![]() |
wth!!! Dat ziet er geniaal uit!
Zou daar wel eens rond willen wandelen! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mv agusta replica: HOMEBUILD 6 cil... (aan beide kanten er een cilinder aangemaakt, zie de lasnaden)
![]() ![]() |
die motor is lelijk als de nacht, maar wat een vakwerk
|
:screwy:
|
Quote:
:hitit: ^^ leuk thread dit, een hoop super fotos :D Hier nog wat van mijn eigen fotos.........allemaal gemaakt met een Fuji finepix van 10 jaar geleden ofzo, eigenlijk een stapje vooruit van een wegwerp ding dus vandaar de slechte qualitiet :D een hele stoere kever: ![]() Uit de raam hangende, ergens tussen praag en wenen....... ![]() Corona lollys: ![]() Viper, Nurburgring: ![]() En dan deze van de FTO van en maat van me, duidelijk te zien de verschil tussen en professionele fotograaf en iemand met een finepix :D ![]() ![]() |
Quote:
lelijk als de nacht? is een cult-machine in de motorsport-wereld! mv agusta 6 cilinder. wat mij betreft meer cult dan een golf mk1... mn pa zet lp's op met historische motorsport geluiden om te wachten tot deze langs komt :screwy: :eek: ![]() |
helemaal mee eens wat betreft de cultstatus. Ik kende m wel, maar imo nog steeds lelijk
Maar dat geldt voor meer dingen. Echt niet supermooi, maar wel geweldig! |
Supermooi die motor! (mijn definitie van mooi is niet alleen het uiterlijk, maar het totaalplaatje, of dat me aanspreekt of niet ;)).
|
![]() ![]() ![]() |
die topchop jetta is echt grandioos lelijk!
|
Quote:
is t nou een sletta of een derby?? maar inderdaad, grandioos ding! |
^^ Jetta
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Topchop Jetta coupe met Golf front. Die auto-boot is gaaf bedacht zeg :cool: |
Zo kan het ook :D
![]() |
Rotterdam Alexandrium?
|
![]() |