![]() |
Is een toffe golf geworden met die velgen :thumbup:
|
Dankje!
|
Velgen staan hem heel goed.... alleen die kutplaat heh... ;) jajajja ik blijf er over doorzeuren... geen porum ;)
|
Mooi hoor!! Alleen idd die plaat. Maar hebben we al zo vaak gezegd.
Is echt jap stijl |
Mooi hoor je velgen mooi dat ze er weer onder zitten :thumbup:
|
Dank jullie, ben er blij mee :)
Hehe kentekenplaat :tongue: |
Gisteravond bij mijn oom geweest, de uitlaat gemonteerd.
Op de 4kolommer, ging verbazend goed achteruit erop :D alleen zat mn bumperlip ff aan de grond, maar dat gebeurt wel vaker :tongue: Middendempertje passen: ![]() Einddempertje passen: ![]() ![]() De tussendemper open flexen, demping eruit en dichtlassen. Dit was makkelijker dan een stukje pijp tussen de 2 andere dempers maken.. ![]() ![]() ![]() Wat random fotos van de auto op de brug: ![]() ![]() ![]() ![]() Tussendempertje ertussen maken: ![]() Zo is het uiteindelijk geworden (sorry voor donkere foto's): ![]() ![]() Kort filmpje hoe die nu klinkt (met mn neefje praten :tongue: ) En nog filmpje die mn pa had gemaakt toen ik wegreed thuis, dus met de oude uitlaat nog (dat van dat klinkt lekker was het aanlopen van mijn voorband tegen het zijscherm aan :D ) Oja had ik jullie al verteld dat de uitlaat van een diesel afkwam? :D Toen we de demper aan het leeghalen waren was die demping pikzwart, allemaal roetdeeltjes vlogen rond etc. Toen we starten en ff gas gaven kwam er hele roetwolk uit, mijn auto leek net een diesel :tongue: Ik ga zo de auto wassen en poetsen enzo, en ff foto's maken. Dus er komt nog wat beter materiaal aan foto's enzo! |
ik zeg slot op dit topic totdat je die plaat normaal hebt hangen
|
Quote:
Ja, wat is normaal? Bumper is gecleaned dus de originele bevestiging is weg. Maar oké ja, in't midden zou wel mooier zijn, maar ieder zijn eigen zin ;) |
Blah blah :screwy:
Doe gewoon lekker wat ik zelluf wil :D Ik vind in het midden te normaal, dus hang ik hem aan bestuurderskant. Dat jullie dat liever niet willen kan ik me in verplaatsen, maar ik ga hem niet verplaatsen omdat jullie dat graag willen. :tongue: |
Tis dat ik niet in de buurt woon van Nijkerk, anders had ik hem eraf geschopt vanavond ;)
|
Quote:
Als het je niet zint post dan niets. Kentekenplaat mag daar hangen, als hij dat mooi vind moet je dat gewoon accepteren. Er zijn ook mensen die het mooi vinden om hun auto volledig op te schuren en te laten roesten. Dat vind ook echt niet iedereen mooi. Ieder zijn of haar smaak! Laat iemand in zijn waarde en hou dit soort nietszeggende opmerkingen gewoon voor je. Wat betreft die roet in de demper: dat is bij benzinemotoren ook het geval, alleen duurt het daar wat langer voor dat het zoveel word. Gelukkig was de pijp nog niet verrot! Geluid lijkt mee te vallen op het filmpje of verbeeld ik me dat maar? Beetje meer brom maar niet keihard. |
Gelukkig woon je niet in de buurt van Nijkerk, en zelfs als je er had gewoont had je mn huis ook maar net moeten vinden ;)
@The_Maxx: De uitlaat kwam van een diesel af hoor, inmiddels roet ie niet meer, alles is er al uit geblazen :D Pijp is nog heel goed ja! Uitlaat is echt niet stil, maar beetje subtiele brom. Tijdens rijden is het niet overduidelijk aanwezig, of je moet de auto flink op toeren jagen, dan hoor je de uitlaat wel! Komt zo een filmpje aan en wat fotos. |
Re: Pieter's '86 Golf 2 low on 16" Borbet A
Vanmiddag even foto's geschoten van de auto, en even 2 filmpjes gemaakt :)
Eerst de filmpjes. Uitlaat is echt niet stil, maar beetje subtiele brom. Je hoort hem wel, maar niet storend. Als je de motor aardig in de toeren jaagt hoor je de uitlaat stukje beter :) En dan hierbij de fotos! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uitlaatje: ![]() ![]() ![]() ![]() En een trotse eigenaar bij zijn auto: ![]() ![]() |
Quote:
Auto geel spuiten hoort daar ook onder :screwy: |
Smaken verschillen, en gelukkig maar anders was het zo saai.
|
wielen staan perfect! :thumbup:
|
Quote:
Tja dat hebben ze in de fabriek dan ook al gedaan. :D Smaken verschillen nou eenmaal. En daar heb je je bij neer te leggen. :rolleyes: |
Ik vind m echt super geworden, had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij openen van topic
|
Dankje voor dit compliment! :)
|
Sluit me bij dat compliment aan!
Had het eerlijk gezegd ook niet verwacht |
Cool ding met de borbets eronder! Ben alleen niet zo kapot van de gele folie om de lampen. En de plaat. Maar dat is persoonlijk ;)
|
Hij is mooi geworden Pieter ik heb hem gister gezien ik vind ook je velgen prachtig :thumbup:
|
Thanks! :D
@g-loudertje: Gele folie is net als de plaat ook weer eens wat anders :tongue: Maar in maart moet het er (waarschinlijk) weer af, dus grote kans dat ik dan weer gewoon met normale lampen rondrijdt.. @Nico45: Dankje Nico, was ff gezellig en dank voor je hulp nog :) |
Gisteren naar zwembad geweest met vrienden, komen we terug bij de auto, hmmm dit is een foto waard.
Stond een bijna standaard MK2 naast geparkeerd :mrgreen: ![]() ![]() Daarnaast maar eens een vergelijking maken van bij aankoop en nu :lol: 25-05-2013 ![]() ![]() 10-07-2014 ![]() ![]() ![]() Dat is een "lichte transformatie" :mrgreen: Even kleine impressie wat er in die 14 maanden gedaan is: - US style bumpers met dubbele rode bies - Grill met rode bies, booskijker en Jetta lijst - 16" Borbet A 7,5J en 9J - GTI uitlaat - Oude type deuren - Deuk eruit gehaald en spatbord vervangen - Trekhaak verwijderd - GTI achterlichten - VR6 tank met pomp ipv GTI pomp in kofferbak - Kofferbak volledig stoffen bekleding - Audio - Volledig gepolijst en gepoetst |
Quote:
Zo zie je maar dat er altijd wat moois gemaakt kan worden van een lelijk zwaantje. Dat zal je ook zeggen van mijn cabrio, die ziet er op het moment ook niet uit. Maar kortom, je Golfje is gaaf geworden. |
Dankjewel! Van de meeste auto's is idd nog heel wat leuks te maken ja :) gelukkig
|
Ik ben net terug van krap 3 weken vakantie in Noorwegen, heel mooi en lekker geweest, goed weer gehad meeste tijd.
Maar nu meteen weer verder aan de auto :lol: Vanmiddag in de buurt een setje van binnenuit verstelbare spiegels voor de Golf gehaald, voor heel weinig :) Zien er nog aardig uit. Die er binnenkort dus even op knutselen. ![]() ![]() Daarnaast afgelopen donderdag alvast paar stickers besteld, eentje voor op achterruit, en eentje voor op voorruit. Vandaag kwamen ze binnen van Sticcars, lekker snel! En vanmiddag even wezen plakken. Achterruit: ![]() ![]() ![]() Voorruit (ofc rood natuurlijk :D): ![]() ![]() ![]() Mooie envelop hebben ze ook bij Sticcars om het in te verzenden :lol: ![]() |
Mooi Pieter je stickers ik ben ook benieuwd hoe je spiegels gaan staan :thumbup:
|
Dankje.
En de spiegels staan het zelfde, zijn gewoon dezelfde spiegels namelijk, alleen de spiegelglazen zijn in de spiegel te bewegen ipv dat je de hele spiegel moet bewegen. |
Gisteren op de parking ff snel een fotootje geschoten :)
![]() Vanochtend even bij een maatje geweest, leuke auto is het! Was gezellig vanochtend, was nog ff schrapen met dat keren op dat weggetje :D En slalommen op het grindweggetje bij het kasteel :lol: Zat al van gaat dat wel goed :lol: Hierbij mijn fotootjes :thumbup: Sommigen zijn wat donker, maar dat geeft juist ook weer leuk effect met de lampen. Jammer dat je mijn oranje stadslichtjes niet zo goed ziet :( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die golf 2 van je vriend is ook mooi ik hoop er dit jaar ook weer 1 te kunnen kopen :thumbup:
|
Weer update.
Ook eindelijk mijn audio in orde gemaakt, tulp splitter gekocht zodat de speakers en de sub die op de versterker zitten het doen. Toen de versterker gemonteerd, de sub halve slag gedraaid en tegen de achterbank aangeplaatst. Zo heb ik weer wat meer ruimte :P Daarnaast ff krimpkousjes om de plus en de min van de versterker, het koper lag helemaal bloot, en de stekkers zitten direct naast elkaar. Geen verstandig idee :lol: ![]() ![]() En ik had zaterdag een setje verstelbare spiegels gekocht, zien er veel mooier uit. Helaas miste ik 1 van de moeren om de verstelling aan de deur vast te maken, dus die bij dealer besteld (koste bijna €3,50 voor 1 moertje :eek: ). Opzich niet zo'n probleem, zeker gezien wat ik voor de spiegels heb betaald. Wat ik dan weer wat minder vond om achteraf achter te komen, is dat 1 van de veren van de bestuurdersspiegel kapot is, waardoor die spiegel niet van binnenuit te verstellen is :( Dus de verkopert ene mailtje gestuurd, ben benieuwd.... Zitten er wel beiden op, kan alleen de bestuurderskant niet verstellen van binnenuit. En de kapjes voor over de schroefjes missen nog.. (heeft iemand die liggen?) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gisteravond bij Tim op zijn werk even de wielkasten bewerkt aan voorkant, zodat ik wat lager kan.
Ff wat foto's gemaakt savonds in het donker :D ![]() ![]() ![]() Vervolgens vanochtend aan het schroeven gegaan. Dat ding moet omlaag! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lager dan dit lukt helaas zo niet meer, dan gaat het aanlopen bij insturen... Bumperlip ligt nu 2,5 vinger los, vind ik eigenlijk nog teveel, maarja... Iig schraap ik weer flink regelmatig ipv regelmatig niet :D Daarna vandaag de auto gewassen en gepoetst! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iig weer vermaakt vandaag, en auto staat weer wat lager :) :) :D |
Mooi hoor Pieter nog even en je carter ligt op straat :D
|
Zal wel meevallen :tongue: Eerst het subframe nog :lol:
|
|
|
Mooi je nieuwe dashbord :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:53. |