![]() |
De url zegt April, is de auto dan klaar?
|
url? je ziet toch direct dat het April van de ninja turtles is
|
Quote:
:iamwithst :thumbup: |
Sluitkanten +motorruimte gespoten:
wat een superkleur met fel licht (flits/zonlicht) is het goud/oranje: en zonder flits: eind deze week wordt ie helemaal gespoten :woowoo: |
Ziet er netjes uit Folkert !!
Nu snel de rest nog in kleur en kun je EINDELIJK beginnen met opbouwen. :) |
super... en eindelijk voor je...hopelijk is het het wachtend waard geweest..
|
Dat ziet er heel goed uit.
Ik ben zeer benieuwd naar het eind resultaat !! |
Ach t is wel super gedaan, en de timing komt bijna perfect, volgende week nog wat tentamens en dan sleutelen... :thumbup:
|
Zo, dat beloofd veel goeds! Succes de komende week en daarna veel plezier toegewenst!
|
Super! En wat een dikke originele kleur :cool: Nu begint het allerleukste; opbouwen :rock:
|
Hele vette kleur!!!
|
Hej Folkert, eindelijk! Ik had niet verwacht dat ie het ook echt in april af zou ronden :D, maargoed, we zijn er nog niet ;)...
suc6 met opbouwen! |
:rock: Super kleur past perfect bij de auto, :thumbup: En nu begint het leukste het heel voorzichtig opbouwen :D suc6
|
Hehe ja...heel voorzichtig. Dat is lang niet zo leuk als bruut slopen :D
|
succes met opbouwen folkert! fijn kleur :)
|
:eek: super kleur :wuv:
qua onderhoud zal je wel veel poetswerk hebben, maar dat hoort er bij he :cool: |
ps. na verloop van tijd komt er toch weer roest door de met fertan behandelde delen, door t zwarte heen!
Tis dat je t maar weet...... Keep up the good work!! :thumbup: Ben zeer benieuwt naar t eindresultaat Grtn yal |
Het is goed afgeschuurd met de flex en staalborstel, de fertan is als extraatje gebruikt, de 1 zegt t komt niet trug de ander zegt van wel...
Roest komt altijd terug het is alleen een kwestie van hoe lang t duurt.... Zakkertje zul je niet zien... |
Hee Folkert, ziet er goed uit.
Komt zeker helemaal goed en een pracht kleur. Ik zal je komende week even bellen i.v.m. de velgen. Groeten Ralph. |
:cool: |
All times are GMT +1. The time now is 12:14. |