![]() |
Quote:
ja ik maak eerst van deze 2 oude steunen een proefsteun, daarna maak ik er 1 die er uiteindelijk inkomt, dan kan ik die eventueel nog wat aanpassen ;) @ de rest: Thanks! :thumbup: |
super gaaf dit....
succes verder blijf ut zeker volgen! |
Gaaf hoor! :D
Nog naar de Racing Expo geweest? :) |
Quote:
Nope, ben in december Recaro's wezen "passen" bij B&S in Hoorn, en dat zat prima ;) |
b&s is toch dat bedrijf dat auto's aanpast voor mensen met b.v een rolstoel?
Mooi project :thumbup: |
Quote:
ja klopt, maar ze hebben volgens mij een soort van dochteronderneming welke importeur van Recaro is, BCS, zit iig in t zelfde pand. |
Tip wat betreft de baksteun neem de oude 4bak met steun met maak een frame aan de bevestigingspunt waar deze tegen het moterblok schroeft en dan vandaaruit naar de baksteun las dit geheel inelkaar en verwijder de 4bak en moteer de 5bak in dit frame dan de nieuwe baksteun op zijn plaats dan kun presies waar hij uitkomt en als je hem dan in deze mal inelkaar last zit hij altijd op de goede plaats en dit alles is dan buiten de auto tedoen. ik hoop dat je het snapt.
mvg JVH |
kijk goede en handige tip!
|
Quote:
oke mooi om te weten ;) |
Quote:
moest het even 3 keer lezen maar goeie tip! ga ik zeker proberen |
Quote:
Bah ik ben al bij mijn 5e keer :shake: |
Sorry maar is een beetje lastig uit te leggen ik hoop dat je het snapt wat niet duidelijk is vraag maar probeer ik het uit te leggen.
mvg JVH |
Quote:
Nah het idee is goed (!)...de omschrijving mist hier en daar wat interpunctie :D |
mooi project, blijf ik zeker volgen.
zie nu ook pas dat je uit het zelfde ´´dorp´´ komt als ik :p |
zo heel moeilijk te begrijpen is het niet, gewoon langzaam lezen. na 1 keer lezen begreep ik meteen wat ie bedoelde ;-]
|
Quote:
:chair: ik moest ut 2x lezen........ :screwy: |
Ziet er goed uit, hoeveel pk's moet dit motertje gaan doen?
|
Nu met wat interpunctie, voor de mensen die blijkbaar niet zonder kunnen :P
Tip wat betreft de baksteun: Neem de oude 4bak met steun. Maak een frame aan de bevestigingspunt waar men deze tegen het motorblok schroeft en dan van daar uit naar de baksteun. Las dit geheel in elkaar en verwijder de 4bak. Monteer vervolgens de 5bak in dit frame. Zet dan de nieuwe baksteun op zijn plaats. Zo kun je precies zien waar hij uitkomt. En als je hem dan in deze mal in elkaar last zit hij altijd op de goede plaats. Dit alles is dan buiten de auto te doen. Ik hoop dat je het snapt. Groetjes, KnarfMK1 |
Quote:
Doel is 140pk.. |
Quote:
Wow, dat zal wel heerlijk gaan klinken met die carb's! |
All times are GMT +1. The time now is 06:51. |