![]() |
Heeft iemand voor mij uitgezocht ..
Wij keken meer of ie op naam zou gaan bij iemand hier meer in de regio... maar helaas totaal de anderr kant van NL. wat niet weg neemt dat het nog steeds mogelijk is... |
De Caddy is weer terug:D:D
200 km mee gereden. ALLES lag er nog in zelfs de tomtom. stond even verderop in Almere geparkeerd op de parkeerplaats van het voetbalveld. helemaal onder het zand dat wel. enige geleden schade is de bumper die is bij mij in de straat al stuk gereden tegen een betonnen paaltje en het handvat aan de bestuurders kant is van de auto gebroken. het contactslot is uitgeboord. en het wiellager linksvoor en de fuseekogel zijn niet meer wat ze waren (waren wel al gesleten maar er valt nu helemaal niet meer mee te rijden.. |
Quote:
Mooi dat 'ie weer terug is en de schade te overzien is! :thumbup: Wie heeft de auto terug gevonden? |
mensen van een of ander bedrijfje dat onderhoud op het voetbalveld deden zagen hem staan met een kapotte bumper.. toen ze gingen kijken en zagen dat het handvat eraf gebroken was hebben ze de politie gebeld.. vervolgens belde de politie mij dat ik even moest gaan kijken.. om daar vervolgens 3 en een half uur op ze te wachten voordat ze tijd hadden om langs te komen en toen mocht ik hem meenemen..schroevendraaiers die de dieven hadden laten liggen hebben ze wel meegenomen...
|
De rode rallye is boven water en staat op marktplaats http://link.marktplaats.nl/493338545
Weet nu wel wie het is en die heeft echt niet de zwarte kan ik je wel verzekeren. |
Deze is het niet.
Dit is de oude van MRG-Lader. Die van Fabian zal je echt niet op internet zien , die gene die hem gestolen hebben weten heel goed waar ze het over hebben en zijn dan echt niet zo dom om het op internet te posten. |
Erg vreemd dat deze rallye elke keer weer zo snel van eigenaar wisselt,
Is niks aangedaan, en voor zover ik het zie ook weinig vanaf gehaalt... wat mankeert eraan..? |
Dat ding is rot Fabian en zeg nou zelf om hem compleet te maken moet je er veel teveel in steken.
Mocht je nog serieus opzoek zijn naar eentje , mijne mag weg. Heb er al 3 maanden niks meer aan gedaan en voorlopig ook geen tijd meer voor. |
Quote:
duuuuh....wel even het verhaal blijven volgen. en inderdaad fabian,zoals ik hierboven al zei,dat ding is stokverrot. |
Quote:
Als ik de huidige eigenaar een keertje tegen kom zal ik het hem vragen maar zoals hier boven al vermeld zal er wel te veel werk aan zitten. |
Is de rallye al weer verkocht?? adv bestaat niet meer..
Waar is ie naar toe?? |
Gestolen ! Witte T3 caravelle 39-LSX-8 uit Norg !
Even een oproep aan de mede forummers hier !
Van een goede kameraad van m'n vader is gestolen , een witte Vw T3 caravelle bus Kenteken 39-LSX-8 VW Caravelle T3, 9 persoons, 1600 cc, 51 kW 5 versnellingen. kleur wit. speciale kenmerk: trapje achter op de klep en blauw zonneplakstrip op voorruit. Hij is ontvreemd op dinsdag 25oktober 's avonds tussen 23.45 uur en 23.50 uur. Van de parkeerplaats bij de woning aan de Batinge in Norg. Eventuele inlichtingen als iemand de bus ziet of gezien heeft, mogen naar janjettamk1 gestuurd worden. Of een Pb naar mij ,deze info zal dan zsm naar de eigenaar worden gestuurd ! Hopelijk word deze bus snel terug gevonden ,eigenaar is radeloos ! Hier de foto's ! ![]() ![]() ![]() |
als ik hem zie rijden, wordt er een achtervolgingetje ingezet....maar de kans is groot dat hij al in Polen of ander oostblokland staat...
|
Quote:
idd daar ben ik ook bang voor! |
Tis gewoon K U T !
Misschien is hij gewoon hier en wordt hij in onderdelen aangeboden..... Lees het wel steeds vaker..afgelopen 2 maanden al 3 (nu vier ) van dit soort berichten gelezen...... :shake: Maar weer de bear-lock, Sat-tracking en pedalenslot er weer op....geeft toch vertraging. Hopelijk laten ze de mijne dan staan...... Je zou er maar een tegenkomen die aan je auto loopt te kloten......zal wel 3-4 maanden zitten worden... Succes! Hopelijk snel een happy-end! |
GESTOLEN golf 4 v6
weet niet goed waar te plaatsen maar als de moderator het mss juiste plaatske kan geve ?
ZWARTE GOLF 4 V6 GESTOLEN! Exterieur volledig zwart. Inteieur beige leder. Gisteren tegen half 8 gebeurd in de ondergrondse parking kinepolis hasselt. Nummerplaat 1-CGE-188 Moest iemand toevallig deze auto hebben gezien bel 0499225111. of Jan Hendrix op facebook ![]() ![]() interieur was volledig neiuw beige leder zo moest iemand iets tegen komen op het net ofzo ... alle beetjes helpe ! grtzz |
Veel sterkte hopelijk vind je hem terug
stond onlangs te koop op kapaza of vergis ik mij |
ja heeft heel even te koop gestaan !
|
Gestolen golf 2 xl-08-sn
Ook hier maar ff plaatsen :(
Vanmorgen werd ik wakker, deed me rolgordijnen open, en ja hoor Auto weg, direct op het balkon gekeken of hij beneden op een andere plek zou staan, want je twijfelt tog ook nog aan jezelf :GRR: Maar nee auto is daadwerkelijk echt weg, gelijk politie gebeld, verzekering etc Politie net geweest nog geen melding gehad, waar mijn auto bij betrokken kon zijn, dus straks met mijn broertje een rondje rijden, en de Aso buurten ff afspeuren Kenteken is XL-08-SN Kleur wit, smalle bumpers met rode bies winterstaal eronder 14 inch zwart laag Leder bekleding Vermoed zelf dat hij in onderdelen word verkocht, of dat hij voor joyriding is gebruikt, want voor de handel levert hij niet veel op.. De onderdelen die erop op onder zitten maken hem speciaal Iedereen die iets zie of hoort, mag me altijd mailen of bellen 0630088368 Foto hoe ie er de laatste meeting bij stond ![]() |
wordt je toch niet goed van..
sterkte |
!!!!gestolen!!!!
Vandaag is mijn golf 2 !5DEURS! 1600 van '90 in Diepenbeek (limburg, België) gestolen!!
Verlaagd met TA technix veren STAAT OP STAAL NU!!! bumpers met chrome biesen stickers op rechtse zijruit vanachter Hier en daar wat roestplekjes Gat van ong 5cm in het linkse voorste spatbord onder de bumper GELIEVE UIT TE KIJKEN!! IK WIL MIJN AUTO TERUG!! Ook lagen er longboards in de auto, deze zijn allemaal UNIEK. Als je hier iets van vind op 2e hands sites ofzo gelieve mij het dan te laten weten!!! ![]() Zo staat hij nu op winter staal ![]() Chrome biesen ![]() chrome biesen ![]() US LIGHTS ![]() ![]() US LIGHTS ![]() Bolletje op antenne ![]() UNIEK LONGBOARD ![]() UNIEK LONGBOARD ![]() UNIEK LONGBOARD ALVAST BEDANKT!!!!! Ik hoop echt iets te vinden... |
Zuur man, sterkte met de zoektocht!
|
Gestolen: 23-TS-HJ Volkswagen Jetta V
Vanacht is onze goede auto gestolen, een zilverkleurige VW Jetta uit 2007 met kenteken 23-TS-HJ in omgeving Hengelo Overijssel.
Voor wat het waard is wil ik het hier melden, misschien komt er wat uit. |
Zal er naar uitkijken, rijd elke dag in hengelo en omstreken ;)
Mis is een foto wel makkelijk... |
Goddomme, laat ze er met de poten vanaf blijven
|
Foto's plaats ik later wel even. Het is niet het ergste van de wereld, maar je wordt er nooit beter van wordt en alle rompslomp die je hebt
|
|
Net te horen gekregen dat de auto waarschijnlijk is opgeladen op een autoambulance, de vrouw die ik had gesproken vertelde dat ze een harde klap had gehoord en daarvan wakker was geworden (tussen 14:00 en 15:00), waarschijnlijk de klap van de oprijplaten die op de grond klapten. toen het geluid lang duurde ging ze kijken en zag ze nog net een aanhanger de hoek om gaan.
Snap je niet wat een lef deze lui hebben gehad om de auto op te laden tussen twee flats in en een rij woningen. Ook raar dat niemand wat heeft gezien of gehoord en niemand wat heeft ondernomen. Er stond ook een golf 1 cabrio met het raam los, deze heeft er een hele nacht gestaan, dus ze wisten dondersgoed dat deze auto in deze uitvoering er stond. Rare gewaardwording!! Ik denk dus dat we de auto niet weer gaan vinden. |
heb t ook al mee gemaakt met 2 auto's en laatst mijn velgen daar word je niet vrolijk van
sterkte en hoop dat ze hem snel terug vinden |
Denk dat deze inmiddels in het oostblok ergens staat... Kl*te voor je man.
Deze gasten zijn super rap de grens over en dan niet meer te vinden.... |
Gestolen Golf
Gestolen in de nacht van Woensdag 09/05/2012
in Rotterdam , Prins Alexander. Golf FSI 85KW uit 2005 kleur Donker groen Metallic Kenteken: 34-PZ-PT foto volgt nog, als iemand deze heeft gezien hoor ik het graag gr gijs |
nog niks gehoord, maar dat had ik ook niet verwacht.
wel de verzekeraar gesproken en krijg over een tijdje de schade uitgekeerd. viel niet mee, maar ook niet tegen. Nu op zoek naar een Golf 5 variant. |
Balen voor je, man :(
Dat de mensen op straat niet meer reageren is heel eenvoudig. Niemand wil doodgestoken of geschoten worden. Meestal zijn dat beroepscrimininelen die nergens voor terugdeinzen. Maar de politie had wél gebeld kunnen worden. |
Gti is vannacht gestolen in de ekelstraat te Heerle
(omgeving bergen op zoom, roosendaal Wouw) Kenteken: LB-SP-22 Kenmerken zijn de verlaging, velgen, inbouw tft in dashboard, leren (blauw) recaro interieur. Het is een originele GTi. ![]() |
Dat is zwaar klote voor je, hij ziet er echt heel netjes uit zo.
Ik woon zelf in Kruisland, dat is zo'n 5km van heerle/wouw vandaan dus ik zal m'n ogen open houden. Ik rijd zelf heel erg veel hier in de regio bergen op zoom/roosendaal rond dus. |
Heb het gedeeld via RobG60 op facebook.
Woon op Nieuwmoer tegen de grens met roosendaal. Hou het mee in de gaten. |
Zal het ook nog ff delen op Facebook :thumbup:
Minste wat je kan doen.. Ik hoop dat je verzekering je tegemoed komt! |
Gestolen Seat Leon Fr Dsg 2007
Hoi,
In de nacht van 9 op 10 juni is de Leon Fr DSG van mijn vader voor zijn deur gestolen. Gestolen in Enschede Kenteken 29-TR-SP Opvallende Kenmerken zijn, Xenon orgineel Kleur zilver grijs DSG bak Sportuitlaat van militek 19 inch mat zwarte rs4 wielen [ nieuw ] 19 inch vredenstein banden [ nieuw ] Rechter achterlicht een paar ledjes kapot Krijg de foto's er niet op maar hier de link voor foto's http://link.marktplaats.nl/568033688 Mocht iemand iets weten neem dan graag contact op. Voor de gouden tip of voor degene die de auto vind ligt er een leuke beloning klaar. Mvg |
Daarom op mp "bekijk op de kaart" altijd uitvinken.
|
Quote:
inderdaad,op die manier kun je de sleutels er net zo goed in laten staan. |
All times are GMT +1. The time now is 10:58. |