![]() |
ja.....dikke keien hier ook op de weg he.....:D:D
|
iedereen die vw rijd is toch een kei op de weg:D :D :D :D :D
|
Goddome Ed, das een flinke jetsert! :D Ziet er goed uit kan ik wel zeggen. Binnenkort nog maar eens ff komen buurten dan ;)
|
waarom heb je geen sprinter ic gekozen ed? reden gehad??
Ziet er zeker vet uit hoor. |
Quote:
Ja, als je het hele topic zou lezen :wink: |
Quote:
die zou er scheef in moeten ivm sleepoog, daarnaast wilde mijn oog iets anders |
Quote:
klein steentje is genoeg pik..... :) |
Quote:
SHAME ON ME heb erover gelezen maar goed vragen mag omdat ik wel een sprinter cooler heb |
Quote:
Helemaal met je eens Ed, zo'n sprintercooler heeft iedereen al. |
heb je dr veel problemen mee dan.
Ik hem hem bij mn g60 erbij gekocht vandaar. Wat is verder aaan te raden dan?? |
www.ebay.com
zoeken op intercooler, zoekt u der maar een uit. Je kan er een kwijt van max 60cm breed zonder veelo aan je carosserie te zagen. |
maar ik heb eenmaal die sprinter. hoeft alleen sleepoog weg dus dan??
|
geen idee, niet eens geprobeerd. Zal wel passen hoor, bij Speed Equipment staat er een met een Sprintercooler.
|
ahaaaaaaaa. kijk wel hoe het gaat anders plof ik er wel een ander tussen.
Heb jij ook een extra externe oliekoler erbij geplaatst>?? |
Hoe dat zit? wat denk je van: achter je grill, van links naar rechts! :)
Nee, die zit er niet tussen. Had ik wel liggen trouwens. Even afwachten wat de gemiddelde olie temperatuur doet tijdens gooi en smijtwerk. Ik moet ff stoeien met de aanvoer buizen trouwens, mogelijk drama coming up..... |
probem solved.
Volgende week wordt de achterklep dicht gelast, dan afbijten en op mijn werk ff net in de lak hoesten. Kabelboom, CO Potentiometer en labda sonde moeten hun plaats nog krijgen. |
man man man, loopt dat ding nou nog niet :p
hoe ziet het er nu uit met die IC erin enz enz ? |
nee sorry, baal der wel van...ik wil RIJDEN!!!
de laatste dingen nog. |
@ Hoogglans: zo ziet het er nu uit :wink:
Wederom hier en daar een vage foto, de groeten van me Jostie camera. in het motorruim: ![]() ![]() het past eigenlijk net niet, ik had denk ik 2,5" pijperij moeten nemen. ![]() Motorkap der weer op en ik ben binnen in even wezen ruimen. Pook even afstellen nog. Zijn er afstel maten bekend met kabel geschakelde bakken? Of is het een kwestie van proberen? |
En de voorbumpert...:(
|
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |