![]() |
Kijk weer wat geleerd ik weet wel dat ze in Engeland al jaren zoiets hebben dan moet er een L op geloof ik :screwy:
|
Quote:
België en Duitsland ook. |
Verschilt nog wel wat ten opzichte van het buitenland.
Je doet namelijk gewoon examen, en moet tot je 18e met begeleiding rijden, maar niet in het buitenland. Daarna hoef je niet nog eens examen te doen. Vanaf je 18e verjaardag mag je zelfstandig rijden. Meer info: http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...t-2todrive.html |
Op zich wel mooi dan heb je alvast wel de tijd om een beetje te oefenen :thumbup:
Nu vragen wanneer Pieter 18 word :) |
Ja idd, exact zoals hierboven beschreven is.
Nog 3 maanden en 3 dagen... |
Mooi hoor je spullen je bedoeld een + over het contact neem ik aan gewoon ff zoeken bij je radio :thumbup:
Veel succes met de apk morgen :thumbup: |
Ja klopt, dat ie pas aangaat als ik mn contact aan zet.
Dankje! |
Heb je niet zo n meter ding met een lampje er in dan kun je zo zoeken achter je radio of onder je stuur??
|
De geschakelde plus ligt er al, even goed zoeken tussen alle stekkers en kabels bij de schakelaars, ergens hangt de stekker voor de radio. Dat heeft volkswagen sinds '78 standaard in iedere wagen zitten. ;)
|
Niet altijd standaard met +15 (geschakeld)
Maar anders zit er een hele mooie dikke achter de standen schakelaar van de kachel |
Ja ik weet al wat je bedoelt die kun je er zo af halen :thumbup:
|
Ik heb op het andere forum ook al wat vernomen dat het er al achter ligt. Dus dat gaan we eens kijken!
|
De golf 1 heeft ze altijd, geen uitzonderingen, dus kan me lastig voorstellen dat de II ze niet zou hebben. Ze zitten wel altijd helemaal terug gebonden bij de streng van de alarm lichten, dus de meesten zien ze niet zitten en knippen dan maar wat anders door.
|
Re: Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Jaartje APK erbij! :D
Zo, vanmiddag APK'tje gedaan, kan er weer een jaartje tegenaan!
Eén bandje is adviespunt, maarja :mrgreen: Inmiddels de achterlichten weer teruggebouwd, en gele stadspitten erin gedraait. Lambda moet nog ff worden teruggeplaatst, en de achterkant moet nog ff 3cm omlaag worden gedraait, staat zo veel te afgrijselijk hoog met een HUGE wheelgap :lol: Pieter |
Ff gecheckt, mijn auto heeft afgelopen jaar wel 2500km gelopen. Veel he :shock:
:D :D |
Mooi dat je APK er weer op zit kun je weer ff sturen eigenlijk wel belachelijk dat er met de apk dingen worden af gekeurd en na een half uur doet alles het weer maar ja wie ben ik :screwy:
Had je de geschakelde plus al gevonden bij je kachel paneel die kun je bij de golf 2 zo af trekken dan zie je de stekker met de + en - :thumbup: |
Nee nog niet naar gekeken. Komt nog. Heb nog wel meer dingetjes te doen aan mn auto :P
Maar heb nog wat dingetjes voor school te doen, 's avonds is het helaas nog vroeg donker, en volgende week moeten we eens met jouw auto aan de gang xD |
Dat lijkt me leuk lampjes heb ik altijd standaard in de auto een hele vracht dan gaan we ff prutsen ik ben benieuwd :thumbup:
|
Quote:
Och, ik rij hooguit 4000km op een jaar gemiddeld. Jij zit met begeleiding, dan is nog minder km niet zo vreemd. :tongue: Mooi dat je apk hebt gehaald. Persoonlijk zou ik toch de moeite nemen het blokje goed afgesteld te krijgen zodat je mooi binnen de CO valt. Met een beetje geluk verbruik je ook minder op die manier :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |