Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   GESTOLEN VOLKSWAGEN'S (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61311)

Rebel76 30-06-2011 11:16

Gestolen: Witte mk1 Cabrio HD-SB-48

Geleen, Limburg

Tussen woensdagavond 29 juni 17.30u en donderdagochtend 30 juni 9.45u is in Geleen Zuid onze witte Volkswagen Golf mk1 Cabrio gestolen.

Het kenteken is HD-SB-48

Kenmerken:
Embleemloze grille met rode bies, enkele koplampen
Heldere rood/witte achterlichten
Donkerblauw interieur
Windscherm
15" BBS velgen
Quartett set met scheurtje boven de nummerplaat
Sportuitlaat enkele pijp
Emblemen verwijderd van kofferklep (gaatjes nog erin)
PVC cabriodak met 3 tal reparatiestukjes erin

Beloning voor de gouden tip!

ronan7678@hotmail.com

Sesamzaadje 30-06-2011 14:16

Kleine waarschuwing: hoorde net dat er weer wat tuig uit is op (luchtgekoeld) Volkswagen omgeving Sittard/Geleen!

roy-mk1 30-06-2011 14:18

Quote:
Originally Posted by Rebel76
Geleen, Limburg

Tussen woensdagavond 29 juni 17.30u en donderdagochtend 30 juni 9.45u is in Geleen Zuid onze witte Volkswagen Golf mk1 Cabrio gestolen.

Het kenteken is HD-SB-48

Kenmerken:
Embleemloze grille met rode bies, enkele koplampen
Heldere rood/witte achterlichten
Donkerblauw interieur
Windscherm
15" BBS velgen
Quartett set met scheurtje boven de nummerplaat
Sportuitlaat enkele pijp
Emblemen verwijderd van kofferklep (gaatjes nog erin)
PVC cabriodak met 3 tal reparatiestukjes erin

Beloning voor de gouden tip!

ronan7678@hotmail.com

Deze stond toch altijd aan de teniersflat of niet? Is die daar ook gestolen?

Rebel76 30-06-2011 22:14

Quote:
Originally Posted by roy-mk1
Deze stond toch altijd aan de teniersflat of niet? Is die daar ook gestolen?

Yep.

Maar goed nieuws!
Ik had via m'n hyves een soort "amber-alert" laten uitgaan, en amper geen uur later werd ik gebeld door een kennis dat iemand de auto gespot had op een parkeerplaats van de DSM.
Ik ben er meteen heengescheurd en hij stond er nog.
Uiteraard de gebruikelijke inbraakschade aan de sloten, en een velg dubbel en voorbumper geschaafd.

Maar nu komt het vreemde: :confused:

De auto lag van binnen vol met persoonlijke spullen en was half omgebouwd!
Het originele stuur zat er niet meer in, in plaats daarvan een Momo sportstuurtje.
Ook was de pookknop vervangen door 'n Eightball, in de middenconsole waren olietemp/druk/volt-metertjes in gezet, er was een andere radio ingezet (de oude lag achter de stoel) met zelfs een complete andere hoedenplank vol speakers en een subwooferkistje!
Ook lag er tal van (sommige gedore) gereedschap in, tas, (werk)kleren, zonnebril om de binnenspiegel, en god weet wat nog allemaal. Alsof iemand al weken in de auto reed/leefde, terwijl hij pas afgelopen nacht gepikt was :screwy:

De erbij gehaalde politie krabde zich ook achter de oren en besloten om er een "CSI" team erbij te halen, die ook vreemd opkeek dat er zoveel spullen in lagen die niet van ons waren..
Die deed wat spullen zoals 'n cola-flesje, pakje shag en rol ducktape in ziplock-zakjes, nam wat vingerafdrukken en nam de kleren mee.
Oom agent had het gereedschap meegenomen en zei dat hij het niet officieel in beslag nam, en als er geen dader uit het onderzoek voort kwam ik al het gereedschap kon komen ophalen.
Ook de hoedenplank, sub en stuur en dergelijke kon blijven zitten en mocht ik houden, als "compensatie voor het leed" :thumbup:

Sesamzaadje 30-06-2011 22:22

Wauw, wel vet relaxed van die agent! Super fijn dat je je kaab weer teruggevonden hebt, zij het in iet wat gehavende staat. Stondie trouwens binnen de poorten van de DSM? Lijkt me dat je daar ook niet zomaar binnenkomt..

Rebel76 30-06-2011 22:33

thanx thanx :cool:

Nee hij stond niet binnen de poort, wel op terrein van DSM maar die parkeerplaats (ingang Drie Kruiken, op de Burgemeester Lemmensstraat) kun je vrij op rijden.
De auto stond ook niet echt voor achtergelaten, maar gewoon netjes tussen alle andere auto's alsof de bestuurder daar aan het werk was.
Er lag notabene zelfs een sleutelbos in!
De beveiligingsmedewerker van DSM opperde nog het idee om het kenteken om te laten roepen met een fake melding zo van "er is iemand tegen uw auto op gereden, aub melden bij de receptie" en hem dan bij z'n kladden te pakken haha :tongue:

roy-mk1 01-07-2011 00:18

Dan sta je toch ook mooi te kijken als je je auto tegenkomt vol spullen van anderen, dan begin je toch ook aan je zelf te twijfelen haha. Maar goed, gelukkig is die terrecht!

Wij-be 01-07-2011 17:19

als er zoveel spul in lag was het mischien niet eens zo`n slecht idee geweest om een paar uurtjes te wachten op de ''dief''

Rebel76 01-07-2011 19:38

ja dat zei de agent ook al, maar hun aanwezigheid trok genoeg aandacht dus ik denk dat de jattert al nattigheid had gevoeld.
Er kwam op een gegeven moment een gozer door het poortje naar buiten lopen, zag ons staan en draaide vervolgens weer om, terug naar binnen. verdacht, maarja

henkwassenaar 22-07-2011 23:52

Gestolen Zilveren Caddy VVT Van Vught Tuning

Gestolen Zilveren Caddy VVT Van Vught Tuning

Bij deze is donderdag nacht op vrijdagmorgen 23-07-2011 bij de zaak van VVT de volgende berdijfswagen vw caddy gestolen.

Personen met eventueel info kunnen contact opnemen.

Alvast bedankt.

thijstheunissen 18-08-2011 23:27

Gestolen vannacht 18-8-2011 in Limbricht dorpje nabij Sittard

Golf 3
Met missende strip op de linkerdeur.

Lederen interieur met een brandgaatje in de achterbank waarover een stukje isolatietape is geplakt.

Voorstoel is een beetje amateuristisch gestikt op 1 plaats

PuttenMKII 29-08-2011 10:08

ik kwam net een bericht tegen op VWforum, is dit diegene die te koop stond of komt hij je bekend voor .. moest aan je denken:

http://www.vwforum.nl/post1860593.html#p1860593

gizmo98 29-08-2011 16:36

deze heeft andere velgen, achterlichten, en zoals ik kan zien een armige ruiten wisser
lijk me hem niet echt te zijn.....

Domi 29-08-2011 16:56

Dat is nr77 uit de lijst. Check plamuur op linkerspatboord maar, stond voor €2500 te koop.
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=rallye

NL-RJ-87

fabbi 29-08-2011 17:22

idd had em daarstraks al gezien maar niet de tijd om te antwoorden..
Deze auto is naar Stadskanaal vertrokken..
IK hoop dat de eigenaar zich nog meld met een project topic zodat we zien wat er mee gebeurt

Want in mijn ogen blijft het nog steeds de ideale donor om een gestolen rode van een chassisnummmer en kenteken te voorzien voor weinig..

PuttenMKII 29-08-2011 20:43

oke, succes met je speurtocht verder!
ik houd de ogen open ;)

De Pul 29-08-2011 21:11

Quote:
Originally Posted by fabbi

Want in mijn ogen blijft het nog steeds de ideale donor om een gestolen rode van een chassisnummmer en kenteken te voorzien voor weinig..

absoluut,zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn.deze rallye is erg slecht,zo zou je dan toch voor weinig 1 goede hebben.

Pewi Vwteam 29-08-2011 21:41

misschien via via te achterhalen waar deze beste man woont?!

VwJarnoGT 29-08-2011 21:46

Quote:
idd had em daarstraks al gezien maar niet de tijd om te antwoorden..
Deze auto is naar Stadskanaal vertrokken..
IK hoop dat de eigenaar zich nog meld met een project topic zodat we zien wat er mee gebeurt

Stadskanaal is niet groot.. ;)

Ronin 30-08-2011 10:58

Quote:
Originally Posted by VwJarnoGT
Stadskanaal is niet groot.. ;)

Idd, echter plek genoeg om een wagen te verstoppen.
Mochten wij vanuit stadskanaal wat zien dan hoor je natuurlijk van ons :thumbup:

fabbi 04-09-2011 11:52

elke tip die lijd tot terugvinden van mijn rallye is wat waard uiteraard.
Al denk ik dat de auto zich meer hier nog in de regio bevind...

Boomkonijn 08-09-2011 12:41

GESTOLEN caddy 1 (TERRUGGEVONDEN)

Beste mede forummers,
In de nacht van 7 op 8 September na half 12 's nachts is mijn auto gestolen.
Het gaat hier op de zwarte volkswagen caddy1 (pick-up) met witte bak achterop.
Het Kenteken is: VD-04-JR. de auto stonde geparkeerd op het haaiplein 57 in Almere.
Heeft u iets gehoord op gezien zou u dan contact met mij op willen nemen.
Mijn gegevens zijn:
Naam: Barry van Leeuwen
Adres: Haaiplein 57
Telefoon: 06-504 87 445
in geval van niet bereikbaar: 06-233 14 712

Grote foto: http://lovetogether.nl/images/caddy/dscn0037.jpg

Skeez 08-09-2011 12:47

Weer een die niet van andermans spullen af kan blijven :(

Ik hou mijn ogen open Barry!

Boomkonijn 08-09-2011 23:35

tnx:)

quers 09-09-2011 12:51

heren, ik ben degene die de foto op vwforum geplaatst heeft.
Ik heb die eigenaar gesproken, en hij had idd een Gronings accent dus Stadskanaal is absoluut mogelijk.
Het was een man van +- 35 jaar en hij had zijn zoontje van ongeveer 1,5-2 jaar oud bij zich.
Hij vertelde dat hij zelf nog een golf g60 had.
Misschien dat de heren uit Stadskanaal weten om wie het gaat nu.

Succes in ieder geval!

Chris

Marvel 09-09-2011 13:17

welke regio van stadskanaal is de rallye gespot?

Sci2 09-09-2011 15:41

achter op de foto staat een crossauto zo te zien met de tekst "blaauw" er op
lijkt mij reclame misschien wel van het bedrijf waar deze foto is gemaakt

ook staat er op de container een scirocco carroserie
kan niet missen al zou je daar is gaan kijken

steef-oo 09-09-2011 15:47

deze foto stond ongeveer 2 jaar terug op marktplaats onno ....

Sci2 09-09-2011 15:52

serieus ?

hahaha das duidelijk foutje moet kunnen :screwy: :D

quers 09-09-2011 17:40

Blaauw is denk ik Blaauw uit Oldebroek.

http://www.autobedrijfblaauw.nl/
of zijn broer/zoon/vader/oom/oid:
http://www.autobedrijfgerritblaauw.nl/

Ben bij één van hun jaren geleden geweest voor een onderdeel. Toen reden die jongens mee in de Golf cup.
Ze reden met golf 3's maar hingen overal een KR motor in om nog een beetje vooruit te komen ipv die tamme gti motoren uit de golf 3.
Ze sloopten jaarlijks tientallen golfjes en het zou me dan ook niets verbazen als die rallye op bovenstaande foto daar ook stond.
Maar of het dezelfde is die ik op de N50 zag, of het gestolen exemplaar...heb mn twijfels.

De Pul 09-09-2011 17:44

die paarse sprinter op de foto is idd van gerrit blaauw.en daar komt die rallye ook vandaan.is dezelfde die op mp stond;)
ken gerrit goed,als iemand iets wil weten roep maar.

carbreaker de autosloper 09-09-2011 19:40

klopt me maat lubin had em gekocht zouden we een s3 inbouwen die bartjan zoon van blauw ook had hij werktte daar ,,maar lubin heeft nu een huisje en geen tijd maaaar heeft ook die super mooie golf 1 gti met rs en dr onder die op elke meeting 30 keer word gefotografeerd,,,
en bj blauw super jongen die heeft gewoon eenhele rally en of g 60 een blauwe,,en een hele sloot apartte vw s en zeker geen knaken op zon manier nodig,,,,,

De Pul 09-09-2011 19:58

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
klopt me maat lubin had em gekocht zouden we een s3 inbouwen die bartjan zoon van blauw ook had hij werktte daar ,,maar lubin heeft nu een huisje en geen tijd maaaar heeft ook die super mooie golf 1 gti met rs en dr onder die op elke meeting 30 keer word gefotografeerd,,,
en bj blauw super jongen die heeft gewoon eenhele rally en of g 60 een blauwe,,en een hele sloot apartte vw s en zeker geen knaken op zon manier nodig,,,,,

amen:thumbup:

floris-jan1 09-09-2011 23:51

Quote:
Originally Posted by quers
heren, ik ben degene die de foto op vwforum geplaatst heeft.
Ik heb die eigenaar gesproken, en hij had idd een Gronings accent dus Stadskanaal is absoluut mogelijk.
Het was een man van +- 35 jaar en hij had zijn zoontje van ongeveer 1,5-2 jaar oud bij zich.
Hij vertelde dat hij zelf nog een golf g60 had.
Misschien dat de heren uit Stadskanaal weten om wie het gaat nu.

Succes in ieder geval!

Chris

Een vent uit Stadskanaal met een G60 heb ik wel eens gezien..
Is zilvergrijs van kleur, kenteken begint met xv meen ik! Er zit een rallye grille in!
Dit is de enige in de buurt van Stadskanaal die ik kan bedenken

René 10-09-2011 01:37

Floris, die komt uit Valthermond....die G60 is een ex-vwteampg auto....heeft hier ook wel een topic lopen, maar ben de naam ff kwijt. Wel een ruig ding.

Erwin G60 10-09-2011 09:10

Quote:
Originally Posted by René
Floris, die komt uit Valthermond....die G60 is een ex-vwteampg auto....heeft hier ook wel een topic lopen, maar ben de naam ff kwijt. Wel een ruig ding.

Je bedoelt de ex g60 van jeroen die is hier ook wel lid van het forum. Dat is zeker een leuk ding die kwam hier net nog voorbij lekker geluid zit daarin. Kwam zondag ook nog in een flits voorbij op wegmisbruikers.
Maar om even terug te komen op het topic ken hier maar een iemand in de buurt met een rallye en die is hier ook lid van het forum dat is Henk vr6 en die heeft hem al jaren.

Domi 10-09-2011 09:27

Quote:
Originally Posted by Erwin G60

Maar om even terug te komen op het topic ken hier maar een iemand in de buurt met een rallye en die is hier ook lid van het forum dat is Henk vr6 en die heeft hem al jaren.

Van Henk, Mooie wagen. :thumbup:

De Pul 10-09-2011 12:54

wel vaag dat niemand weet waar die rallye op aan is gegaan.heb het even nagevraagd maar het schijnt een giga project te zijn,ding was 2 jaar geleden al stokverrot.dus lijkt me dat die wel weer ergens opduikt om delen te vinden oid.tenzij die natuurlijk voor het chassisnr. word gebruikt.....

fabbi 10-09-2011 21:39

dat ie op naam staat in Stadskanaal is 100% zeker..

Ronin 10-09-2011 22:07

Quote:
dat ie op naam staat in Stadskanaal is 100% zeker..

Hoe weet je dat, en heb je misschien meer info?
Kan ik of een van de anderen uit stadskanaal misschien het een en ander verder uitzoeken/bekijken of er daadwerkelijk een verband is.

All times are GMT +1. The time now is 19:30.