![]() |
Hahaha, machtig :rock:
|
Zojuist even bij mijn golf 1 gti in de stalling geweest.
En wat stond daar tegenover te blinken :eek: Juist, de jetta. Ziet er top uit. |
Hahaha die forumplaat kreeg het zwaar te verduren.
Was ook nog ff op die meeting, maar vooral in de categorieen Golf 1, Golf 5 en Jetta is de plank wel een klein beetje misgeslagen met de prijzen :D . |
Hey, en dit keer was ik het niet hé! Had er niks mee te maken :eek:
Maaruh Wytze, denk een beetje om die mooie plaat jong :cool: Ouwe sloper :D |
Haha die foto met de VW forum plaat :D
Auto ziet er echt netjes uit :thumbup: En de nieuwe velgen zijn ook mooi :woowoo: |
Kwam ik je vandaag niet tegen in de rooie golf? :D
|
Quote:
Zeker! Ik stak de hand nog op! ;) |
Ik zag het net op tijd ja, kwam allemaal bekenden op de rotonde tegen :D
|
De velgen zitten eronder! De Jetta staat mooi droog op zijn rustplaats! Alles prima voor elkaar en prachtig op tijd voor de meeting van zondag as.!!
|
Quote:
Tegenover een golf 1 GTI Pirelli zonder blok en verrotte wielen en onder het stof :D :D Wielen staan superrrrrr onder de jetta :thumbup: |
Kan ja helemaal niet met jou in contact komen :screwy:
iig hier de foto waar je om vroeg ;) http://www.watercooled.nl/dsc09512.jpg Graag gauw opslaan op je PC, dan verwijder ik hem weer van mijn ruimte :) |
|
wat is dit een dikke bak geworden zeg, super :thumbup:
ik heb zondag maar heel even met je gepraat, dat was wel jammer, maar weet nu wel hoe je er uit ziet :) |
Vind hem ook erg mooi geworden !!
Moet alleen nog wel even wennen aan je nieuwe wielen :D |
Hele mooie wagen, maar vond de ronal turbo hem beter staan.
|
Vind deze wielen juist mooier, passen ook goed in de gehele look van de auto !
|
dat vind ik nu ook, op 1 of andere manier passen ze echt mooi bij die koplampen :thumbup:
|
16" staat hem stukken beter! Op die Ronals waren we ook uitgekeken :D
|
Quote:
:D Aardig :screwy: :tongue: |
Haha, jij leest het alsof er staat dat sikke aant er spijt van heeft dat hij met Jetta Mania heeft staan praten :D
Ik dacht dat er iets van 17" AZEV onder zou komen, maar dat kan helemaal niet of? Maar ziet er mooi uit, heb je Xenon? |
All times are GMT +1. The time now is 22:12. |