![]() |
^^Haha is goed(als ik ze zelf niet wil) :thumbup:
|
:beer:
![]() |
Dit word ook wel een leuk snel oldskool civicje :D
http://civicclubholland.nl/forum/vi...hp?f=40&t=46773 |
![]() |
Quote:
Deze civic is van Jubenji geweest te vinden op CCH ( civicclubholland ) onder de nickname Jubenji! zijn rode eg daarvoor was ook erg nice :rolleyes: rijd nu helaas in een fiat panda.... :screwy: |
Klopt ja, en die RH Mesh zijn nu matzwart en komen onder ze Fiat panda..En als ze niet passen komen die witte eronder die onder z'n ouwe EG zaten.
|
|
Echt vet..
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Quote:
Gdv.... dit is echt ziek zeg! Maar kijk eens aan de binnenkant van zijn bandjes, moet binnenkort weer nieuwe denk ik! :D |
![]() |
Paar nieuwe foto's van de civic had ehm ff gepoetst, hij is wel een stukje gezakt..Maar heb me eigen set aangepast.Heb ook een setje window visors geregelt en B+C pillars(stangen achterin, lan de achterramen)
Achter zakt hij nog wel iets, maar achterkant is leeg nu komt een Integra type r bank in en reserve wiel enz. dan zakt hij nog wel iets in.Voorkant is wel op z'n laagst kan ook niet lager want loopt nu heel soms al aan. |
Ben ik jou niet afgelopen week op de snelweg tegen gekomen bij Schiphol, ik reed met een collega in een Zwarte Arosa Sport verlaagd met dikke wieltjes... :D
|
Dat was ik idd ja haha
|
charade op de achtergrond ziet er ook wel dik uit
|
Is de charade van me broer.
Paar foto's.. op 15x7 drag dr20 flat black met 185-45-15 op 13x7 et -5 175-50 voor en achter 16x6,5 staal met 195-40-16 zo rijden we ermee op 't circuit lekker snel op toeren :thumbup: actie foto op zandvoort en voor de geïnteresseerde een filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=eAgxAbZFFgs Filmpje in de charade(ik reed was me 1e x op circuit) http://www.youtube.com/watch?v=Jot4TEsRLeA Mods. -stock 1.3i 16v -2,5" bleuflame catback with no cat. -Twin air schuimen open luchtfilter met 2,5" piping -achter interieur eruit. Binnekort. -rondom schijven van een applause -4-2-1 spruitstuk -iets dunnere uitlaat -en dan later 1600 erin met de 2,5"(is eigenlijk net iets te dik voor de stock 1300) |
|
![]() |
Dikk^^
|
Quote:
Ik wist het wel.... :D Dikke civic heb je man.... :thumbup: |
Paar dikke NL civicjes.
![]() Nieuw blokje..K20 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb tegenwoordig ook een Jappenbak :D
![]() Swift GTI mk1, 101 pk op 750kg, rijdt opzich best grappig :) |
Quote:
Die zijn gevaarlijk jonguh !! De power van dat blokkie heeft een vliegende Swift opgeleverd :D leuke ervaaring voor 1 keer :rolleyes: Rappe bakke :thumbup: |
Quote:
dit was me eerste auto maar dan een rode, geweldige auto en retesnel :D |
best wel een stoer karretje :D |
^^Volgende week setje witte Enkei velgen halen, en dan kan die lager!
@ de swift, dat ouwe type gti zijn zeker snel! |
Die oranje is echt fakking dope!
|
Quote:
Binnenkort met carbon dak / achterklep... |
![]() |
Die oranje Honda, heeft die een stevigheid beugel achter in van APE Garage?
Lijkt er wel op. Echt een mooie bak. Gr Ronnie |
Quote:
Klopt... Is inderdaad een APE nogwatbeugel :D |
Is een bekende van me die die dingen maakt, hij heeft toen voor mij eens een opmaat gemaakte uitlaat van RVS gemaakt voor onder mijn oude blauwe GTI,echt een toplasser.
Maakt heel mooi spul. Kijk maar eens op http://www.ape-garage.nl. Echt dikke shit, hij heeft ook een mega project waar die al lang aan bezig is. een H22 motor die meer dan 600Pk zou moeten gaan brengen. Gr Ronnie |
kleine update.
Gister avond een ITR(Integra Type R) achterbank opgehaald. Wil alleen 't ''zitvlak'' nog ietsje hoger doen ivm de kleine kier. Paar crappy foto's. ![]() ![]() Lekker stil weer in de civic! :thumbup: |
|
|
![]() |
Quote:
+ Kompressor :D |
Civic is voor 3/4 opnieuw gespoten..Achterbumper+voorlip moeten nog, te weinig verf..
Gister de civic ff gepolijst met de hand en daarna in de wax gezet. Foto's hoe die er nu bijstaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |