Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   >>::Lowrider23's Golf II Project!!::<< (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90863)

lowrider23 03-08-2012 18:32

Thanx voor je reactie John! :thumbup:
Vloermatten moeten er inderdaad nog in, als de windgeleiders binnen zijn koop ik waarschijnlijk daar een mattensetje! :cool:

lowrider23 10-08-2012 12:51

Onlangs heb ik mijn Treser heckblende binnen gekregen, van dichtbij is het een beetje carbon-look, althans; zo lijkt het! :cool:
@ Hans: Hij valt zelfs niet grijs uit, hij is gewoon zwart! Met 't patroontje lijkt het dus een beetje op carbon... :D

Dus; één deze dagen waarschijnlijk de heckblende monteren, over 5 dagen de Golf APK laten keuren en daarna zal de schroefset wel mijn kant op komen waarschijnlijk! :thumbup: Bovendien wacht ik nog op de windgeleiders!

lowrider23 10-08-2012 20:10

Mensen, mijn Treser heckblende is een uurtje geleden meteen gemonteerd door m'n vader! :tongue: Ik vind het erg gaaf geworden, ik denk ook dat 'ie goed opvalt in het hedendaagse verkeer... :thumbup: dus wat betreft een zoektocht van een half jaar: Mission complete... :cool:

Als Daimy de ontdekking niet gedaan had dat ze er nog enkele hadden bij VPC Autosport, had ik nu nog druk aan 't zoeken geweest... :redface:

jetta mk1 '82 10-08-2012 21:31

Zou een setje geheel zwarte achterlichten niet mooier staan?
(heb een setje liggen ;) )

T.C.Z.L 11-08-2012 08:42

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Als Daimy de ontdekking niet gedaan had dat ze er nog enkele hadden bij VPC Autosport, had ik nu nog druk aan 't zoeken geweest... :redface:

Fijn dat ik kon helpen!
Heckblende staat echt mooi :thumbup:
Inderdaad misschien nog een setje zwarte achterlichten monteren?

lowrider23 11-08-2012 09:05

Bedankt voor de reacties! :thumbup:

Wat betreft de achterlichten, ik hou het nog even in gedachten! :redface:
Ik ben nog helemaal niet uitgekeken op de GTi achterlichten! :D

De Pul 11-08-2012 09:35

begin het steeds meer zonde te vinden dat die pijp er zo belabberd onder hangt.....

treser is gaaf,wel de lichten zwart idd.

lowrider23 11-08-2012 12:47

Ik weet het, als de Golf over 4 dagen wordt gekeurd, hebben we 't erover of die pijp echt niet anders kan... dat vindt m'n vader ook! :thumbup:

@ jetta mk1 '82 :
Ik heb wat foto's bekeken van Treser, heb je toevallig een foto van de set die je nog hebt liggen? Mag ook via PM, mag je er meteen bij zetten wat je ervoor vraagt! :cool:
Zijn het originele Treser achterlichten? :D

vagspass 11-08-2012 13:12

zwart

Quote:
Originally Posted by T.C.Z.L
Fijn dat ik kon helpen!
Heckblende staat echt mooi :thumbup:
Inderdaad misschien nog een setje zwarte achterlichten monteren?

ik heb het je al eerder gezegd he :D

lowrider23 11-08-2012 13:14

Ja, inderdaad... :tongue:
Ik weet ook nog niet wat ik doe hoor... nog maar even over nadenken, aan de ene kant denk ik wel dat het mooi is, maar wordt het niet té zwart? :confused:

vagspass 11-08-2012 20:39

ik zeg da nie zomar eeh!!watanders!!

lowrider23 12-08-2012 09:06

Haha, ja, inderdaad... :tongue:
We zien nog wel, woensdag de auto laten keuren, kijken of er nog dingen aan mankeren! ;)

lowrider23 13-08-2012 20:24

Vanavond heeft pap de Golf gewassen, ook de velgranden schoongemaakt, en de harten schoongemaakt met een borsteltje die goed tussen de spaken kan komen! ;) Remstof, hé... :( In ieder geval staat de Golf er weer top bij! :thumbup:

tim_j 13-08-2012 20:39

Die staat er echt goed bij :thumbup:

lowrider23 14-08-2012 08:27

Bedankt, doet me heel goed om te horen! :thumbup:
Ik moet ook wel zeggen dat de lak nog in goede en mooie staat is! :cool:

DUBbeltje 14-08-2012 08:34

ghehe, goed bezig! Deze zal je nooit verlaten ;)

lowrider23 14-08-2012 08:45

Hahaha, dat is een feit! Ze is me trouwer dan m'n ''vorige'' vriendin... :tongue:

tim_j 14-08-2012 10:25

Is een knappe GTI onderlip niks voor de golf? dat is eigenlijk het enige wat er 'mist' in het plaatje.

yougottamove 14-08-2012 13:46

ik volg dit topic alweer een tijdje maar jemig hey wat maken jullie er een werk van, geweldig om te zien hoe het project verloopt. Wordt een hoop energie ingestoken maar sjongejonguh wat krijg je er veel voor terug :) Superrr die foto's wat een plaatje om te zien!! die pa van jou is trouwens ook z'n gewicht in goud waard, en dan hoop ik voor je dat ie zwaar weegt haha ;)

lowrider23 14-08-2012 16:20

tim_ j :
Wel, dat waren eerst de plannen ook wel, maar de huidige oogt in het echt ook erg mooi... Ik denk dat met deze onderlip de kans op beschadigen ook minder groot is, straks met de verlaging! Maar wie weet dat er ooit een dikke lip onder komt, de kans zit er natuurlijk wel een keer in... ;)

yougottamove :
Wow, wát een enthousiasme!! :eek: Bedankt, man! :thumbup:
Ik heb het inderdaad getroffen dat mijn vader zoveel kan, dit komt weer door zijn jarenlange ervaring, hé! Hij steekt er inderdaad ook veel energie en tijd in... hij werkt dingen ook perfect af, neem nou de deuk die in het linkervoorscherm zat! Het was een flink lelijke deuk / beschadiging, maar je ziet er niks meer van...! :rolleyes:
Ik sta er dus ook iedere keer weer van te kijken hoe goed de Golf eruit ziet! :cool:
Blijft dit project gerust volgen, want ''af'' zal de Golf immers nooit zijn! :tongue:

golfje_295.000 14-08-2012 16:27

heerlijke kleur, staat er echt serieus lekker bij.

lowrider23 14-08-2012 17:13

golfje_295.000 :
Bedankt man! :thumbup:

vagspass 15-08-2012 13:40

hu!!

maak ik een relaxed toerku door hubersjee,word mijn aandacht getrokken door een glimmende dikke golf!! :rock:
dus daar ga jij naar toe :D
wa un mooie wage :thumbup:
nu effe wachte en dan down down down :limey:
grote credit aan je pa hoor!!looking good die golf!! :thumbup:

lowrider23 15-08-2012 14:16

Hahahaha, Hans, jongen!! Jij hebt mijn vader vanmorgen zien rijden zeker? :thumbup:
Golf ging dus inderdaad naar de keuring toe, bedankt voor de complimenten man! Ik vind de auto ook echt een opvaller geworden in't verkeer! :D
De Golf komt vandaag nog terug, óf morgen... :)
Ik zie dus ook gigantisch uit naar als de verlaging eronder zit!! :D

vagspass 15-08-2012 14:35

!

Quote:
Hahahaha, Hans, jongen!! Jij hebt mijn vader vanmorgen zien rijden zeker? :thumbup:
Golf ging dus inderdaad naar de keuring toe, bedankt voor de complimenten man! Ik vind de auto ook echt een opvaller geworden in't verkeer! :D
De Golf komt vandaag nog terug, óf morgen... :)
Ik zie dus ook gigantisch uit naar als de verlaging eronder zit!! :D

wa denk je van mij,kan nie wachte.............
en dan nog die zwarte achterlichten,man man man :thumbup:
komt helemaal goed hoor!!

lowrider23 15-08-2012 14:37

Het is nog niet gezegd dat ze er komen hé... :tongue:
Komen nog updates genoeg aan... :cool:

vagspass 15-08-2012 14:48

!

Quote:
Het is nog niet gezegd dat ze er komen hé... :tongue:
Komen nog updates genoeg aan... :cool:

hoef je ook niet te zeggen,.............
anders regel ik het zelf wel :D
haha

lowrider23 15-08-2012 15:12

Je bent me er eentje! :tongue:
Zojuist heb ik weer een deal gesloten, enkele minuten geleden... destijds zag je weleens van die luchthappertjes die je op de roosters van de motorkap kunt zetten... ik heb me er zo eentje te pakken gekregen, binnenkort meer nieuws daarover! :cool:

vagspass 15-08-2012 15:21

hap hap

Quote:
Zojuist heb ik weer een deal gesloten, enkele minuten geleden... destijds zag je weleens van die luchthappertjes die je op de roosters van de motorkap kunt zetten... ik heb me er zo eentje te pakken gekregen, binnenkort meer nieuws daarover! :cool:

zoiets heb ik ook nog,................ :D
zit alleen wel vast aan een golf ;) watanders!!

lowrider23 15-08-2012 15:28

Er komt dus één deze dagen een exemplaartje hier heen zonder Golf, hahaha! :tongue:

vagspass 15-08-2012 15:36

!

Quote:
Er komt dus één deze dagen een exemplaartje hier heen zonder Golf, hahaha! :tongue:

noppes,mag alleen weg met da blik eraan......... :D

lowrider23 15-08-2012 15:42

Hahaha... :tongue:

T.C.Z.L 15-08-2012 16:20

Quote:

Gaaf!
Ben voor de Jetta ook nog opzoek naar zo een luchthapper...

lowrider23 15-08-2012 18:16

Dik hoor, zal de Jetta goed doen, Daimy! :thumbup:

lowrider23 15-08-2012 20:26

Meer nieuws omtrent de Golf! Even een opsomming van wat er gaat gebeuren:
> Katalysator + voorpijp + lambda vervangen;
> Remleidingen rondom vervangen; (roestschade)
> Distributieriem vervangen.
De Golf blijft dus nog een weekje weg, alles wordt gerepareerd, maar ik weet in ieder geval zeker dat m'n meisje dan weer goed is, en ze weer voor een lange tijd probleemloos kan rijden! :thumbup:
Uiteindelijk vallen de gebreken best mee voor een auto van 21 jaar oud! :)

vagspass 16-08-2012 06:29

Quote:
Meer nieuws omtrent de Golf! Even een opsomming van wat er gaat gebeuren:
> Katalysator + voorpijp + lambda vervangen;
> Remleidingen rondom vervangen; (roestschade)
> Distributieriem vervangen.
De Golf blijft dus nog een weekje weg, alles wordt gerepareerd, maar ik weet in ieder geval zeker dat m'n meisje dan weer goed is, en ze weer voor een lange tijd probleemloos kan rijden! :thumbup:
Uiteindelijk vallen de gebreken best mee voor een auto van 21 jaar oud! :)

ja,het is niet alleen de buitenkant die netjes moet zijn he!?
komt helemaal goed met die rooie!! :D

lowrider23 16-08-2012 09:03

Zo is het, Hans! Behoorlijke kosten, maar ja, niks aan te doen! :)
Overigens snap ik niet, dat de Golf dan met de remleidingen vorig jaar is goedgekeurd, ze hadden gewoon tectyl over de leidingen gespoten, mja, een veilige oplossing is dat niet, de handrem werkte rechtsachter zelfs helemaal niet meer! Maar het komt helemaal goed! :thumbup:

lowrider23 17-08-2012 14:04

Zojuist een e-mail ontvangen van www.autobedrijfloos.nl ! :cool:
Ze zijn dus begonnen aan de Golf en kreeg meteen al wat foto's doorgestuurd, van hoe 't ervoor staat! De monteurs hebben zelfs speciaal een vrije middag genomen, om aan de Golf te kunnen werken!!
De Golf op de brug, wielen er al onderuit gehaald, uitlaatlijn ligt klaar:

En zó troffen ze de aansluiting aan tussen voorpijp en katalysator: :eek:

En een foto waarop je kunt zien hoe de remleidingen eraan toe zijn: :shake:

Onbegrijpelijk dat de Golf hiermee goedgekeurd is vorig jaar... :shake:
Maar goed, nu gaat dat alles dus eraan geloven, en alles komt helemaal goed! :thumbup:

yniezink 17-08-2012 14:35

haha, daar zit een hoop pasta op :P Maar dat zullen ze vast weer mooi maken !

lowrider23 17-08-2012 14:38

Absoluut, wordt allemaal weer super! :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 21:31.