![]() |
Wie heeft voor mij wat meer informatie over de volgende velgen.
Audi b3 speedline. http://www.audi80typ89.de/images/hoermaenaudi80.jpg Welk merk? Zeldzaam? Duur? Overig? Kan hier namelijk weinig tot niks over vinden. Alvast bedankt. |
Link bijgevoegd
|
...en dit is de foto van de link:
![]() |
Speedline
7x15" ET37 4x108 Optie velg voor de B3 serie, fake splits wel helaas :rolleyes: |
|
Aluline cup? Volgens mij zijn er meerdere wielen makers geweest die een Ats look wiel hebben gemaakt.
|
Gotti heeft ook dit model velgen!
|
.
|
Zijn geen Gotti's of Alulines,..
Alulines hebben een schroefgaatje voor een naafdeksel (deze mist op de foto) Gotti's zijn 7-spaaks, (op de foto 8) |
mim misschien!?
|
|
Quote:
julie bedoelen deze? Nissan Navara velgen alleen heeft deze 5 spaken en deze 7 ![]() |
Eta Beta lucy4r 15x7 ET27
Is Eta Beta van ATS? En zijn het een beetje kwaliteits velgen? Zijn ze ook gewilt? ![]() |
![]() Dit zijn Audi TT wielen, flat 7 worden ze wel genoemd Quote:
|
Quote:
okee wauw thx! kon ze echt nooit vinden! |
ET-waarde gezocht Wolfrace Voodoo II
Hallo, ff een andere vraag:
Ik kom er maar niet achter wat de ET-waarde/ offset van mijn (winter-)velgen is. Het gaat om dit type velg: model Voodoo II, merk Wolfrace, 6 vlakke spaken, 15" X 6,5J, multisteek 4 X 100/108, pasgat 57,1mm (VAG) (model Voodoo I is volgens mij zonder de tekst 'WOLFRACE voodoo' in één van de spaken, maar heeft vast en zeker voor de rest dezelfde specs...) Ik ben er wel achter dat ze vooral in the UK populair zijn... Het zal een vrij normale ET-waarde zijn; lees 35 tot 38, want ze passen op een Polo 6N, een Corrado en ze zitten nu op mijn Passat 35i variant. Maar ik wil het gewoon zeker weten! ;) Dus: WIE-O-WIE WEET WEL DE EXACTE ET-WAARDE (te vinden) ??? nog ff wat foto's: ![]() voodoo II ![]() op mijn huidige auto, een Passat 35i variant. |
Et 38
|
Quote:
Thanx! ...uiteraard geloof ik je, maar wáár heb je die informatie vandaan gehaald? |
Ik kwam een advertentie tegen waarin het setje stond met die waarden ;)
|
Weet iemand wat voor wiel dit is?, ik weet dat ze 15" x 8J zijn.
Eerste gedacht is MIM maar weet het niet zeker ![]() |
Ik denk ook MIM. Maar das puur een gok.
|
Kan iemand me zeggen welk type BBS velg dit is? Tnx!
![]() |
Quote:
King. |
Quote:
Volgens mij zijn dit BBS RF'en.. |
dat weet ik wel zeker ;)
|
Quote:
En met de harten inside-out ;) |
jep
want normaal zijn ze zo: 3-delig ![]() en als ze 1-delig zijn, vind ik persoonlijk mooier, zijn t BBS RD's / design5000 |
hey ik heb deze velgen:
Artec Type A 15'' 4x100 ![]() 4x100 7J maar wat voorn ET hebben deze velgen? het staat niet op de velg zelf. |
Foto is van een oud verkoop topic hier. Ik weet dat ze standaard onder de V5 Highlines zitten, maar ik wil graag weten hoe ze heten (zijn BBS'en voor zover ik weet) |
bbs montreal 2 volgens mij
|
Quote:
*Googled*....Kullopt :thumbup: , thx :D |
Wie weet welke wielen zit zijn
![]() Er lijkt mij Enzo op te staan |
Enzo H velgen.
|
Dankje
|
![]() Uploaded with ImageShack.us Iemand bekend met deze velg? Ik weet dat het merk MSW is. Ben benieuwd naar het type(naam) van deze velg. specs: 15x7 4x100 ET 26/28(niet duidelijk leesbaar) |
Quote:
MSW honinggraad? |
Quote:
nee msw,type rond wiel. even serieus blijven gio. MSW typ1933. |
Quote:
deze vraag kun je hier beantwoord vinden. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5709 |
Quote:
Hahah rond zijn ze zeker!! de pul, thnx.. |
Kan iemand mij vertellen wat voor merk deze velgen zijn.
Het zijn geen brock b1 velgen want het velgbed van de 7.5J is bij brock niet zo diep. ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 16:06. |