![]() |
Quote:
Lekker voordelig peter.haha |
Zeker des te meer geld houden wij over zo dat we nog meer in die auto's kunnen pompen om ook te kunnen gaan rijden :thumbup:
|
Quote:
is een twee zitter :mad: oplossing: peter jij voorin ,rij ik en Gooi al blaffend achterin de hondebens :D |
Quote:
ik weet het zo 1 2 3 ook niet meer gooi, je zou bijna zeggen dat toch de startbeveiliging roet in het eten gooit omdat het toch de puls richting de ecu gaat en er niet meer uitkomt :confused: |
Quote:
:thumbup: Is idd vervelend voor Gooi zou er ook compleet gek van worden ben je klaar om te starten niks. En maar zoeken en proberen maar nog steeds geen oplossing :mad: |
Quote:
en daar komt nog bij dat dit blok nummer zoveel is wat niet wil , je zou bijna denken dat het aan Gooi ligt :D |
Mag aan nemen dat jullie elkaar goed kennen met deze uitspraak :eek: :D
|
Quote:
ckers :thumbup: |
Ik heb hier nog wel ergens een 1500JB voor hem liggen wie neemt er dan ook en ABA :shake:
|
Hahaha.
kan veel hebbe peter brede rug .. Maar achterin de benz lijkt me niks . |
Quote:
Idd peter. whahahaa elende |
Ik hoorde vanmiddag nog iets van een update, hoe zit dat??
|
Ik denk dat hij rondjes aan het rijden is met Gooi achter in
|
Quote:
nog twee weken dan barst het van de updates plannen iets gewijzigd wel een mooi dempertje gescoord en de 1z gaat in de bingo |
Quote:
nee hoor voorin jij bent er niet bij :D |
hopaa , 25.000 views :D
|
niet hier om type ,,, erin dot ding :) :D
|
Mooie update die 1z in de bingo :thumbup:
|
Quote:
heb geduld Gooi nog 8 nachten wachten dan mag je je uitleven :wow: http://www.volksforum.com/forum/sho...106#post1459106 |
Quote:
:D hoef ik het blok ook niet te verhuizen, de andere ligt er al :thumbup: |
update: :D
gisteren de kabelboom met de ecu in de caddy gedaan, alles mooi netjes in orginele rubber door de parafan vandaag de versnellingsbak van de 1z afgehaald en achter de afn gehangen(omdat deze al gespoten was en degene achter de afn nog niet) motorsteunen omgehangen van 1z naar afn, distributie vervangen omdat de afn het meeste zwart is heb ik vandaag de alle steunen en aandrijfassen weer zwart hoogglans gespoten, de draden die ik nodig ben voor de klok uitgezocht. de caddy op de brug zodat het koelwater er uit kon, kan ik morgen mooi mijn vinhuis in de hoogglans spuiten. en gaan we maandag verder met Douwe (dokter d) td eruit pedaalbox erin hydro. koppeling erin kabelboom aansluiten afn erin alles weer wat afbouwen en hopelijk op het eind van de middag een proefstrart al met al een leuke start van de swap |
Heel veel succes maandag maar dat komt vast goed!!!
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
En niet te vergeten heel veel plezier :D Goed bezig man :thumbup: |
Quote:
tanx Peter alles ligt in principe klaar om in of omgebouwd te worden ,het meeste is ook gespoten dus het is hoofdzakelijk sleutelwerk alleen komt er een custom rvsuitlaat onder van 60mm |
:postpics:
Laatste foto is dik 2 maanden oud. :D Succes morgen, ben benieuwd! :thumbup: |
Quote:
komt goed , ik probeer morgen alles zo goed mogelijk bij te houden |
Speciaal voor Wouter:
![]() |
hoppa ..
jou gas jou gas ..hahhaha |
Quote:
morgen middag tijd voor foto's |
|
Nice :thumbup:
|
Mooi werk heren :D :thumbup:
|
Vind ik leuk :thumbup:
|
Quote:
ik ook :D |
zo net thuis van een avondje sleutelen.
blok zit erin alles aangesloten dash er bijna weer in klok werkt teminste koppelling werkt (waar ik al heeeeeeeeel blij mee ben) schakeling zit erin eigelijk zo'n beetje alles klaar op de uitlaat na maar dat is een klusje voor Douwe (Dokter D) leuk als je een swap lekker hebt voorbereid :D gister morgen om 9 uur begonnen 10uur oude blok eruit gebeunt tot half 6 , vanmorgen begonnen om 9uur tot 12 .we lagen mooi op schema dus vanmiddag maar vrij genomen vanavond om half 10 proefrit gemaakt :thumbup: dan wel zonder uitlaat . nu dus nog de uitlaat en wat fijntunen en rijden met die hap ;) |
Zomaar klaar he :d
Haha zie nog de bibberende handjes voor me bij de eerste start :) Hij loopt mooi! Deze week het rvs uitlaatsysteem even eronder maken en klaar istie! |
Quote:
altijd spannend de eerste keer de sleutel om, laat staan de eerste meters ckers als je de vacuum niet hebt afgedopt haha |
morgen de kids maar even mee en een beetje opruimen en wat foto's maken
hebben we hier ook weer wat lees en kijk voer :) |
:thumbup: :) :thumbup:
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:34. |