![]() |
Godskanonne wat een dikke bak :D
|
gaaf hoor :thumbup:
|
hahaha ik had een volledig witte verwacht door de foto op FB maar dit is toch nog net wat anders :D
|
Paar oormerkjes aan de spiegels en idd een paar hoorns op de motorkap :thumbup:
|
Lachen !! :thumbup: :thumbup:
|
haha ik zou dr eerder paula noemen :P
http://www.youtube.com/watch?v=zvRlz76tSk4 Maar geinig :) 14 inch borbets? |
14'' Maxx cup,7jet25 voor,8jet15 achter.
|
hehe zelfde als ik heb dus borbet namaak? Staat wel goed in ieder geval :) Ziet er weer netjes uit zo!
|
Quote:
iets ander model,wel zelfde idee idd... |
net weer even lekker met de mk1 bezig geweest,schakelmechaniek uit de auto gehaald en het dash gedeeltelijk uitgebouwd.voor de rest de bak schoongemaakt en omgebouwd naar mk1 schakelmechaniek en steunen.middenconsole had ik originele vdo gti-klokjes ingebouwd,maar die zin er weer uit,voor de turbomotor wil ik iets meer relevante info dan de tijd,olietemp. en laadspanning.zitten nu EGT,oliedruk en boostmeters in van auto-meter.plaatjes volgen;)
|
goed bezig gerben :thumbup:
|
:thumbup: ben benieuwd, jij kan ook echt niet stil zitten hé ;)
|
:jacks: :jacks: :jacks: DIKKE bak :jacks: :jacks: :jacks:
mooi kammokleur :D |
d'r worden wat liter-pulletjes achterover geslagen op een klus-avondje denk ik! :D
Maar ja.... dan zit alles er ook wel vlot ik neem ik aan! :D |
Nou als dat niet RUIG is!!! Horens zouden inderdaad niet misstaan :-p
|
Quote:
ik weet het wel zeker:giggle:en je word er [onder andere]verdomd artistiek van :tongue: molle zal nog even zien om een koeietoeter :cool: |
Quote:
lachen zo onder mekaar! :D beetje serieus doen en uiteraard een beetje klootviolen kan geen kwaad! :thumbup: |
weer even wat gedaan,de wis/wasgaten in de achterklep netjes dichtgelast,en wat kleine roestplekjes op de klep kaalgemaakt en behandeld.ook wat lak besteld,wil de paintjob niet te veel laten kosten[is allemaal al niet super],dus de achterklep en achterbumper spuit ik met de knikkerbus.niet met motip,maar wel iets beter spul,heb er al eerder eea mee gespoten en dat is goed te doen.een dezer dagen eens rondkijken om een ander stuur,en het interieur bij de bekleder droppen. Edit,dit gaat over de golf1.
|
wat een bak haha
|
interieur met van de koeienvellen? :D
|
stoere cammo!! :thumbup:
|
Die update ging over de mk1,heb het er maar even bijgezet.
|
net terug uit de box,weer even beziggeweest.paar plekken op de kas bijgespoten,achterbumper en achterklep geplamuurd en het 1.4 blok verkocht.
hier nog wat beloofde foto's. de middenconsole met nieuwe meters,ik weet het beetje autostyle,maar deze meters zijn accuraat,dus function beats form. en de motor compleet met bak; edit,voor de oplettende plaatjeskijker,ik weet dat die voorste motorsteun zo niet gaat passen;)maar dat word custom,zodra die erin zit. |
kun je die ringen niet zwart maken dan (los draaien), dan valt het ook niet zoveel op! :thumbup:
althans voor de azijnpissers onder ons! :D |
Past de normale mk1 steun niet dan? Is dit een 020 bak? Ziet er goed uit gerben
|
Mooi ding die Audi :D
|
Quote:
nee,die kunnen er niet af,kan er wel aan gaan kwasten,maar ikzelf vind het niet storend,dus laat de azijnpissers maar gaan. @maurits,jawel die zou wel passen,maar ik wil de motor iets voorover hangen ivm speling motorkap en dat gaat net niet met die originele steun,dus even zelf aan het verbouwen.de bak is trouwens een 02k,dus 020 basis met smallblock aansluiting. @lieuwe; :tongue: |
precies, mij zou het ook niet storen!
kwasten gaat hem zeker niet worden, daar wordt het zowiezo nooit mooier van! :thumbup: |
Ah oke dacht al een 020 op een smallblock..maar gelijk een mooi moment om een stevige voorbalk te fabriceren tussen de voorkokers om een motorsteun op te monteren. Met het vermogen dat jij op de orginele voorbalk wilt loslaten.
|
Quote:
daar zit ik dus nog over te dubben......mijn balk is nu wel iets doorgelast,ik zie hier ook mensen een g60 monteren zonder versteviging.wat is wijsheid?het liefst zou ik een mk2/3 baksteun op een hoekijzer van een mm of 4/5 zetten en dan de nu gemonteerde steun gebruiken.het hoekijzer dan onder de chassis poten vastlassen en langs het front.andere kant,is dat niet erg vergezocht? |
Quote:
je bedoeld dus de orginele steunen van een golf 2 er op lassen.is wel het mooiste denk ik kan veel hebben. zit er zelf ook overna te denken kan je de motor er zelf te pas maken. |
ik bedoel de voorkant ruurd,de rest is redelijk rocksolid bij een mk1.het is natuurlijk zo dat de voorste steun in feite geen steun is,maar een kantelbegrenzer.ik denk hoe stugger je zoiets gaat maken hoe zwakker de rest word.ik denk dat ik het vooreerst origineel laat.iemand anders nog een onderbouwde opinie?
|
Afgelopen weekend het tragische nieuws gekregen dat de rat mk2 toch op de sloop is beland.best jammer,wat ik ervan begreep had ie nog gerepareerd kunnen worden:(
|
Aiiiii..... RIP
|
Quote:
Klopt.. erg jammer. Eigenaar had het nog over een nieuwe motor voor de rat ongeveer een maandje terug... Jammer dat dat niet doorgegaan is. |
![]() :(:( vandaag weer iets voor de golf 1 ontvangen van www.vw-wobshop.nl nu nog even de 'late' sidemarkers zoeken voor een mk1,die komen in de voorschermen ipv de trekhaakknippers.ziet dat er ook weer acceptabel uit. |
zonde van die smurf :( mooi logootje weer gozer ! :)
|
:thumbup: :thumbup:
|
ondanks de drukte nog wat tijd gevonden om aan de einser te werken,roestvrije achterklep geschuurd en gespoten,en weer in elkaar gezet.zaterdag hoop ik hem er weer op te hangen,en dan moet de ruit er nog in.hoop dan meteen de c-stijlen opnieuw te bekleden en de zijruitjes er weer in te ploppen.hopelijk volgende week de voortrein weer in elkaar,dan kan ik hem naar de zaak brengen om het motorruim verder schoon te maken en te lakken en de ketel erin te laten zakken.
|
Nice lekker bezig!! Was jammer dat ik de vorige en de komende meeting er niet bij kan/kon zijn :\ Hopen de eerste de beste daarna wel weer!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:58. |