![]() |
nope, alles op zijn tijd.....
|
Quote:
en dan zegt ie tegen mij waarom ik die le mans er nog niet onder heb zitten :tongue: |
vanmiddag nog maar is gebeld naar de taxateur om een afspraak te maken om de audi te laten taxeren.
met een beetje mazzel is hij dan iets meer waard dan de oud ijzer prijs... |
blijkt dat ze dat toch wel zijn. ;)
|
Quote:
wie is jouw taxateur Martijn? wil de type1 ook een keer laten taxeren. Huibert |
heb mijn golf 1 toen laten taxeren door www.pandertax.nl en was toen erg tevreden!
taxateur laat het aardig afweten 2x gebeld en hij zou de dag voor hij in de buurt was ff bellen. moet nog steeds bellen dus hij zoekt het maar uit... :( |
vandaag is richard ff langs geweest en heeft de harten van de bbs'en meegenomen om ze te ontlakken.
@ richard :thumbup: |
tijdje geleden ff naar bertil geweest in enschede en die heeft de randjes keurig netjes afgedraaid :thumbup:
(waardeloze telefoon foto) ![]() |
iemand nog een 5bak liggen voor achter mijn 5cilinder diesel?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=80203 |
Ik heb je laatst een mail doorgestuurd met iemand die met type 44 diesel onderdelen adverteerd. Heb je hem gevraagd?
|
In Dordrecht? Daar zit in ieder geval iemand met Audi 5-cilinder onderdelen (zowel benzine als diesel, volgens mij ook zowel automaat als 5-bak).
|
Quote:
Naar welk email adres heb je die mail gestuurd? |
Naar de Fanta email. ;) Heb hem nog een keer doorgestuurd.
En nog een gevonden: Deze man bood een complete TD motor aan met bak aan in 2008: gretapeter@gmail.com |
Hier nog een complete TDI met bak ;)
Oh ja, post anders een oproep op onderdelenlijn.nl Motorcode waar mijn 5-bak vanaf kwam was CN (2.0D) Die is zo weer pas in jouw auto. |
afgelopen week een 5bak opgehaald in dordrecht, bert bedankt voor de tip ;) !!
|
Graag gedaan. Was het trouwens ook een tuin vol met onderdelen?
|
Quote:
ja al lag het nu niet meer los gestort maar opgestapeld onder een afdakje in de tuin... |
haha.. al een hele verbetering dan.. ;)
|
vandaag de audi laten taxeren...
5000euro is hij waard volgens de beste man, volgende week maar is in de allrisk verzekering gooien :D |
klinkt goed. had verwacht dat je tussen de 3 en 4 uit zou komen.
|
netjes ouwe
|
afgelopen week ff het rechter achter wiel er af gehad en kwam het een en ander tegen.
bijrijders kant wielkast en onderkant achter scherm ![]() ![]() ![]() bestuurders kant achter scherm: ![]() zoals te zien heeft de audi best wel een berg nieuw metaal nodig.... het motor ombouw plan gaat dus opgeschoven worden... gister middag na wat oponthoud naar chris gegaan om wat te :cheers: en vandaag mocht er gepolijst worden. eerst binnen: ![]() toen heerlijk in het zonnetje :D ![]() het resultaat: ![]() @chris: ik ben de blij mee :thumbup: |
oeps martijn....wat een rotte ketel:tongue:
;) |
das je geraden ook, @#$#@hoepels
|
Hmmmm, daar kan je mooi op oefenen... grrrr. Succes!
Chris was blijkbaar blij met jou! ;) |
Quote:
onze turkse vriend? hoeveel heeft hij er nu staan? |
haha.... jepz dat is hem. We verzamelen toch allemaal.... ;)
|
super aardige vent, Ben er toen met Martijn geweest en we hebben denk ik wel een uur staan praten (inclusief de verse broodjes die zn vrouw kwam brengen) uiteindelijk niks gekocht toen omdat het plaatwerk wat hij had staan slechter was dan mn eigen.
|
Dag Martijn,
Ik rij sinds januari rond met de audi van MK1Driver, audi 100 2.0 D 5 bak 1984. En zie hier staan dat de dealer een slinger aan de dieselpomp heeft gegeven, dat wil ik ook wel! Weet je nog waar dat was? en hoelang het werk is? En zoek ook nog naar iemand die de kleppen kan stellen. Mooie audi heb je trouwens! Groet Sjoerd Quote:
|
kom maar op visite bij deze Audi liefhebber. ;)
|
@ gerben: hij is idd rotter dan ik verwacht had...
@ chris: ben der blij mee en u heeft de wieltjes ook weer schoon ;) @ jaap: ja was idd bij hem, de tuin is tegenwoordig auto vrij na klachten van de buren. @ bert: de meeste hier zijn idd verzamelaars :D @ sjoerd: ik hoop eigenlijk dat bert het ff uit wil leggen die is daar veel beter in dan ik ;) oja vanmiddag zijn de bandjes bezorgd 215 35 18 :D |
Quote:
Graag :) Wil wel keer langsrijden (pb) |
harten vandaag afgegeven bij de spuiter en zondag kan ik ze weer ophalen, vrijdag kunnen dan de bandjes er om getrokken worden...
foto van de bak code: 2U 14093 ![]() volgens de verkoper is dit een 5bak, iemand die weet wat voor koppeling hier in hoort? hoop eigenlijk de zelfde als dat er in mij 4bak zit dan gaat die mooi over... |
Haha... Martijn... wat staat er op de code op de foto en wat schrijf je op? ;)
Hoogst waarschijnlijk gaan die passen. Het zijn beide 012 serie bakken. De code 2U kan ik wel vinden, maar niet welke koppeling erbij hoort. |
hey bert wat staat er dan verkeerd :D
zal binnen kort de bak is ff schoonspuiten hij ziet er werkelijk niet uit zo vuil... |
vandaag maar is de kachel behuizing uitgebouwd en de kachel radiateur er uit gehaald van de week maar is opzoek naar een nieuwe...
|
|
vanmiddag eindelijk de harten van mijn velgen weer in ontvangst mogen nemen:
kleur op de foto klopt niet helemaal het is chocolade bruin, ben benieuwt hoe het staat onder de audi? ![]() neem er een mee naar de midwintermeet aankomend weekend! |
lekker....
|
Quote:
Zitten ze straks aan je velgen te likken.... |
All times are GMT +1. The time now is 08:33. |