![]() |
dik
|
super mooi geworden :thumbup: ontbreken van de mistlamp vind ik zeker een vooruitgang,embleemloze grill zeker niet....voor de rest dikke combo met die wielen :cool:
|
Het is inderdaad erg mooi ik vind de grill niet verkeert hoor.
Erg mooie combinatie van kleuren. Houden zo. Gr Ronnie |
Iedereen bedankt voor de reacties :D
De lak is nu nog wat ruw, daarom ga ik haar over 2 weken polijsten met p2000 waterschuurpapier... |
Heel mooi :)
|
hahaha, kun jij je naam niet laten veranderen in `de kameleon` alles wat in jou hand komt / gaat / is geweest krijgt een andere kleur :D
ziet er netjes uit! dat dan weer wel, vondt persoonlijk de blauw/grijze kleur ook heel erg mooi. enne, die velgen he, maken hem wel af ;) |
gaaf :thumbup:
|
zag hem net tussen de dikke MKII. echt vet geworden.
vind die rode kleur echt een perfecte combi met die gele koplampen :thumbup: vraagje: heb je een nieuwe bies in je bumper of heb je die zilver geverft? zit daar zelf ook over te twijfelen en ben benieuwd of dat mooi word. grill zou ik met logo doen maar dat logo dan matzwart spuiten. heb ik zelf ook ;) |
Mooie kleurencombo en de velgen zijn ook heel vet :thumbup:
|
Biesje in de bumpers heb ik zelf gespoten, moeten met de tijd wel een keer nieuwe bumpers met chromen bies op.
Andere grill komt er ook weer in, maar daar moet ik nog een zilver randje op spuiten, en de onder strip in kleur van de auto verven... |
Vandaag maar is een paar fatsoenlijke foto's van de Golf gemaakt, met een foto camera inplaats van de telefoon.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort nog 1 kleine update, en dan vind ik het wel weer even genoeg :D |
Erg mooi gedaan. Kleur staat hem goed en dat witte dak is echt een super detail!. Embleemloze grill moet naar mijn mening snel vervangen worden door een orgineel :P :)
|
Sluit ik me bij aan, en die witte knippers vervangen door oranje of zwarte, staat veel beter bij gele lampen.
|
Leuk! Vooral ook dat Mercedes-sleutelhangertje :D
Persoonlijk zou ik ook de grille naar origineel wisselen, en de tankklep toch weer in de carrosseriekleur maken... |
Bedankt voor de reacties!!
Knipperlichten ga ik binnenkort maar is gladschuren, en dan opnieuw foliëren. |
Hier een paar foto's die bij de Arnhem Dub-Inn van mijn auto zijn gemaakt:
![]() ![]() En dit vind ik zelf een bijzonder goede foto, vrijwel niet te zien dat ze gerold is: ![]() Credits aan Annemiek van WVTeamArnhem! |
ziet er netjes uit ! ook even bekeken in arnhem.
maar hij rook ook nog goed :D |
in het album staat er ook nog een.
|
Beetje minder nieuws, net aangehouden, €90,- voor zonder gordel :(
Eigen schuld, maar tog klote :mad: |
wil je dan ook soms echt met je neus tegen je toeter aan slaan als je een keer een putdeksel tegenkomt? :D
tja, zuur, zonde geld, jammer & helaas maar ze hadden niks te zeuren over je auto verder? :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 17:04. |