![]() |
En? heeft hij apk?
|
de Auto is gister indd goedgekeurd en zal dan ook aanwezig zijn op arnhem alleen weet ik niet of die gepoets zal zijn etc
gister sloeg het noodlot even toe.. na gezellig wat afgesproke te hebben met een vriend en vriendinnen besloten we richting de plaatselijke kartbaan te gaan aan gezien de auto net is goedgekeurd en ik een raar iets dacht te horen onder de auto ( een takje tussen het hitteschilt en de kat ) reed ik nog geen 10 seconde later weg en kom aan op de kruising waar ik 2 autos volledig in elkaar zie staan waaronder die van mijn vriend same met zijn inzittende je kan dus wel voorstellen dat ik even andere preoriteiten heb! ze makken het gelukkig beide goed de bestuurder heeft een beenbreuk waar aan hij vandaag word geopereerd maar het had allemaal veel erger af kunnen lopen! een aantal foto's.. |
Damn ! flinke klapper geweest , dan mogen ze blij zijn dat ze niet meer mankeren !
Dan hebben ze wel een engeltje gehad die op t schouder mee heeft gereden ;) Maar iig mooi dat er APK op zit ! |
oei,dat zit er niet goed uit.....dacht even dat er iets met je golf loos was maar dat gelukkig niet....zondag wel in arnhem dus?kan ik hem eens irl bekijken...
|
is indd een hele flinke klapper geweest zeker als je er later over trug denkt had het maar een metertje meer naar links geweest dan was het echt frontaal nu redelijk van elkaar afgeketst van een engeltje mag je dus indd wel spreken!
zondag is de golf indd te zien op arnhem :D en ik kan niet wachte er is mee te rijde zorgt gelijk voor wat afleiding je ben er toch wel flink mee bezig heb ook vakantie dus toch even naar het ziekehuis enzo.. het opent in iedergeval zeker weer even je ogen :rolleyes: |
Beste klap idd ja , succes aan hun gewenst.
Viel de apk bij het andere station nog mee? Ben wel benieuwd of die je ook weer onnodig dingen hebt laten maken . |
de bijrijder is er eigenlijk alweer goed bovenop nog wel wat geschrokken en de bestuurder is gisteravond geopereerd en heeft nu een blijvende pin in zijn been deze was gebroken.. van de tegepartij is nog niets bekend maar die zat wel ook beknelt in de auto..
de G60 is bij de oude eigenaar geweest en die had eigenlijk 3 puntjes CO was gewoon goed igg! de aandrijfashoes LV had een mini scheurtje en is geplakt RV de stuurkogelhoes is vervangen en de remtang RA heeft zijn beste tijd gehad handrem werkt niet meer maar is ook weer gefixt wil dat door de tijd toch allemaal nog opknappen en vervangen etc maar voorlopig heeft de G60 weer apk :thumbup: |
Zei toch dat het wel mee zou vallen als je bij een kenner gaat keuren . ;)
|
ja indd, zo zie je maar weer dat je van je fouten kan leren..
dit weekend voor het eerst de auto weer is fijn gebruikt wat is dat toch heerlijk hij heeft zich goed gehouden zo het weekendje achterhoek enkelt deze week nog even regelen dat die word uitgeleind.. was ook heerlijk om met de G60 een meeting te pakken :D ![]() als er mensen foto's hebben gemaakt mogen zie die altijd posten he :thumbup: |
mooie auto ik heb zelf ook zoiets alleen heb ik de mijne ooit nieuw gekocht g60 edition one. heb er ook een abf 16vg60 in zitten. zet wel het originele stuur er in groet patrick
|
bedankt patrick,
orginele stuurtje licht hier keurig op de plank :) kan met dit stuur net wat beter zitten en comfortabeler rijden.. daarom de keus gemaakt voor in iedergeval een beetje een net ingetoge stuurtje |
met het originele stuur heb je meer controle omdat die groter is kun je sneller sturen (moet je het wel bont maken) ik heb mijn golf al vanaf 1990 probeer even een foto te plaatsen groet patrick is dit een 1800?
|
wel erg leuk een auto tegen te komen die heel erg lijkt op de mijne zo zie je ze erg weinig
|
het is iets anders rijden met dat kleinere stuurtje ja maar bevalt prima :)
het is indd een 1800 patrick, maar maak anders eens van jou auto een project paginatje ben wel erg benieuwd :thumbup: |
er staan 3 foto,s op die andere post. ik heb de mijne in 1990 nieuw gekocht golf gti g60 edition one dus met electrische dikke recaro,s 2 delige BBS, chroom gedampte achterruiten, schuifdak enz. bij 100000km heb ik er een nieuwe abf 16vg60 in laten zetten bij een bedrijf in duitsland (limited cars) samen met koni verlagingsset porsche wielen porsche turbo remmen rondom. voor de uitlaat ben ik naar eps gegaan tevens is aan de onderkant alles nieuw subframe achteras remleidingen verder niet zo spannend hoor.
|
heb ze gezien indd! ziet er goed uit :thumbup:
tijdens mn weekendje achterhoek nog wat foto's wezen maken in zutphen.. ![]() ![]() :thumbup: |
erg mooi ook dat originele grilletje dat is weer helemaal hot en vind ik persoonlijk het mooist iig beter dan zo,n grille van een ralley wat je veel ziet en wat bij een niet ralley golf voor geen meter past om dat de schermen anders zijn aan de kopkant. wees er maar zuinig op
|
Erg mooie auto..!
|
toch zal zo'n rallye grill er nog wel is komen hier vind dat altijd wel vet
voorlopig ben ik er ff klaar mee doe er dit seizoen zowieso niets meer aan :thumbup: heb me afgelope week een nieuwe camera aangekocht waar ik onderandere is wat tijd in ga steken en me zelf in ga verdiepen etc Plannen zijn wel al gemaakt voor de G60 * Nieuwe schijven rondom geboord nieuwe blokken en de klauwen netjes zilvermaken * Versnellingsbak revisie (eventueel aanpasse maar wil ik me eerst eens in verdiepen) * Eventueel een bewerkte Lader erbij en deze reserve houden * Reeds aangekochte spruitstuk en steunenset monteren same met alle andere delen dit gebeurt allemaal gelijktijdig met het spuiten waar ik ook eerst alle onderdelen voor wil verzamele dit hou ik verder nog een beetje voor me zelf maar dingen zoals de G60 lijsten moete ook vervangende voor worden gekocht omdat deze gescheurd zijn etc uiteraard is daar ook de nodige cash voor nodig en omdat ik het haasten wel zat ben zal het allemaal nog wel even duren, nu gewoon lekker rijden en ik denk dat volgend seizoen de station weer op de C2's zal staan omdat de G60 dan pas zo'n beetje uit elkaar gehaald zal worden mits ik alles compleet heb enzo :) er zullen zo af en toe wel eens wat update's volgen in dit topic van de verzamelde onderdelen etc :D |
mooi spul, die camera kun je zeker mooie foto's mee maken op meetings e.d.
en de 2 staat er gewoon netjes bij, gewoon lekker simpel en toch strak! :thumbup: |
thnx salih!
heb nog wel wat oefening nodig voor de camera :tongue: komt vanzelf goed :thumbup: |
gister de auto tevoorschijn getoverd om eens even een klein ritje temaken naar familie in alphen aan den rijn..
tegen het einde van de terugreis enkelt tegen een probleem aan gelopen zodra ik met de auto over de 3k toeren kom begint de glader naar mijn idee aftefluiten en is mn vermogen weg had eerst dat het affluiten al heel anders klonk dan normaal duurde langer (moeilijk om te omschrijven) waarna nu dus zodra ik over de 3k toeren kom de glader begint te fluiten en mn vermogen feitelijk weg is.. heb alle leidingen al nagekeken etc vandaag en er zit naar mijn idee niets los of is niets gescheurd zijn er mensen die een orzaak zouden weten? licht dit aan de lader of? ding is nog geen 4000km geleden gereviseerd bij ruud die ik ook al een mailtje heb gestuurd en mij vertelde dat je dan wel meer zou horen maar ik altijd even langs kon komen om de lader na te laten kijken iets wat ik dus zowieso maar even ga doen denk ik :rolleyes: al met al benk dus weer niet echt heel happy met het gebeure maar mischien dat er van hier ook nog wat tips langs komen :thumbup: |
Ik denk een kapote slang of lekkende slang of je afblaas klep kapot.
Heb je er een druk meter in zitten? |
zit geen druk meter in nee..
|
Oke dan even je slangen nalijken.
En onder je gasklep zit nog een klep met een slang er aan die als het goed is naar je g lader gaat. Gaat deze klep niet te vroeg open? |
vandaag nieuwe velgjes weze halen :)
worden geschuurd en gespoten 2 nieuwe toyo's bestellen en van de set die nu onder de station zit de 2 goede toyo's pakken worden deze zomer voor de station en voor de G60 geen idee wilde ze gewoon graag hebben al is het enkelt maar voor eventueel de wintermaanden oid en met het opknappen van de auto ![]() volgend seizoen zowieso de C2's weer onder de station :thumbup: |
sebrings zijn altijd goed! heb ze nu onder de edition van me meisje geknoopt
|
thnx man,
ben er wel blij mee :thumbup: zit alleen hard in twijfel wat er nu precies mee te doen.. lowbudget dus zelf beetje schuren en spuiten of randjes afdraaien stralen coaten en dat soort zaken Als ze onder de G60 komen ga ik liever voor het laatsten maar mischien pas doen als de G60 dan ook daadwerkelijk klaar is en eerst lowbudget moeilijk moeilijk :tongue: |
je mag altijd een keer de Bora lenen voor een promo-shoot John! :D
|
zal het onthouden salih :cool:
heb helaas nog niet echt de tijd gehad om er fanatiek mee aan de slag te gaan.. maar zullen nog mooie dagen genoeg komen :D vandaag nog even aan de G60 gesleuteld alle slangen los gehaald en gezocht naar gekke dingen of gebreken echter niets tegen gekomen, al wat mail contact gehad met ruud daar ga ik binnekort even langs met de lader die gaat er als ik weer even tijd heb dus uit en dan maken we is een afspraak om hem toch maar even na te laten kijken :thumbup: |
vandaag even langs ruud geweest met de Lader daar mankeerde gelukkig helemaal niets aan.
even opengehad en zag zag er nog goed uit etc, bedankt voor de service ruud :thumbup: van de week dus de boel maar is op het gemak terug monteren en eens kijken of er toch niet stiekem of on opgemerkt ergens iets los heeft gezeten en anders zullen we verder moeten gaan zoeken.. ![]() |
zo vandaag bezig gweest en alles weer gemonteerd..
bij het plaatsen van de riem werd al heel snel duidelijk waar het probleem nu eigenlijk echt vandaan komt.. totaal overheen gekeken na het checken en dubbel checken van de slangen het na kijke van de glader bij ruud etc blijkt het een scheur te zijn in mn dynamo steun waardoor er dus niet genoeg spanning op de riem staat en dus slipt.. |
ook zonde, ben je in pijnacker en kom je niet effe een bakkie halen haha
mocht je de volgende keer weer in de buurt zijn dan ben je altijd welkom! ;) gelukkig valt het mee, al een andere steun kunnen regelen? |
haha zal het onthoude voor de next time, kan wel een keer langs waaien ook als de auto weer rijd :thumbup:
steunenset licht al enige tijd te wachten maar moeten wat poulies voor worden veranderd etc aangezien het blok eruit zal gaan deze winter hoop ik dat nog even uit te kunnen zingen en dan vervolgens alles in 1x goed beet te kunnen gaan pakken door eerst alles te verzamelen etc.. ![]() |
glader zit bij mij nu maar vast met 4 imbus boutjes dynamo steun is al voor de 3x rot,
wil het allemaal dus wel gewoon goed hebben, komt allemaal goed :thumbup: spaar mn ladertje liever :D |
hij rijdt weer :D
het was een beetje behelpen maar hoop er de zomer mee door te komen dat is genoeg.. kijken of ik ivm met mijn werk het ding nog even kan uit late lijnen en moet nog wat delen poetsen zondag op VAG Fryslan te vinden :thumbup: |
van het 1 rol je in het ander.. er is een wiellager kapot :mad:
donderdag breng ik de auto en vrijdag kan ik hem weer halen om alsnog zondag aanwezig te zijn op VAG Fryslan :thumbup: |
hey vd wal leuk dat je komt ik ben er dan ook see you
|
ben zeer benieuwd zondag welkom.
|
zal vast en zeker goed komen, auto staat volledig gepoetst bij de garage nu voor zijn reparatie :thumbup:
mooi van verre & verre van mooi but im happy :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:19. |