![]() |
15" staal zal zeker mooi staan:) Had zelf eerst 16" Porsche C2's eronder,maar vond de 15" staal erna stukken beter..
|
su-per bussie!
|
die fuchsen staan wel heel dik hoor !!
gr. Martijn |
Quote:
klopt, maar C2's zijn te modern onder een spijl.. fuchsen vind ik erg mooi onder een spijl.. |
Spannend!!!!
Bodywork is begonnen!: ![]() |
Echt supergaaf!! En mooie foto! :thumbup:
|
Wat een droom ruimte ..... :cool:
|
mag ook wel voor een bedrijf :rolleyes:
|
Vooruitgang!
Schrik niet van de plamuur, 't is maar een héél dun laagje om de enorme zijkant strak te krijgen. |
Dikke stront! Hoe strak gaat hij worden? origineel of strakker?
Ben echt zo benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat worden! BTW, Marty's DD schiet ook al op zeg! |
Hoe strak? Tja.. zodra je gaat plamuren en spuiten wordt het altijd iets strakker als origineel.
Je kan de glooiingen die er origineel inzitten niet "inschuren". Er word wel geprobeerd om 'm niet té strak te maken. .............. z'n bus gaat best snel ja! Mischien volgende week naar de volksworld show :eek: Maar dan mag ook niks meer tegen zitten. |
Een spijlbus is niet 100% strak te krijgen...zitten teveel spanten in die trekken aan de plaat.Net als de puntlassen van het binnenscherm achter...komt altijd terug,zeker als een bus verlaagd is...Maar ziet er goed uit hoe die er bij staat zo!
|
Een strakke bus is leuk maar persoonlijk vind ik dat hij ook niet te strak moet zijn, ziet er wat gemaakt uit dan.
Ben benieuwd of Martijn het gaat halen, zou wel een grap zijn... Hij heeft dan de laatste tijd de gang aardig te pakken... heeft volgens mij jaren stil gelegen dit projekt. :thumbup: |
Zoals Guns and Roses al zongen: "All we need is just a little patience"..............
Maar m'n bus is eindelijk zo goed als klaar voor KLEUR! Vorige week: ![]() ![]() Vandaag heb ik 'n staaltje voor de kleur gekregen en het is perfect! Als alles goed gaat komt tie volgend weekend terug 8-) |
Quote:
Maar ze zongen ook: "nothin' lasts forever, even cold November rain" Dus hop, smijt die kleur d'r op, we hebben nou wel lang genoeg gewacht op de grande finale. :D Ben heel erg benieuwd hoe ie dalijk gaat worden! :thumbup: |
Mooi hoor Erwin
|
dit zijn liefhebbers
het duurt lang maar ze zijn er mee bezig super wat een mooi project heerlijk zoiets |
Quote:
Ow, dan ben ik ook wel een ontzettende liefhebber. :D |
Quote:
Laten we daar niet over beginnen ;) Ik ben benieuwd naar de kleur! |
Dove blue!
Op dit staaltje ligt een NOS greep, een stukje van de cabine bekleding en een staaltje van de canvas achtige stof waarmee het laadruim wordt afgewerkt. ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |