![]() |
Afgelopen week een nieuwe neus aan de kofferklep gelast inclusief aanslag rand voor het rubber.
Vervolgens alle oude sjit van de klep afgeschuurt, leek wel of hij de waterpokken had :kots: Vervolgens mooie stellage gemaakt om 2 spatborden en kofferklep op te hangen voor het spuiten. Vrijdag avond dan alles in de primer kunnen blazen, en zaterdag morgen even alle kleine stofjes eruit geschuurt en plamuur aangebracht. Komende week plamuur strak schuren en eerste laklaag erop zetten. Bedenk me alleen dat ik de mexicaanse kofferklep nog nooit op de duitse body heb gepast :roll: , misschien toch maar eerst eens doen of zou het op zeker passen :?: |
Heb inmiddels 3 lagen lak op voorspatborden en kofferklep zitten.
Afgelopen zaterdag bij Djoek (www.classicvwparts.nl) nog 2 nieuwe achterspatborden, motor klep en 1 portier opgehaald. Nu alleen nog ff 2de portier en stuurkolom regelen. |
Mooi project man, goed bezig.
Inderdaad geen low budget meer, kan dat uberhaupt nog wel...? Zal het blijven volgen totdat je klaar bent. |
Zo, omdat het project toch nog nie zo lang duurde heb ik de kofferklep en voorschermen maar verprutst afgelopen vrijdag :x :kots:
Ik had alles voor de laatste maal opgeschuurt en dacht het laatste laagje lak erop te blazen. Om op safe te spelen wilde ik dat mijn spuitpistiool wat minder verf zou geven, dus ik aan het knoppie gedraaid en ff een proefstukkie spuiten. Leek goed te gaan, tot ik mijn schermen en klep ging spuiten. Bleek dat ik hem verkeerde kant op heb afgesteld, dus juist meer verf. Resultaat heel veel zakkers, dus dat kan allemaal opnieuw spuiten, hopelijks vanavond. Wel nog 2 nieuwe KYB-jes kunnen halen voor de voorkant. |
weet je ook is hoe ik me voel :P nee grapje zijn nooit leuke dingen wil het voor de rest wel een beetje vlotten?
|
Heerlijk gevoel!!!
Spuiten is gelukt, net wat andere afstelling en de lak wat minder verdunt, helaas foto toestel niet bij, maar dat komt binnenkort goed! |
ben benieuwd
|
Anders ik wel :D Kom maar snel op met die foto's!
|
Vandaag ff de beloofde foto's geschoten ook nog ff remvloeistif reservoir geplaats, daar moest ik nog wat gaten voor boren, modellen verschilden bliijkbaar. Ook nog ff koffer rubber gemonteerd en ff kleppie erop gelegt voor de foto!!!
![]() ![]() ![]() Datum op laatste foto klopt nie. Niet helemala tevreden met het spuitwerk op spatborden en koffer, maar dat gaat de commandant wel recht breien! |
coole kleur trouwens!!
|
Ziet er erg netjes uit! Zeker voor niet profi spuitwerk en in een niet uitermate geschikte ruimt :cool:
Ben je vergeten om je draagarmen af te plakken? ;) |
Quote:
Hahaha, nee die waren al in die kleur gespoten :thumbup: Ik wilde eigenlijk een ander kleurtje, meer gebroken wit, maar toen zag ik deze in de kleuren waaier, en dat is em geworden :D |
Ziet er echt goed uit! Vind het wel een lekker kleurtje...:)
GRz Niels |
Gister kofferklep gemonteerd en afgesteld, die zit nu dus ook op zijn plek.
Ook nog ene nieuw plaatje motor klep gelast en helemal geschuurt, die kan ik nu morgen avond spuiten samen met mijn achterschermen, als alles goed gaat! |
Vanaaf de motor klep strak kunnen zetten (afmaken), achterspatborden geschuurt en gespoten!!!
Woensdag ff 2de laagjie erop blazen. ![]() ![]() |
Vanaaf alles in de 2de laag geblazen, nu nog ff een 3de laagje erop blazen en dan zijn ze ready to mount!!!
|
Je houd het goed vol... Ik heb alweer 3 weken niks gedaan/kunnen doen :( Voor jou komt straks het leukste; opbouwen :D
|
Mooie dag vandaag!!!
Alles kleppen en spatborden kunnen monteren, helaas nog zonder biezen, die hadden ze nie meer op voorraad, dus daarom zijn schermen ook nog nie afgesteld. Verder nog een begin gemaakt aan de kabel spagetti, dat zorgde voor nog wat vraagtekens. Nu de plaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() |
WOW, goed gelukt. over een paar maanden een keer goed polijsten en je hebt een hele nette paintjob
|
Quote:
Precies, ff goed met de machine eroverheen en dan ben ik best tevreden. Thanx! |
All times are GMT +1. The time now is 23:25. |