![]() |
Zo'n gedoe is dat niet hoor, gewoon de wielranden eraf en de zaag in de schermen.
Wel ff goed tegen roest behandelen als je klaar bent. |
Quote:
Ik heb je nog nooit gezien in nijkerkerveen heb je foto van je auto. |
Zal mijne hier ook eens bijzetten.
Even velgen onder gelegd onder het motto "het moet niet altijd gepolierd zijn" ;) ![]() ![]() ![]() *Used* ![]() |
Quote:
heb je dat zelf verzonnen of heb je gewoon de centen niet om ze op te maken :D |
Quote:
Heb die velgen er meer als ontspanning in de examenperiode ff onder gewieterd. And btw. als je iets zelf doet kost het je een pak minder centen, alleen maar tijd;) Als ze alle 4 klaar zijn komen er onder deze gepolierde zender turbo's: http://i88.photobucket.com/albums/k...pg?t=1212494071 |
mooie old school jetta,
Wel jammer dat je die bbsje er afhaalt |
Quote:
Gevoel voor humor kan je niet ontzegd worden. Nu nog even werken aan je zelfreflectie. |
ik voel me niet geroepen om er iets aan te doen hoor .. zeker niet als jij het zegt :)
|
deze had me broer de laatste paar dagen voor proef mee, waarschijnlijk koopt ie m
zal zeggen dat beter foto's neemt, want in het echt is ie veeeel lagen als ie hier lijkt ![]() |
nou... dan ligt ie vast onder de grond, want hij lijkt al erg laag
|
Wel erg gaaf, die rooie !
|
Damn! :cool:
Wat nou rood is ni mooi? |
rood is WEL mooi :)
|
Quote:
reken maar van jes, bandjes zijn trouwens 165/40/16 vandaar zo laag ![]() Shot with E885 at 2008-06-05 |
iid de bandjes zijn 165/40/16 op 7J wielen.. zometeen praten met die jongen.. en dan meenemen (H)
|
:screwy:
![]() Shot with Canon PowerShot S60 at 2008-06-05 ![]() Shot with Canon PowerShot S60 at 2008-06-05 ![]() Shot with Canon PowerShot S60 at 2008-06-05 ![]() Shot at 2008-06-05 |
dik zo .. die bandjes zijn echt goed, ideale stance zo op 16ers ..
ik vind de velgen zelf niet eens echt mooi maar hij ligt zo leip! |
Ubber vet.
|
RH Classics.. en de kleur vind ik erg goed gekozen..
|
velgen zijn misschien niet super maar het klopt wel allemaal
super auto! |
velgen zijn juist super zo met deze look!
|
ZIet er echt super uit, en ik vind de velgen er wel goed onder staan niets mis mee.
|
Vind deze velgen ook mooi bij deze auto lekkere retro look :P
|
Nou, maar weer eens een updateje van de mijne;
Hij staat trouwens express wat omhoog, aangezien ik op vakantie ga, en ik moet ook nog wat mee wil kunnen nemen. Na de vakantie meteen weer naar beneden :D ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zal ook eens een paar fotos van mijn jetta plaatsen. Net gepoest en klaar gemaakt voor V.A.G. Treffen :thumbup:
![]() ![]() ![]() |
Maarten, :woowoo:
![]() |
Hier hou ik me in de avonduren mee bezig...
Al een hoop aan gedaan en ook nog genoeg te doen :D . Is wel geen MK2 maar wel een Jetta : |
![]() ![]() ![]() Hopelijk voor AS Zondag de schroefset eronder! |
De mijne er ook maar weer tussen met het nieuwe neusje:
![]() ![]() ![]() |
nice neusje:P
|
Nu wel verlaagd!
![]() ![]() Foto's gemaakt bij een WW2 V2 lanceerbasis. |
:D |
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
![]() en ff gegoogled ![]() deze gezien op assen dit jaar. was mijn eerste echt grote meeting. ![]() denk dat ik er nog wel meer heb |
deze stond op de midwintermeeting in deurningen
![]() ![]() deze was op sluisjesdijk ![]() |
dit zijn puur de jetta's van het forum. die laatste is hier wel lid. die was van eddie-polo, maar die matzwarte is een yank.
|
ja en die van eddie is niet meer
|
ik weet natuurlijk niet alle jetta`s van dit forum .het was ook een beetje een gokje .
|
Ik heb een vraagje
![]() Hoe kan ik aan zo'n "lip" komen op je grill? Vind dat veel netter dan een booskijker |
Excuus, zo'n lip valt natuurlijk ook onder booskijkers., maar vraag me nog steeds af hoe ik daarnaan kan komen
|
All times are GMT +1. The time now is 19:09. |