![]() |
Lijken op 17 inch brock b1 hoor
|
Quote:
Heb ze van marktplaats. Heb de verkoper al gemaild maar hij wist het merk niet. Het is toch wel degelijk 16 inch steek 4x100 7,5 en 9J. Als ik een plaatje van een 7,5J brock velg vergelijk is het velgbed toch dieper van deze velg. |
Welke et...
|
Volgens mij zo'n Sjaak imitatie setje :thumbup:
|
Quote:
nooit geweten dat er ook immi's waren van Brock. :wow: maar dit zijn idd geen Brocks, want de spaken van Brocks zijn ronder. |
Volgens mij is dit inderdaad een immitatieset van brock.
De Et waarden zijn voor ET 25 en achter ET 20. De 9J van Brock is dacht ik alleen maar in ET 15 te verkrijgen. |
Weet iemand wat voor volvo velgen dit zijn ?
http://www.garaget.org/?car=308337&image=2945995 Volgens mij zijn ze wel prijzig, maargoed...immitaties bestaan er wel van.. |
Quote:
Volgens mij zijn dat Brock B1 wielen. |
Lijken er idd op maar dat zijn ze niet volgens mij
|
Brock b1 heeft volgens mij toch wel dikkere spaken.
|
Even jullie Zweeds op poetsen heren :rolleyes:
Ocean MK18 8,5x18 ET6 :thumbup: |
Quote:
Toppie ! super bedankt :D |
Ancora STP
15 inch 7J ET 40 4x100 Quote:
|
Staat setje te koop op het forum.
|
Stond te koop....
|
Bij een goed bod weet ik wel een set ancora stp
|
Mijn velgen voor de MK3,maar geen idee van welk merk ze zijn
![]() |
Quote:
Heb je weer een mk3? Ik zeg foto's :D |
Daily ride nigel.. Zal er nu nog geen foto's posten :D ,is nog standaard en roestig :D .. Gaat binnenkort uit elkaar,soort van projectje zeg maar..Maar wel lowbudget ;)
|
lijken wel ACE velgen
|
wat zijn dit voor wielen
Wat Zijn dit voor wielen en wat Zijn ze waard
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...Page=mympSeller |
Zender lijkt mij ook de fake split versie.
|
Zenders, en ze zijn niet meerdelig. 250 euro?
|
Deze zender velgen zijn eendelig!! Nepboutjes (zitten erin geperst geloof ik). Als de banden maat juist is, 200/250euro, niet?
|
ik heb foto gezien dat er moertjes op zitten in de binne kant hoe zit dat dan
|
ik heb ook nog wel zon setje liggen met goede banden
mag weg voor 250 en zijn een delig.ook met een rand van 5 cm diep. deze zijn ook niet meer delig geweest. ik weet een set die 2 delig is die heeft hij zelf zo laten maken. oja bij intresse pb maar |
meerdelige zenders zijn een stuk duurder... en geloof dat die dan 17inch zijn, klopt dat?
|
Heb je ook in 15 & 16"
|
Oké wat levere ze dan op als ze wel meer delig zijn
|
![]() Ik weet OZ Racing staat erop, ze lijken er ook op (de OZ rally racing wielen that is) alleen kan ik dan de maat niet plaatsen. Kan iemand mij verder opweg helpen? **edit, ook geen racing hart, compo's of Bridgestone DTM racings zo te zien aan de vorm van de spaken ***Edit 2 ESM zijn het denk ik zonder kapjes |
heb laatst een setjes BBS velgen van een cabrio gehaald, maar weet verder niks van de velgen..type etc
Iemand een idee ![]() |
type velg
Weet iemand type velg hiervan ?
heb de merk wel maar kan het nergens vinden :( op de velg rand staat RW velg maar dus niet te vinden graag hoor ik et !! :thumbup: :thumbup: [IMG]foto[/IMG] |
[QUOTE=klaasgolf2]Weet iemand type velg hiervan ?
heb de merk wel maar kan het nergens vinden :( op de velg rand staat RW velg maar dus niet te vinden graag hoor ik et !! :thumbup: :thumbup: http://www.tweedehands.nl/auto-onde...-141409697.html |
want deze zijn nergens te vinden ??
en is 4x108 omte maken naar 4x100 ??? |
Welke type OZ velgen zijn dit, Ik zoek 4 nieuw / andere 62mm Naafkapjes in het rood
![]() |
Ik heb deze velgen vorig jaar gekocht voor mijn Seat. Kan iemand mij vertellen van wat voor merk ze zijn?
Opvallend zijn de speciale bouten + adapter. Normale wielbouten zijn te groot en passen niet. ![]() |
Welke BBSen zijn dit ook alweer? Dacht eerst RC336, maar die hebben geen driehoekjes boven de naafkap.
![]() |
Rs700?
|
Mmmm, lijken er wel op. Maar deze waren niet zo "concaved"
|
Heeft er toevallig iemand enig idee van welke merk of op welke auto ze ooit origineel hebben opgestaan
de verkoper heeft mij verteld dat hij ze heeft gekocht van iemand die ze altijd onder zijn golf gti had staan het is stale velg met volgende maten 13x6.5j, een steek van 4x100 en heb ook nergens een stempel of iets dergelijks gevonden ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:46. |