![]() |
*slik*
|
.... :screwy: :D
|
Firma Tanke in Gildehaus misschien?
www.tanke.de en heb je Retek al geprobeerd in Emden? http://www.retek.de/ btw. superkeuze! |
Jonker in Huissen al geprobeerd?
|
Wow! Ik duim dat je/we er alsnog een vinden voor je, want dit is gewoon super! :)
|
Kijk niet vaak meer op het forum (tja zit heel de dag al achter die rot pc op mijn werk) maar deze blijf ik toch graag voglen! hoop dat je snel een mooi blok vind. succes er mee.
|
Zeer mooi project en zeer mooie motor! Maar kan zo'n bak al dat pk en koppel geweld wel aan?
Vooral doorgaan. En suc6 met het vinden van een motor! |
Wow wat een blok :eek: .... :thumbup:
|
Zo'n 6.0 W12 in een fridolin zal je een schop richting top geven wat betreft projecten!
Heel vet :rock: |
Je bent gek!
Wat gaaf! Hoop dat het gaat lukken! |
holy :eek: :eek: :eek:
Heeft je baas niet nog een vacature vrij. :D Ik hoop dat het lukt met die motor te zoeken, zal ook wel een oogje open houden. |
Quote:
Als ik geen andere kan vinden koop ik gewoon de motor die ik weet te liggen. Ps de motor op de foto licht bij audiparts en ga ik waarschijnlijk morgen ophalen. Helaas is deze motor wel overleden. Maar ik mag hem van coen gebruiken om alles op maat te maken. :thumbup: steven16v De bak is de enige optie die ik heb. hij mag niet te lang zijn en moet 2 wiel aangedreven zijn. Verder zou een sper ook wel prettig zijn maar dat kan altijd nog. Vermogen is een probleem, maar ik vertrouw op de tdi bak, omdat ik ook mensen ken met 500pk op een golf tdi bak. En de verhoudingen zijn zeer goed om het vermogen op de weg te krijgen. De top word wel heel hoog maar dat is niet echt de bedoeling van mij, Het is meer de bedoeling om lekker te kunnen toeren met een redelijk brandstofverbruik, Edrik Zo'n 6.0 W12 in een fridolin zal je een schop richting top geven wat betreft projecten! Ook wegens de motor zijn er steeds meer mensen geintreseerd om er wat aan bij te dragen, zodoende ben ik ook nog steeds bezig met dupont voor het lakwerk. En zelf lijkt het me wel gaaf om o'neill reclame er op te hebben. Verder iedereen natuurlijk bedankt voor de adressen en reacties. gr ruud |
Quote:
Volgens mij hoef je niet te hopen bij Ruud. Z'n golfje is helemaal top, dus twijfel ik hier ook niet aan :D Heb net nog hier in de garage gekeken, maar ik heb geen W12 meer liggen. Sorry :redface: :D Quote:
Jou sport is om zoveel mogelijk brandstof te verbruiken? :D Verder; Respect :rock: Was al blij dat mijn 1600D het weer deed na de koppakking vervangen, zou hier niet aan moeten denken :tongue: |
Quote:
Feit blijft, dat dit wel één van de meest radicale projecten op de aardbol word! Ik heb nog nooit een W12 in een andere auto gezien, laat staan in een fridolin. Dit levert dus echt wel wereldwijd rspect op dunkt me. Keep on going :rock: |
Quote:
Ik denk ook dat niemand hem meer gaat vergeten :D Wel een redelijk complete motor, zo te zien. :D en ook wel redelijk zwaar en groot :tongue: :tongue: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is deze van audi-parts om te passen???
Of doet deze t??? |
Hey ruud, wanneer tillen we hem 'effe" op zijn plek? Het blijft toch wel heel erg bruut hoor die 6 liter..........
|
Speechless... :eek:
:thumbup: |
Dit vind ik lachwekkend:
![]() Zo'n busje en ZO'N motor :D Schitterend hoe je dit aanpakt! Respect! |
Is wel een goeie manier om te verlagen. Gooi er gewoon een zwaar blok in :D :D
|
onvoorstelbaar... hierbij reserveer ik vast een stoeltje bij een ritje
|
Ik ben nummer 2 dan :D :D Ruud ik zou alvast zo'n nummer trekker gaan halen, met een zeer groot roletje erin. :D
|
Lekker bezig ruud,Nu maar hopen dat alles gesmeerd gaat en dat je er niet nog een paar jaar tegenaan moet kijken ,als dit ding ooit afkomt zullen er sponsors genoeg zijn,maar ik zou ze wel in de usa gaan zoeken daar leeft dat veel meer.
Ultieme is toch wel om hem op de SEMA te krijgen:) |
Ik doe mijn best.
Maar naar de sema is wel heel hoog gegooit. :tongue: Laat staan dat ik er dan ook mee moet kunnen varen. :D De auto komt wel goed, alleen wat voor stijl moet het geheel worden. Een beetje americaans word het wel, Maar een chice kleur en een rolkooi is niet alles. En een complete dragracer heeft ook weer niet alles. onvoorstelbaar... hierbij reserveer ik vast een stoeltje bij een ritje Ik ben nummer 2 dan Ruud ik zou alvast zo'n nummer trekker gaan halen, met een zeer groot roletje erin. Ha, jullie hebben het ook al door. :tongue: Het word een 2 zitter dus zal de vrouw met de kinderen in de golf er achter aan moeten scheuren. :D Dus dan heb ik wel een plaatsje vrij :rolleyes: |
Sorry dat ik het zeg maar:
DIT PROJECT IS UBER ZIEK... ongekend bizar en ubergeil... Ben benieuwd als we hem te zien krijgen (zal nog wel ff duren helaas) |
i thought the world was mad... Dit is inderdaad heel lekker overdreven!!! Echt super die motor, ik had het niet geraden! Je raad het nooit bij Ruud! Wat betreft dat stoeltje achter het stuur... is die ook in de aanbieding? ;-)))
|
zeg ruud is dat blokkie niet wat voor in de mk1
|
Quote:
Is al in duitsland gedaan, staat momenteel op ebay :rolleyes: |
dan hang je daar een v10 diesel in
|
Quote:
Ik zeg waar blijft die link :D :D |
kan het nog gekker is de vraag.... echt een super project! :thumbup:
Ik ben heel erg benieuwd naar de prestaties. |
Gatswung :D :thumbup: :D
Met je 300+ pk, had ik het niete cht in deze regionen gezocht, wat een beest!!! Kan je er ook wel een wheeliebar achter hangen, met al dat geweld achterin :cool: Echt super vet :woowoo: |
En loopt ie al :confused: :D :D
|
Eerst moet ik de golf klaar maken.
|
Gewoon een bank overvallen :rolleyes: , en dan 3 maanden vrij nemen om alles te maken :thumbup: :D
|
![]() ![]() plek genoeg zou ik zeggen :tongue: ![]() En achterin hebben we ook nog ruimte over. :) ![]() |
:cool:
|
Nondejuh. Ik heb deze een tijdje gemist, dus even weer een beetje rondegeneusd in deze thread... Dit is te mooi voor woorden! :woowoo:
|
Ik weet nu al dat dat ding aardig wat verkrampte en verrekte nekken op gaat leveren als je daarmee door de straat gaat rijden... :D
Ik denk Brandweer thema met int achterhoofd: Die GAAT als de brandweer! :D |
Zieke shit!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:39. |