![]() |
Wow, die bbs-en zijn echt mooi geworden!!
|
Quote:
zo staat ie nu op zijn wielen moet alleen nog de schroefset monteren en vooraan de verstelbare camberplaten plaatsen de komen ze wat meer in de voorste schermen voor ![]() ![]() ![]() en na ![]() ![]() ![]() |
nice, idd schroefset zou hem goed doen :thumbup:
|
Quote:
zeker weten maar niet tegen haidy zeggen,zij wil hem namelijk niet verlaagd hebben bang dat alles weer aanloopt op drempels :D |
Quote:
hahaha, dat ondervind Stephanie nu ook ;) wij zeggen niks :thumbup: daarom gaat ze zeker vaak op de fiets ? :D velgen staan iniedergeval erg netjes, had je ook al naafdoppen? |
Quote:
naafdoppen zijn besteld hopelijk maandag in huis |
zooo, heb alle paginas ff doorgelezen. en dit zijn nog is mooie projecten, ga door zou ik zeggen!
|
Is de koets al te koop...? :-)
|
Quote:
kwartje valt niet sorry :screwy: |
Sommige mensen geven het op met zo een uitbundig project en verkopen de koets (chassis) ofzo ik snap het ook niet helemaal. ;)
Had je je naafkapjes al? |
Quote:
nou ik geef absoluut niet op alleen soms moet je geduldig zijn,ik heb helaas geen suikeroom die me kan sponsoren ;) kapjes heb ik nog niet binnen |
He Michel,
Niet opgeven hoor :thumbup: Je inbox zit vol ik heb een vraag aan je die ik graag via de pb wil sturen!! Groeten, Rick |
Quote:
als het goed is, is hij nu geleegd,dus mailen maar |
wat is het rustig bij je kerel .
ben je druk ???? of weer sparende , net als ik . |
Quote:
hee robje idd weer druk sparende,aan het eind van de maand gaat de koets naar duitsland om gedompeld te worden,wat een geld kost dat geintje :( zijn je dempers voor de maten al aangekomen? |
zijn je dempers voor de maten al aangekomen?[/QUOTE]
nee nog niet want het word waarschijnlijk weer iets heel anders , maar daar ben ik nog mee bezig . wil wel deze maand de remmen ,gaan bestellen . en alle pijp en alu wat ik nodig heb. hoop dat het gaat lukken . |
ijdje stil geweest,heb vandaag in duitsland bij cae een shiter opgehaald en een setje ronal racing centers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nice!!
|
Quote:
Hee Skywalker, ga je tegenwoordig speciaal naar Duitsland voor het ophalen van een SHITER :confused: :D |
Met zulke updates mag t best een tijdje stil zijn.. zeer mooi spul weer
|
dat mag zeker gezegt worden
heel erg mooi spul heb je aangeschaft succes |
Quote:
Ja sorry,ik moet het goed zeggen Heb de shifter bij wilco gekocht maar deze was alu kleur en vond de zwarte mooier,je weet ik hou van zwart :D nog bedankt he wilco :thumbup: ;) |
Quote:
Hee Kerel, Het was om de spelfout, vreemd woord zo zonder de F :) Maakt niet uit hoe je deze verkregen heb, iedereen weet dat de beste shifters de originele CAE zijn, ipv de imitaties. Super mooi zo in het zwart, staat een stuk minder bling en wat meer motorsport zo midden in de auto ;) Voor wat de wielen betreft zitten we wel op 1 lijn, super mooi die ronals :) |
Vind het carbon wel interessant,wat de wielen betreft heb je de rest er ook bij?
|
Die Ronal Racing centers :spankit: wat een ruige velg is dat toch.
Heb ooit eens 2000 euro geboden op ebay en nog had ik ze niet :screwy: Zal hem goed staan straks :thumbup: En ook een heel leuk project ook :) |
Quote:
hoe bedoel je de rest erbij? als je de centerlock bedoeld ,die laten we pas maken als we weten hoe breed de ophanging tov de schermen gaan staan heb al een bedrijf in duitsland die ze gaat maken,zij bouwen het voor hun eigen berg cup racer wat randen betreft die heb ik genoeg om dit voor elkaar te krijgen |
Quote:
De randen bedoel ik,weet niet wat er allemaal past. |
Quote:
in pprincipe alle 20 gaats randen zijn uitwisselbaar dus van de bbs rennsports en ronal racing zijn allemaal gelijk |
Hoi Mich weet je al wat meer van de voor spoiler en heb jij al een idee over een achter vleugel ???
zag van de week wel iets leuks op mp . |
Mischien heb je er iets aan.
http://www.bbs-racing-wheels.com |
Quote:
achtervleugel weet ik wel wat op zal het ff doorlinken ,voorspoiler moet ik nog geld voor opzij zetten kost me 850,00 om de mal te maken en het strak zetten van wat ik heb gemaakt,en dan moet ik voor het eind product ook nog betalen,dus al met al :shake: |
Quote:
heb al met klaus mohrhammer contact van bbs motorsport contact ;) maar dank voor je meedenken :thumbup: |
deze spoiler rob
http://www.geierracing-shop.de/prod...360f4ab86a58120 |
heb weer wat nieuws een spoiler van swr motorsport uit duitsland deze is meen ik mid 80 gemaakt,heb begrepen uit tests dat met een originele 16v je 10km harder reed
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ghehe, je hebt hem meteen nagemaakt? Of zie ik dat verkeerd?
|
Quote:
idd heb er gelijk een mal van laten maken eentje voor mezelf laten maken en evt voor mensen die er een zouden willen,het origineel is van een kennis |
is die bodem plaat voor een mk2 met dunne bumpers of dikke bumpers ???
|
Quote:
bodemplaat is voor een type met dunne bumpers |
loopt hij helemaal tot aan de zijschermen? Zie zo niet helemaal hoe hij komt te zitten.
|
Quote:
Ben hier ook benieuwt naar, heb wat gegoogeld maar kan maar weinig hierover vinden ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:21. |