![]() |
Wow, gaaf die jetta :)
|
danku wil nog nieuwe bumpers.....rechter zijscherm herstellen(dikke kras/deuk) en bestuurders deur uit laten deuken ....iemand adresje?(ergens in de buurt van roosendaal)
dan is tie wel beetje af.....hoewel.....16v erin? :D |
vandaag ff een fotoshoot gemaakt omdat ik weinig te doen had........
btw, het kenteken hangt aan een paar scharnieren, dat wappert mooi mee met de wind enzo :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groet ikke. |
Quote:
Jahoor heb wel een adresje is bergen op zoom dichtbij genoeg;) |
Die CD in de middenconsole... cool!
Oja cool gemaakte rat btw |
de lip past er goed onder :thumbup: leuk ratje zo kerel
|
dit is nog de mijn nog voor even :)
![]() ![]() ![]() ![]() groetjes |
Pas getrouwd? Of vanwaar de witte bandjes aan de spiegels? ;)
Vind 't een heel gave kleur voor een mk2 zo. Eerder al op de Jetta van Lennart gezien, super! |
een maat van mijn de guy is pas getrouwd, vandaar nog de lintjes aan de spiegel
zal wel een paar foto's posten groetjes |
niks speciaal gewoon proper golfkes 2
dit is de guy zelf GTi 16V ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry van of topic het is niet mijn mkII groetjes |
LOL @ the RatSky (ratskie) :D Vette trekhaak baas!
|
Quote:
Dik! :thumbup: |
ja de velgen zijn iets dat je niet veel ziet Gotti's(ff aan gepast) of hoe schrijf je dat
ze waren allemaal wel proper maar ja ieder zijn ding groetjes |
Velgen zijn GOTTI 's,... Idd mooie en niet veel geziene wieltjes voor een MK2!
|
da setje was 7j*15 en in duitsland een setje gevonden van 8j
en nu proper 7j en 8j GOTTI's velgen ja dat is de naam en het is iets dat je niet veel of bena niet ziet denk ik ik weet niet of er mensen op het forum zoeen velgen hebben groetjes |
Gerard heeft die geloof ik te koop staan. Helaas niet de centen ervoor, maar super gave dingen!
|
Ik heb ze gehad in 9x15 :D
Helaas verkocht :rolleyes: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54367 ![]() |
Quote:
Velgen onder die zwarte komen van arosaboy hier opt forum, heeft ze hier ooit ook gekocht van iemand en helemaal proper gezet. Volgens de eigenaar zijn ze 9J breed maar hij wou de randen laten aanpassen. Hij zoekt ook nog een setje BBS waar hij heel mss de Gotti's tegen wou ruilen. Zal het vande week wel eens ff vragen anders. Grtz Jel |
Quote:
Dan zijn dat mijn "oude" wielen :D :D Ik heb ze namelijk aan Arosaboy verkocht :thumbup: |
die oranje dopjes int center vind ik er wel knap aan dat is org
groetjes |
hierbij mijn type 2 (golf en jetta) die ik heb gehad, en de laatste is die ik nu rijd.
dit was mijn 1e jetta, veel problemen mee gehad maar ook erg veel plezier! ![]() daarna kwam deze jetta ![]() toen kwam deze golf er tussen door ![]() snel erna weer een jetta ![]() en toen deze golf 2. ![]() en de laatste en huidige auto is deze ![]() |
mijn jetta:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mijn Fire And Ice op 17" ![]() Zo rij ik rond :redface: |
1.8 GL automaat
![]() |
Quote:
Vind dit een erg mooie wagen :thumbup: Ook onderhuids ;) |
![]() The original Piece ! |
even een recente foto van mijn hok :cool:
![]() |
Quote:
Nice heur! :thumbup: Zo'n grilletje zoek ik op het moment,ik zal nog ff informeren wat zo'n grill bij de onderdelenboer nieuw kost :) Dit is de mijne :D ![]() ![]() |
nice, en zo'n grill zal hem goed doen ;)
|
@. VWJarnoGT:
Heb nog 2 liggen, PB me anders maar ff :thumbup: |
Quote:
hele vette auto, zie je heel vaak rijden in Apeldoorn, laatste tijd wat minder btw. |
nieuwe fototjes
|
De mijne
![]() ![]() ![]() |
Is dat nou een originele grill voor een F&I? Dubbel zonder rode bies?
Jarno |
![]() |
Quote:
Ja, voor de "gewone" 1800 volgens mij wel |
of gewoon een imitatie,,,,,boel van verkocht 10 jr terug...
|
Quote:
En voor de 1800 8v GTI F&I? |
Quote:
Wat ik kan achterhalen: Doppelscheinwerfergrill mit schwarzer Siegelung und schwarzem VW-Zeichen Bron: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Mo...-Fire--Ice.html |
De mijne maar weer is een keer.
Gister even gewassen en de bbsèn afgelikt :D ![]() Uploaded with ImageShack.us Zou eigenlijk nog wat omlaag moeten voor het mooie, maar voor het praktische zeker niet :) |
All times are GMT +1. The time now is 12:22. |