Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Alweer? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57804)

Alberto 05-08-2009 12:21

shit kreeg net PM of ik de jetta echt kwijt zou willen voor dat geld . .;)
Het is jetta tijd geloof ik .

Jetta MaNiA 05-08-2009 12:48

Dan stel ik mijn vraagprijs direct bespreekbaar:D

Kan ik de met de Golf aan de gang:D

berendd 05-08-2009 12:55

hahaha... ik heb ook nog een derby voor 1500E (want hij hoeft niet weg), met een beetje fantasie een mini-jetta..

wel ff zelf assembleren en als je het goed wilt doen ff lassen maar das kinderspel.. deuren en ramen tegen geringe meerprijs :thumbup: .

technisch in goede staat en ik wil er wel een klokje in zetten dat tot 100.000 loopt.. dan dus een km stand onder de 100.000!!! :D

Misha 05-08-2009 13:03

Toch wel komisch die reacties nu :)

bighead 05-08-2009 13:04

Quote:
Originally Posted by Stijntje

Maar bighead nog even aan tevullen

3 wielen Krom gereden vorgedag datie kwam kleurverschil heel de kabelboom verknipt de achterwielen hebben fix aangelopen daar hoopte al weer roest op de motorkap vol met raare deuken die je ziet als je er vanaf de zei kant op kijkt en nog wel wat meer, dees wagentje is voor mijn gevoel 1500 euro waard eerlijk is eerlijk, ik verkoop ook wel eens hier en daar een wagentje maar zn slecht lelijk autoke heb ik nog nie gehad,

3 wiele krom gereden? Der zat idd beetje schade op, maar ff stralen opnieuw coaten en klaar ben je. Heb ze zelf voor een lachertje opgehaald in zuid-duitsland, heb er zelf maar 1x licht een stoeprand meegekust, rest zat er al op maargoed. Kleurverschil viel mij dus niet op, maar jou dus wel, daarom ook in dat lijstje gezet. Heel de kabelboom verknipt viel ook wel mee? Enige waar ik wat van wist is de knipperlichten voor? Wielen aangelopen heb ik nooit last van gehad, toen ik hem kreeg waren die wielkastranden al helemaal verroest, naar een beunhaasspuiter gebracht, maar die heeft er gewoon overheen gespoten volgens mij. Rare deuken in motorkap zaten der al in, geen idee wat dat geweest is.
Der was nog wel wat moois van te maken maar dat moest dan wel heel wat kosten en dat kan ik beter stoppen in een andere auto, wilde sowiezo al een andere. Maar ben nog steeds superblij met de vento :)

martiepartie 05-08-2009 13:15

dit topic is zo leuk dat ik helemaal niet aan mijn werk toekom, ophouden nu :D

Misha 05-08-2009 13:19

Stijn had 3 wielen krom gereden, 1 dag voor hij werd verkocht aan de huidige eigenaar :tongue:

golf16v 05-08-2009 13:26

@ Misha:

ik citeer even een stuk uit je verkooptopic

Quote:
De advertentie hoeft niet geupt te worden, er is interesse genoeg
Ik zou het fijn vinden als een mod even alles weg kan halen tot 't begin

als je een wagen te koop aanbiedt op 03-05-2009 en hij is nu pas verkocht, dan lijkt het toch of er niet zoveel interesse was als je nu laat uitschijnen he :D

JettaPowerrr 05-08-2009 13:45

Interesse vast wel, maar niet voor die prijs natuurlijk. :D

Wees er blij mee, dat je de prijs hebt gekregen die je in gedachten had, Mischa. Jij hebt duidelijk die mafkees gevonden die dat er voor wou geven.
En ja, ik geloof best dat je nu enorm van die reacties geniet, omdat er niet echt gereageerd word op het verkocht zijn voor die prijs, dan wel een flauwe reactie links of rechts.
Iemand zei het hier eerder al, je moet eigenlijk niet de verkoper "aanvallen", maar de koper, want die helpt de markt naar de knoppen door zo'n prijs te betalen.

Ach ja, ik vind het wel een vermakelijk topic, hoor! Ik weet niet of er ge-edit is door de mods, maar zo niet, dan ging dit toch heel netjes dacht ik.

Gr. Ed

Misha 05-08-2009 13:56

Quote:
Originally Posted by golf16v
@ Misha:

ik citeer even een stuk uit je verkooptopic

als je een wagen te koop aanbiedt op 03-05-2009 en hij is nu pas verkocht, dan lijkt het toch of er niet zoveel interesse was als je nu laat uitschijnen he :D

Interesse is er genoeg, serieuze interesse is wat anders..
Maar zeker de laatste tijd (nu gedurende deze discussie) was er echt veel interesse.
Belgen die voorschotten wilde betalen, ander volk wat hun auto eerst kwijt moest, etc.
Nu weet ik uit ervaring dat je zulke mannen met een korrel zout moet nemen, maar je hebt er maar 1 nodig ;)

Het grootste deel toen hij te koop stond kon hij trouwens niet weg omdat het kenteken was ingevorderd.
Er waren toen ook genoeg mensen die wilde kijken, maar kopen ging toch niet.. dus ja.

Zweiter 05-08-2009 13:57

ja natuurlijk, de koper aanvallen omdat hij teveel betaald voor onze hobby auto's en daardoor onze hobby kapot maakt. that makes sense!

gasten, ga gewoon weer lekker aan het werk en of ga iets lezen over vraag en aanbod. de vakantie is nu wel voorbij...

Tijd voor hart massage... :D

Domi 05-08-2009 14:07

Dit topic neemt een andere wending nu ;)

sixpack 05-08-2009 14:25

Hier en daar wat taalgebruik veranderd, keep it nice and clean folks!

stij 05-08-2009 16:21

Misha gefeliciteerd :D hij was het geld waard :D

knedel16vweber 05-08-2009 16:40

als de jetta`s al voor 2750,- de deur uit gaan moet ik mn originele nederlandse 74er rocco ook maar omhoog gooien en geduldig wachten :D

en qwa hoge verkoop prijzen van onderdelen heb ik niet zn moeite.
ik heb de 16v binnen 1 week helemaal in onderdelen verkocht, puur omdat ik een stuk lager zit dan de rest van de delen die er worden aangeboden.
dat zouden er meer moeten doen! misschien dat de onderdelen markt dan weer wat beter (dus goedkoper) gaat lopen ;) zodat we met plezier onze hobby kunnen uitvoeren!

bighead 05-08-2009 17:19

Quote:
Originally Posted by Misha
Stijn had 3 wielen krom gereden, 1 dag voor hij werd verkocht aan de huidige eigenaar :tongue:

Oooh zo, haha :D

stij 05-08-2009 18:24

Quote:
Originally Posted by bighead
Oooh zo, haha :D

gewoon lompig heid onvoorzichtig heid omdat ik een schijt hekel aan die auto had met die tifus uitlaat.
:cool:

Gertjan 05-08-2009 18:44

Echt een heerlijk topic dit :)
Ik kan het trouwens prima vinden met Chris z'n opvattingen.

bighead 05-08-2009 19:03

Quote:
Originally Posted by Stijntje
gewoon lompig heid onvoorzichtig heid omdat ik een schijt hekel aan die auto had met die tifus uitlaat.
:cool:

Die uitlaat werd ik ook helemaal knettergek van, nu echt lekker heerlijk stil cruisen :cool:

breadfan83 05-08-2009 20:00

Quote:
Originally Posted by Alberto
is dat zo ? ;) .... :D

Maar ik vind het een beetje zinloos eigenlijk
Persoonlijk vind ik niet dat we de persoon die het aanbied moeten aanvallen
maar die mens die het geld er voor neer tikt....
Die moet zich eens bedenken wat hij/zij aan het doen is

Toch ?

Heb ik een paar posts hiervoor nog gezegd, en wat hierna komt moet ik dalijk nog maar even doorlezen. :D

Het moet gewoon niet als normaal gezien worden dat sommige auto's voor zoveel geld van eigenaar wisselen, want dalijk is de hele hobby naar de knoppen, of nog erger, naar de rijken... en daar zijn d'r geloof ik niet zo heel veel van, zeker niet in een mk2. :tongue:

D'r zijn zat goedkope betaalbare auto's te vinden, die in een nette bruikbare staat zijn. Een beetje sleutelen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan, en een schroefset en een setje velgen kun je voor 500 euro in totaal kopen, monteren en uitlijnen, en dan kom je met je totaalprijs vaak dik onder de 1.000 euro uit. Die prijzen van 2.000 of 3.000 of zelfs een veelvoud daarvan zijn niet nodig voor een mk2, in ieder geval de komende paar jaar nog niet. Ga dit dus ook gewoon lekker niet stimuleren. ;)

All times are GMT +1. The time now is 17:43.