![]() |
Oeps...
![]() |
der polizei dein partner ;) balen zeg.. van die audi
|
Volgens de plaatselijke krant aan der See, was de bestuurder van die rooie dronken, en had deze, zonder toestemming, de auto van zijn maatje geleend, om even een rondje mee te showen...
|
Prutsers!!!
Zijn er nog meer ongelukken gebeurd? |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
He lennart, bedankt voor het posten van mijn foto´s.. wou ik vanavond zelf doen haha
Groeten |
|
Wat een brute film.. jammer dat hij zo kort is!
|
Quote:
En hij had geen rijbewijs. Heeft voordat hij de politieauto ramde ook nog even een vrouwtje van 21 omver geschoffeld..... :screwy: |
Quote:
Nou dan was dit niet meer mijn maatje. :screwy: :screwy: |
ik had persoonlijk de auto weer uitgedeukt met z,n voorhoofd !
![]() . |
Quote:
Dat zal een lastige klus worden om polyester uit te deuken :D |
Quote:
deze bedoelje ? |
Nog Paar foto's
van me kamaraden :arrow: Groetjes Fai |
Quote:
Kunne alleen maar duitsers zijn met teveel Villacher achter de kiezen :D |
Quote:
idd zo als zoveele van dit soort filmpjes |
Quote:
Die Nederlanders dat waren wij.. Halve duitsers met lint proberen aan te rijden stukje verderop :D |
:giggle:
|
|
|
Worthersee 2012 was geweldig, bedankt voor de leuke gesprekken en tips van een paar forum leden. :thumbup:
Lennart heeft al een paar foto's gepost, en hier zie je er nu nog een paar. de rest is hier te zien :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens een TIP, In landskron(villach) is boven op een berg in een kasteel een vogelshow is wel een aanrader. ![]() |
Is die nederlander met die blauwe RS2 avant ook een forummer oid ?? Zie hem al een aantal keer voorbij komen op de foto's en vraag me af of er een thread is van deze supergave Audi..
|
das corne van de bruine rallye
|
|
Sommigen hadden het misschien al gezien, 'Worthersee-tour part 2' had ik gister al toegevoegd. Zojuist het laatste deel, 'Part 3' toegevoegd.
![]() Voor nog veel meer foto's, kijk op www.vwculture.nl ! |
![]() ben geen liefhebber van dit model maar deze :thumbup: wat een waanzinnige kleur en superdikke velgen heeft dit ding. echt een top combo! |
precies wa rustig in deze topic!!
zal morgen eerst eens wa pic's posten................. vandaag het wortherbbq gevoel even ophalen!! |
Quote:
I.d.d mooi filmpje. Heb ik ook nog een klein rolletje in :D Was echt super daar,enorm indrukwekkend! :thumbup: |
jammer van eht rondje wat we gemist hebben.. doen we binnenkort ff over Hugo!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=ro89...feature=related
hier nog een dik fimpje misschien wel re post maar dat maakt vast niet uit |
nog een leuke video waarin een aantal Nederlandse nummerplaten voorbij komen:
:thumbup: |
pics
hier mijn bijdrage :thumbup:
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
pics
nog wa :thumbup:
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
pics
once again!! :thumbup:
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Die laatste draait op +/- 500 PK volgens de eigenaar :o
Heb even onder de motorkap staan kijken, maar jongens wat zit daar een enorme turbo op :o |
pics
ben nog nie klaar hoor :thumbup:
tribute to mijn juplyers :D :thumbup: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Toevallig geen foto's van die lelijke blauwe Ibiza van mij???
|
pics
bijna op :thumbup:
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us op :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:57. |