![]() |
Quote:
Das psies op tijd! Ik ben lekker wel de 2e jarig :nana: |
broer houd het weer lekker spannend :rolleyes: ,zou het iets met spaggettie temaken hebben :D
|
Geen spaghetti Evert wel iets met hoogte's, verstelbaar en gordels :D
|
Quote:
Hee die heb ik ook! :D Zeg, ik ben eigenlijk wel heul erg nieuwsgierig naar meer foto's! |
Quote:
Ik ook :D |
Vandaag de spuiter eens gebeld hoever die was met het strakmaken en de spuitplamuur/grondlaag en ook maar even gevraagd of ik a.s. zaterdag even langs kon komen om foto's te maken.
Zegt ie doodleuk: "Foto's maken is prima maar neem dan gelijk de aanhanger mee dan kun je de golf gelijk meenemen" :wow: Yiiihaaa hij is klaar! :rock: :icon_spin :shocked: :limey: :wuv: :thanks: :dance: :drive: :crackpipe :wee: |
vanavond de weg tussen ternaard en broeksterwoude maar even afzetten want er kan wel eens met hoge snelheid worden gereden :D
gefeliciteerd Douwe leuk verlaat verjaardags kado ,de kids maar naar zomerkamp en sleutelen met die hap en in de bouwvak te toeren :thumbup: en wat als ie nou blauw gespoten is :D |
Quote:
Dan heb ik daar ook geen probleem mee, t was iene miene mutte met de keus van de kleur :D |
Quote:
Nee, hoor. Ik ken die weg wel, en je kunt daar echt niet harder dan 130. ;-p |
ik ben benieuwd......
|
Quote:
met aanhanger dan ;) nu weer even ontopic :) helemaal super kerel kom gauw even langs :thumbup: |
Quote:
Kun je m toch nog bekijken voor je vakantie :thumbup: |
Quote:
ga ik zeker doen :thumbup: we belle ;) |
En jawel! Vandaag de golf opgehaald en ik moet zeggen............................................ .................................................. .....................sprakeloos!!!!! :thumbup:
Foto's zeggen meer dan woorden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ontieglijk mooi kleurtje, ziet er weer tip top uitstraks
|
heel netjes douwe ,,
word een mooie auto .. succes mei dien projekt . |
vandaag dus even van dichtbij gezien ,de eerste 3 foto's zeggen genoeg :thumbup:
echt strak douwe het is je van harte gegund ;) , en eeeeeh slaap lekker vanacht :D |
Hij is echt super gespoten!!! dikke :thumbup: voor de spuiter..
Kleurkeuze dikke :thumbup: Voor Douwe!!! |
snel gegaan...
![]() mooi om dit even naast elkaar te zien. |
Dank u allen!
Ik had wel de hoop om rond de bouwvak op te kunnen bouwen maar had niet verwacht om het te halen maar gelukkig bleek het toch haalbaar. Nu komt t mooie werk! |
All times are GMT +1. The time now is 18:11. |