook vervangen! :rolleyes: ![]() |
Mooi om de Jetta weer buiten te zien! :thumbup:
|
Jetta heeft inmiddels weer een nieuwe apk zonder aandachtspunten of opmerkingen :thumbup:
Tevens is er een kleine update toegevoegd. Wie ziet de update?? :rolleyes: :D Gisteren nog even naar International Vag Sensation geweest: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
behalve dat hij glimt als een malle zie ik niks.
c2`s weer erop? zal t niet zijn |
t hondje op de hoedeplank :D
Stond er netjes bij :thumbup: |
Quote:
Gistermorgen even beetje gepoetst :D :cool: Maar de C2's bedoel ik niet nee... Nog wat foto's gevonden net: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:D :D Thanks! |
Niemand die de update ziet? Het hondje is het in elk geval niet!
nog wat foto's gevonden: ![]() ![]() ![]() |
Velg op je dakrekkie? :D
Staat er goed bij zo!!!! |
Klopt! Kever velg op het dakrekje :thumbup:
Dankjewel! :D |
Winterprojectje :redface:
![]() |
OEM Parts :wuv:
![]() |
Mooi daimy!
|
Thanks Marc!
Hoe bevalt je BMW? ;) |
Rijd heerlijk, al moet ik zeggen dat ik het kartgevoel van de golf wel mis...
|
Achteras projectje wordt een jaartje uitgesteld.
Nieuw jaar dus ook weer nieuwe updates :cool: Bandjes zitten er weer om.. Binnenkort even monteren en nog wat aan de stance werken :D ![]() |
En nu ook maar de velgen gemonteerd op de Jetta :)
Zijn VW Touareg Bigfoot velgen geworden in 7,5x17. Banden zijn Nankang 165-40-17 :eek: :wow: Ben zelf zeer tevreden met de look :D ![]() |
Even wat foto's van een weekendje Volksdub :cool:
Zoals gewoonlijk was het weer een super gezellige meeting! :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 03:27. |