![]() |
Quote:
Als je steek 4x100 hebt en niet boven de 16 inch zit kan ik ze polijsten;) |
Quote:
Haha van mij mag je! Stuur maar ff pm, spreken we ff af hoe of wat;) |
Hier nog meer foto's van al het spuitwerk en nog wat van het voorbewerken en alles.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:thumbup: Goed bezuuug! :D Wa ga je eigelijk nog met motor doen?
|
Ik heb natuurlijk al een VW crafter intercooler:P
Dus dat scheeld al gauw rond de 10 pk, Kat is er tussenuit omdat mijn golfje origineel geen kat had, dus nu ook niet:D Heb van de buurman een diesel powerbox gekregen die al gauw 15 pk schelen. Want chippen komt wanneer ik er ff mee rond rij, ga rustig beginnen voordat ik hem de prak ik rij;) En ik ga de turbo opschroeven waarvoor ik dus ook al een turbodruk metertje in mn auto heb. Ik denk na het chippen 140 pk te hebben ofzo.. 90 pk standaart, bij chippen zeggen ze dat hij naar 120 gaat. Zeg dat ik naar de 115 ga, kat is er uit, dus + 5 =120pk intercooler + 10 pk = 130pk en dan met die turbo opschroeven wil ik niet te gek doen, origineel draaien ze 0.6 dus wil ik naar 0.8 0.9 of nog iets hoger. Daar zal ik ook al weer wel wat meer uit halen denk ik. En die powerbox gaat er na het chippen uit omdat ik DENK dat dat dan niet meer helpt, maar dat probeer ik dan nog. ;) |
Zo zo! :thumbup: Ben der zelf helemaal eigelijk nie in thuis, moet nog keer gebeuren maarja met luchtgekoeld werkt dat toch iets anders. :D
Gebruik je de standaard turbo trouwens? Wil eigelijk voor de grap ook nog eens z'n ding op de daily zetten maark weet totaal nie waark op moet letten. :confused: :D Zou inderdaad misschien in ut begin niet te gek doen, zou heel erg zonde zijn als je um in de prak zou rijden. ;) |
Quote:
Heb net op forum een bericht naar je gestuurd, er stond: stuur bericht naar mail adres of stuur persoonlijk bericht, en ik heb naar je mail gedaan;) Dacht dat je die eerder zou bekijken haha:P ;) EDIT: Laat maar ik zie al een mail terug in mn msn inbox waar ik nooit in kijk;) En ik gebruik de standaart turbo!;) |
Ziet er vet uit stefan :P
|
Quote:
Dankje!;) |
Vette kleur. Mijn Golf TD heeft ook ongeveer zo'n zelfde kleur. Mijn Golf heeft LP5U (Bright blue metallic) als lak. Maar top project. Nu nog helemaal perfect afwerken en je hebt een super Golf diesel met veel pk
|
Quote:
Heb even opgezocht op internet en dat is inderdaad ook een hele mooie kleur! Net wat donkerder denk he? |
Ja klein beetje donkerder ja. Maar de R32 kleur mag er ook zeker wezen
|
Ik heb mijn distributieriem vandeweek nog vervangen en toen merkte ik dat mijn dynamo nogal een aanlopend geluid maakte, dus heb hem uit elkaar gehaald om lagers, borstels en sleepringen vervangen.
Ik had nog lak van de auto over, daarmee heb ik het dynamo huis ook mooi gespoten:D En foto van velg onder de auto, als de rand gepolijst is, hart grijs laten?? Is wel het makkelijkste:P ;) ![]() ![]() ![]() |
Ik zal vanavond eindelijk eens langskomen om te kijken man!
|
Wielen zo laten-gaat erg gaaf worden!
|
Had deze al een tijdje niet meer gezien. Maar leuk bezig, en lekker kleurtje ook :rock:
|
kiek aan ziet er allemaal mooi uit hoor
|
pas op met die dynamo, volgens mij moet ie zijn massa van het blok pakken, als dat idd zo is dan mag er dus op de contactdelen onderling en contactvlakken met de ophanging aan het blok geen lak zitten...
|
Quote:
Nee klopt, maar ik kan het beter achteraf kaal maken als dat ik allemaal met tape ga lopen kloten;) Want die moet idd massa op het blok maken! |
Die is opgeschoten zeg! En echt een heel mooi kleurtje!
Ben zelf (door jou project te zien ook begonnen aan een ombouw naar tdi) nu zit ik alleen met het volgende, de bekabeling. Heb je daarvoor een vraagbaak van een golf 3 tdi gekocht en gebruikt of gewoon zelf wat aangeprutst en gekeken of het werkt? Want wat me wel opviel was dat de stekkertjes van de kabelboom van een golf 2 hetzelfde zijn als van een golf 3. Maar dat er bij sommige stekkers bv van een golf 2 een stekker waar 6 draden in zouden kunnen er 4 worden gebruikt en bij een golf 3 er 5 worden gebruikt. Groetjes Carel |
All times are GMT +1. The time now is 04:05. |