![]() |
Quote:
Druklager zit aan de buitenzijde van de bak bij de 1800 5 bak , die heb je er zo in , de bak hoeft er helemaal niet voorachter weg :thumbup: |
Helaas helaas...niks gewonnen :shake: next time?
Misschien heeft Bas morgen tijd om ook effies naar m'n Golf te kijken. Dan kan ik bestellen wat ik nodig heb :) |
Bas had blijkbaar geen tijd,kreeg geen kontakt meer gisteren.
Ik ben erachter gekomen dat dat vreemde geluid bij het wiel en het geschraap over drempels komt door een stuk kunststof beschermkap dat onder de voorbumper,voor het wiel nog maar half vastzit. Geen idee hoe ik dat los kan krijgen,zit echt nog goed vast, maar sleept blijkbaar steeds over de grond. :( Hoe heet die beschermkap eigenlijk? |
Quote:
oud hollandse keienvanger :D |
Quote:
Op de onderdelen cd van Vw noemen ze dat een luchtgeleider (vraag me niet waarom ) , zit vast met een 4 tal schroeven , als je die losdraait kan ie eronderweg . |
Op deze bijzondere datum 20-10-2010 een leuke foto gemaakt
tijdens 1 van de vele regenbuien toen ik bij de paarden was :) ![]() |
:thumbup:
|
Mooie foto ! :thumbup:
|
Verstoppertje...en ik ben 'm :tongue: 1,2,3,4...
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Strakke foto's van een strakke auto!
|
![]() Hele mooie foto Maddie! |
mooie foto's
maarre vind je de xenon niet een beetje te fel? vind hem met het licht uit mooier |
Ja,de xenon overheerst nogal he :(
Volgende keer alleen stadslichtjes aan zetten... Vandaag een grote beurt,en geen gekke dingen gevonden :thumbup: |
Mijn Golf is vanaf vandaag 20 jaar! :thumbup:
Jammer dat ik alleen voordeel heb qua verzekering als ie hobbymatig gebruikt wordt... maar ja,zoek nog wel naar een goede Golf erbij. Even een paar mooie herfstplaatjes hoor :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Voor een verjaardag kijk je niet echt vrolijk :tongue: |
gefeliciteerd met de mkII ;) :thumbup: :D
|
wat heeft ze gekregen voor haar 20ste verjaardag :D
|
Quote:
O ja,bijna vegeten! :redface: Gefeliciteerd met de Fire&Ice :thumbup: |
Quote:
Ik draag net als m'n Golf ook een "booskijker" :tongue: hahaha Hier lach ik :tongue: ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 18:34. |