![]() |
Dit gaat een heule geile golf worden!
|
Super gaaf Frank :eek:
|
Foutje ken beur'n.
Maar in ieder geval is het een lekker kleurtje :thumbup: |
Dat wordt nog eens heel mooi Frank!
|
blijft inspirerend he die berg cup..
helaas is er voor de golf 2 geen gfk setje te koop. ik heb met redelijk wat bedrijven contact gehad maar die bieden golf 1 sets aan om aan te passen voor een golf 2. en dan vragen ze 350 euro voor 4 randjes. kon bij 1 bedrijf wel een kant en klaar setje kopen maar dat kosten 450,- heb het toen maar gewoon custom made gemaakt met een hamer en tas haha. ik hou je in de gaten, wel een leuk project zo.. gelukkig zie ik ook weer is iemand die een kooi bouwt welke nog enigzins nut heeft. en niet zon halve sierkooi die je versplinterd als je met 150 over de kop gaat.. |
heb die setjes voor de golf 2 vaker op bergcup.de voorbij zien komen.
nou frank dan wordt het toch eens tijd, denk dat je ongeveer een jaar achter op schema bent :P eerst ff die stelligen erin en dan aanpakken die kneut! |
![]() ![]() Ze zijn er wel, en ze zijn ZOOOOO vet! |
Quote:
mijn setje was echt net goedkoper hoor, het is gewoon, wat wil je ;) en inderdaad voor de mk2 zijn ze ook verkrijgbaar. en wat de kooi betreft daar KUN je wel een koprolletje mee maken ja, maar uitproberen ga ik het hopelijk niet doen :D |
Quote:
dat zeg ik voor 450 euro kan je zo kopen en dan moet je vaak ook nog een bijbehorend voorspoiler er bij kopen. plus als ik een keertje buiten de baan kom en vlieg over de curbstone's dat waarschijnlijk de hele handel aan puin ligt. nu is het gewoon van deugdelijk staal haha. |
Quote:
RAL2003 is gewoon knaloranje hoor, ligt em aan de camera |
Quote:
Foto van de achterkant: hmmm ziet wel dik uit :D Foto van de voorkant: damnnnn die voorspoiler is lelijk :eek: neus steekt nog verder uit als waar het aansluit en die gaten met die spijl ertussen :screwy: lijkt wel een aangepaste honda bumper ofzo :screwy: |
Quote:
het heeft ook weinig te maken met styling. meer met functionalteit en vooral het creeeren van een vacuum onder de auto,en het verbeteren van luchtsstroming rond de auto. |
Quote:
het is inderdaad meer voor de functie als de look. de inkepingen (gaten) in de voorspoiler komen later nog alu slangen aan om de remmen te koelen. ook funtioneel dus :) alleen je beschijving begrijp ik niet helemaal :confused: Quote:
als je bedoeld dat de voorspoiler niet aansluit op de randen, dat is een fout van mij. en, gaten met spijl ertussen? help me out! :D edit: o, het gaat over de mk2! :D groet frank |
Hij heeft het over de foto's van die MK2 hierboven...
:) (Edit; iets te laat...) |
ik had het in de gaten ja:D
ik dacht al gaten met spijltjes waar heeft ie ut over :D trouwens tapestaartje? zie ik nou nergen een topic over je gts? |
Quote:
Ja doelde idd op die mk2 :D daarom ook mijn quote op breadfan. Met jou mk1 bergcup is niks mis, hele dikke kit zelfs :thumbup: anders kijk ik er niet dagelijks naar of er nog updates zijn :cool: Even wat duidelijker met die mk2 wat ik bedoelde :tongue: ![]() Onder de grille sluit de kit totaal niet aan waar de rode streep loopt. Die gaten met het kruis erdoor in combinatie met de "voorspoiler" die veeeeeeeeel te ver door loopt lijkt het net een of andere "japstyle-ricer-bumper". Functioneel kan ook mooi zijn hoor :D ![]() http://forums.vwvortex.com/zerothre...3277830&page=52 Even maar een voorbeeld voor wie hem nog niet kent :D Maar genoeg offtopic vervuild over mk2 met bergcupkitjes (of in het geval zoals die van vortex zelfbouw) lijkt me :tongue: |
het gaat hier om functionaliteit, het is geen mode show :rock:
|
Quote:
:D |
![]() geloof jij dat dit functioneel is dan? :screwy: en buiten dat,wat een lijk zeg,verschrikkelijk..... |
Deze moet gewoon een voorbumper erop knallen, zoals ie achter ook heeft... DAN vind ik een mk2 ook wel te pruimen :D
![]() |
Ik vind de voorbumper iig wel beter dan die eerste..!
|
En weer on topic.....
Frank.. knal je set er goed op en kom op met die foto's :D :thumbup: mk2 is leuk maar een mk1 bergrenner is leuker en zeker deze dat weet ik zeker :cool: |
:D hij is weer goed op dreef hoor :thumbup: knedel is weer meer in de loods te vinden dan thuis....:tongue:als die er kon slapen deed die het hij kan al niet wachten tot hij gespoten kan worden, ik zeg ga zo door :D
|
Heej Frank, als je graag in loodsen aan auto's sleuteld... ;)
|
de 20 euro cent valt even niet chris :confused: :)
|
De mijne staat ook in de loods nu. :D
|
Quote:
sorry voor de offtopic, maar snap er hier iemand hoe dit ding ooit van die oprijblokken af komt?? :screwy: |
Quote:
haha, da ding kan vliegen. |
Frank ga zo door, maar geef de vrouw ook nog wat aandacht he...hahaha...
Gr Ronnie |
Quote:
Die zal ie af en toe wel een keer in de schuur een beurt geven :D :tongue: |
Quote:
krik.... :rolleyes: |
Quote:
;) maar goed, even ontopic maar weer. vandaag voornamelijk bezig geweest met het verweideren van roest wat in de tijd onstaan heeft. onderandere de kooi die nieuw was leek als of ie van oude stijgerbuizen gemaakt was :( veel extra werk dus. ik heb de keuze gemaakt om het oranje te combineren met mat zwart. mij lijkt het een mooie combi. ik heb de kooi nu helemaal ontdaan van roest en weer (zo goed als het nog ging) glad geschuurd en dus mat zwart gespoten. zodat het dus ook niet meer ging roesten! de binnenkant van de auto ga ik toch met de spuitbus doen ivm de kooi en de beplating zal het lastig (*lees: veel werk) zijn om het in de cabine te doen. binnen heeft de lak immers niets te lijden. de beplating zal ook matzwart worden. ik ben wel benieuwd hoe het gaat staan. morgen weer verder :D groet frank |
Een woord: VET :thumbup:
|
bij deze nog wat foto`s van de vordering van de kooi.
![]() hier zie je hoe onze 'profesionele' kooibouwer zijn werk heeft achter gelaten. ![]() ik wou het eerst gewoon zo laten maar ik ergerde me er elke keer weer aan deze kant heb ik dus al veranderd. ![]() ook de motorruimte is weer roest vrij! gister ook een verfspuit voor de compressor gekocht! nu alleen nog even wachten tot er weer een mooie restpartij iso panelen retour komt op het werk. dan kan het bouwen van de cabine beginnen! groet frank |
Wat is er mis mee? Raar gelast ofzo?
Waar heb je nu trouwens die 13" onder van mij? |
Quote:
![]() :screwy: en je wielen zitten nu op de audi: ![]() :thumbup: |
Quote:
Is die rechtsonder nu geknikt of gedeukt? En niet om lullig te doen ofzo maar hier loopt het kruis ook niet gelijk! |
Quote:
dat is gewoon stof van de dorpels waak is tussendoor mee bezig ben. het blank maken van de koets is gewoon een k*t karwei dus doe ik dat tussendoor als ik er wat zin voor heb gevonden ;) ![]() ok, zit iets in, maar ik ben ook geen kooibouwer :D toch al VÉÉl beter dan voorheen... |
Quote:
hey dat zijn ori volgens mij mijn oude wielen geweest :D (kwam onder de beige jetta nu van vw unit vandaan :thumbup: ) en die kooi heb je inderdaad wel gelijk in, niet helemaal netjes |
Kun je niet beter op het punt waar ze elkaar kruisen inkeeping maken in beide buizen en daarna aflassen?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |