![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
:thumbup:
|
Mooi hok.......nu nog een VW erin ;)
|
![]() ![]() ![]() |
erg gaaf! deze meubelmakert hier zou graag zo'n schuurtje hebben
een 122x305 plaat kan je er niet zagen maar heerlijk hobbye kan je er zeker :cool: |
@vdWal: dan moet ik maar een keer foto's maken van m'n vaders schuur. Daar staan nog wel wat meer hout machientjes in !
|
altijd erg gaaf! heb de luxe het op het werk te kunnen doen
maar dan ben je thuis eigenlijk al snel verpest als je dan is iets met de hand moet doen :tongue: |
Deze is ook wel nice: http://vimeo.com/59380598#
|
Quote:
Das echt een gave garage! Tof gefilmd ook! Iemand nog belang bij een mooie werkbank voor weinig geld? Als hij hier in de buurt stond, had ik hem opgehaald voor mijn garage :) |
![]() |
Dusssss......
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Complete 350Z pakker staat er:) zie de auto van Diter er iif bij staan en de biomcn:) |
Hoe cool is dit :D
|
Automatische vergrendeling aan de binnenkant ??? Nice !!
|
Waarschijnlijk op afstandsbediening met klapsleutel :D
|
Geen werkplaats, maar een fabriek:
http://totallycoolpix.com/2013/02/u...chard-huntjens/ |
Vet!
|
Wat een onwijs gaaf pand, ik denk dat hij wel even bezig is geweest om die foto's te maken , zo clean dat ze zijn.
|
Gaaf pand inderdaad...en hele toffe foto`s, maar heeft niet echt wat met dit topic te maken :)
|
![]() |
|
mooie oplossing! :thumbup:
|
Volgens mij heeft Herm ook zoiets. Ik wil ook graag nog een keer zoiets maken...heb geen ruimte voor een brug of een smeerkelder, dus dan is dit het mooiste alternatief. En als je het niet nodig ben, kan het mooi op zolder :)
|
indd erg handig! zeker als je er ook nog een zolder bij zou hebben..
bij mij zou het nog steeds te groot zijn :tongue: |
Ja? Jij kan ze toch in je garagebox boven aan één van de wanden aan de zijkant hangen?
|
nee word niet echt wat, heb een boxje van 2,5 x 5 van een 2.30 ongeveer hoog
een kant moet worden gelopen staat altijd met 1 zijde strak tegen de wand en dan hangen daar boven al de velgen.. al tijden bezig met iets groters maar wil niet echt voor een leuke prijs lukken hier helaas |
Velgen tegen de achterwand? Of onder de auto? :D
|
![]() daar is krap plek voor een werkbankje en een stelling :tongue: |
Haha...ruimtegebrek..ik ken het!
Vond deze foto op het internet...denk dat deze wel bij onze garages past: ![]() |
goed herkenbaar indd! :D
|
VW Motorsport werkplaats:
![]() |
Ik mis wat :D
|
![]() |
Quote:
Tsja...als die VW`s niet kapot gaan..blijft die werkplaats mooi schoon! ;) |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
erg gaaf! ook met de uitstraling van een normaal woonhuis! 2 heerlijke werkplekken :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:22. |