![]() |
Quote:
+ embleemloze grill Corrado voorbumper met knipper- en mistlichten sportspiegels :( |
hallo,
heb wat info over nummer 53 de onbekende rally in krommenie ![]() zo zag hij er in 2008 uit en zo ziet hij er nu uit hij was zwart maar is in 2009 gespoten in de kleur Macademia Metallic ![]() deze is 10 jaar vandezelfde eigenaar geweest en 11-03-2011 hebben wij hem gekocht |
Welkom, En meer foto's van de Rallye doen het altijd goed. :thumbup:
|
Quote:
deze heeft wel heeeel lang te koop gestaan........ :wow: jammer dat hij ooit overgespoten is,en van binnen helaas ook verre van origineel,veel interieurdelen gespoten etc.... :( de kleur moet je ook van houden,maar wel gefeliciteerd met jullie aankoop :thumbup: |
Gefeliciteerd met de aankoop! ;)
Je moet inderdaad houden van de aanpassingen die aan de auto zijn aangebracht. Mijn kopje thee is het niet, maar kan het wel waarderen als zulke dingen netjes aangepakt zijn. :thumbup: |
Wat ik wel heel interessant vond aan deze auto is dat de vorige eigenaar in zijn advertentie 328pk verkocht.
328 pk is heel veel voor een 8V motor. Weet de huidige eigenaar wat allemaal aan deze motor is gebeurd om het vermogen te halen? |
Dat viel mij bij de laatste advertentie ook al op.
Serieus vermogen voor een 8v inderdaad. |
Quote:
hoi ja dank je wel weet niet of je hem in het echt gezien hebt want de kleur is natuurlijk veel mooier in het echt maargoed smaken verschillen wij vinden de kleur echt supervet de binnenkant is alweer orgineel want dat vonden wij ook niet mooi foto's volgen snel :thumbup: had jij hem in het echt gezien of alleen op de foto's ? |
Quote:
hoi ja hij is echt super snel er zitten veel rekeningen bij en ook van jd engenering van de testbank bewijs hebben we erbij 328 pk de vorige eigenaar heeft er echt heel veel aan gedaan maar wat hij precies allemaal heeft gedaan voor die pk's dat durf ik niet te zeggen |
Quote:
Zet die uitdraai eens online als je wilt. Is wel leuk om te zien. Heb nog nooit een 328pk 8V uitdraai gezien. :rolleyes: |
Quote:
x2. heb ik ook nog nooit gezien..... :wow: :D |
Quote:
Gefeliciteerd met de aankoop... had hem op MPL gespot... Veel niet OEM maar goed ieder zijn meug... ik denk dat er een typ foutje zit ergens... 328pk.. dan mag de tuner gelijk naar wolfsburg de engineers daar het trucje leren.... de ECHTE rally kanonnen hadden dit volgens mij ook nog niet eens... |
Toch heb ik dat getal van 328 vaker voorbij zien komen.
Inderdaad erg veel. Ben benieuwd hoe je dat uit (of beter gezegd; door) een 8klepper kopje geperst krijgt. Dacht ik dat Andre al erg veel had in de Golf 1. ;) |
Eigenaar: Patrick
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB?????? Motornummer: 1H?????? Kenteken: JR-VS-30 Kleur: Blau Perleffekt (LC5Z) Bijzonderheden: 27-02-2008, auto wordt in delen verkocht, heeft zware frontschade. Staat vermoedelijk geschorst Iemand fotos van deze rally met de schade erop?? Kan deze kopen met en zooitje delen erbij, maar zou graag wat meer foto materiaal hebben.. Met enig spoed...:-( |
Ik heb geen foto's van de auto, maar ik heb deze een aantal jaar gelden wel gezien. Kop staat wat om naar rechts en er missen veel specifieke Rallye delen. Is zeker nog wel wat van te maken maar er moeten aardig wat euro's in om het weer origineel te krijgen
|
Quote:
Denk ook niet dat wij die ooit te zien krijgen. :rolleyes: De VWM motoren hadden tussen de 260 en 280pk. Bron Hans Weijs. Wat ik weet is rond de 300pk echt wel flink aan de max. Dus met 8V en 98oct benzine. Dus geen E85 of 114oct racebenzine. :shake: |
Quote:
motor met bak ontbreekt idd en het interieur, Specifiek rallye exterieur is er wel bij bumpers schermen verlichting enz. Kop lijkt niet compleet om t staan, enkel moet wel het linker binnenscherm met pootje vervangen worden, uiteraard her en der wat roest... motor vind ik niet zo een probleem wil der toch iets anders in.. interieur is jammer maar zijn mogelijkheden genoeg voor.. |
007 eigenaar wissel gehad 11-03-2011
Nieuwe eigenaar Doridaan... ![]() |
Vandaag gespot in het Centrum van Zwolle, 35-JBN-9. Helaas ging hij te snel voorbij om foto's te maken, zag er wel netjes uit verder. Staat nog niet in het register volgens mij?!
|
Quote:
![]() is van GTIZwolle alhier op het forum ;) :thumbup: |
Jep dat is hem! Mooie auto :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
x2. heb ik ook nog nooit gezien..... :wow: :D Quote:
Nope,nog steeds geen uitdraai gezien.... :( |
en NL is weer een rallye rijker. NL kenteken moet er nog op, dus dat komt nog.
en fotos van gewassen staat volgen ook nog wel. wel nummertje krijgt deze?? Ben der erg blij mee, daarstraks nog eens een rondje derom heen gedaan. alle modderkuipen en windgeleiders voorkant er nog op en aan dunne stootstripjes zijn meestal ook al weg, zitten er ook op. binnenin ook alle kapjes en poespas erbij originele radio af fabriek met aktiv system derin. CV zal ook wel een optie geweest zijn zeker? onder de motorkap ook alles nog aanwezig. en waar ik ook wel blij mee ben ZONDER schuifdak en met hele nette hemel nog.. kwam van de vorige eigenaar nog een schakelpookhoesje en handrem hoes gloedjenieuw tegen... interieur is nergens kapot zo op eerste zicht, bij bestuurder is schuim wat weg maar leer is met poets perfect te maken zijn de zitting zijkanten nog nieuw te koop?? enkel rechterdeur heeft ooit een deukje opgelopen verder deukloos en nooit geen schade gehad en nooit opnieuw gespoten.. een dorpel gaatje op bekende plek is provisorisch bijgewerkt, onderkanten knetterhard ook de rest van de bodem geen noemenswaardige roest.. zoals op de foto komt ie uit de schuur gerold waar ie 3 jaar gestaan heeft en daarvoor 5 jaar bij andere eigenaar. origineel duitsland geleverd en de eigenaar heeft em bij verhuis meegenomen naar Belgie. duitse papieren er nog bij en uiteraard de belgische papieren ook. 1e eigenaar Vw fabriek wolfsburg daarna 2 eigenaren in D waarvan de laatste em mee naar B heeft genomen, Ik denk een militair. en dan een man in NL die er niet of nauwelijks mee gereden heeft.. Heeft tot 226K alle onderhoud bij VW dealer gehad en afgestempeld in serviceplan.. hele rambam met boekjes enz erbij.. kortom een heeeeeeeeeel mooie schuurvondst eigenlijk.... ik zoek nu op het moment alleen nog een set syncro/rallye veren voor achter, zit nu een gti setje op en dat ligt wat te laag...iemand iets liggen??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoe zit het nu met de uitvoeringen zonder schuifdak??
De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.. Wie heeft de juiste info?? |
Nette onverprutste wagen zo te zien. En lekker compleet :thumbup:
Rallye's zonder schuifdak zie je voornamelijk in landen als Frankrijk en Spanje. Niet erg vaak in ieder geval. |
van harte met deze mooie aanwinst :thumbup:
|
Quote:
thnx heb jou ook niet gezien :thumbup: |
Eigenaar: Van Altena
Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB?????? Motornummer: 1H?????? Kenteken: VL-66-SB Kleur: Wit Bijzonderheden: Staat vermoedelijk geschorst te Wijchen Deze wordt op dit moment opnieuw opgebouwd door Ton en zijn zoon, ze hebben ook nog een rallye van vw motorsport :confused: met dunner plaatwerk ?! iemand meer info over deze motorsport rallye? er zit geen stoelrails in, geen steunen voor de bank, en geen dashboard steunen en het plaatwerk zou maar 0,6 mm dik zijn? |
Quote:
Klinkt als een echte, zie hier voor meer info: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45866 |
Kenteken,
VL-66-SB Datum eerste toelating 13-07-199 (19,7 jaar) Datum aanvang laatste tenaamstelling 13-07-1991(19,7 jaar) Datum eerste afgifte Nederland 13-07-1991(19,7 jaar) Status kenteken Geldig :eek: Rallye nr069 http://www.youtube.com/watch?v=6L14...feature=related ![]() |
Quote:
Wat gaaf, ik zie Dhr. van Altena begin volgende week weer ik zal hem ff vragen voor wat fotos en info ( nummer van de auto ) |
rallye nr. 12 heeft kenteken JT-FR-12.
ik ben de ex eigenaar. |
De rode golf rallye die ik net een dikke week heb staan is afgelopen nacht GESTOLEN
IN hoogerheide. wie heeft er iets voorbij zien komen.... voor alle tips bel 0612160422 |
Dat is niet best Fabian. Post dit ook op het Duitse forum!
Hoe meer ogen hoe beter. Mercedes E klasse? NL kenteken ? of is daar niks van bekend? |
De mercedes had een nl kenteken , tenminste gele platen volgens getuige , maar omdat ze geen licht aan hadden heeft ie het niet kunnen lezen.
mijn duits is niet zo goed Ad midschien kan jij daar f snel wat posten op het forum.. Ikm voel me op het moment zo zwaar klote, vanmorgen ging het nog wel maar het lijkt steeds meer door te dringen.. |
balen man, echt kut!... zag het al op vwforum
kwam nog een rallye tegen op MP die er nog niet bijstaat volgens mij : http://link.marktplaats.nl/435012253 LS-LB-96 |
Is geen Rallye lieve schat! :D
Plak hem maar in het Mk2 VR6 inventaris topic :thumbup: |
god, ik zit echt te slapen zeg ..
ben aan het leren, komt het door :D |
Quote:
Op rallysport.nl heb ik gelezen dat de gebroeders van Altena de rallygolf (nee, ik schrijf het goed ;) ) weer op aan het bouwen zijn om aan de start van enkele rally's te verschijnen. Niels |
Heb net nog twee Rallye's gekocht. Beide 0 km. Beide VWM Rally uitvoeringen.
Een is de Nieuw Zeeland editie de andere een witte zonder bestickering. Ik ben dolblij! Maar ze zijn wel schaal 1 op 43. :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 06:33. |