![]() |
nee gewoon dat je intresse hebt en wilt komen kijken enzo. heb vaak zat gehad dat er op m'n zooi werd geboden en je er verder niks van hoorde.. ik ga er niet achteraan lopen en hij ook niet. denk dat hij dat gewoon ff duidelijk maakt.
ik vindt die kar wel stoer hoor. maar zou als ik zoiets zocht doorzoeken voor een mercedes |
Hebben die dingen trouwens geen 6 in lijn? Dat dacht ik namelijk :confused:
Edit: Ik heb het al gevonden, is wel V6. :) |
haha tuurlijk snap ik wel wat die vent bedoeld, maar het staat er zo mooi bij, net of je moet begeleiden wat je met het apparaat wilt :p Wel gemakkelijk als HOK :wink:
|
En hier hebben we nog iets in de trend van de prachtige grijze BRAVES mercedes door JeeWee geplaatst :eek:
![]() |
Quote:
Ja wat dacht je van deze zelfde blauwe, hij heeft ook nog heel erg veilige 4-puntsvelgen :p |
Die bus staat een beetje voorover... das jammer, nee echte troep is het niet, setje schotten erop en de achterkant wat verlagen dan ist best een aardig ding!
|
|
ARGH! Daar issie weer! :eek:
Wat voor carburators eigenlijk? ;) |
heb dat ding hier pasgeleden zien staan,klopt werkelijk helemaal niks van......
|
Kleine quote :
met achterversterker Auto is volledig gerenoveerd en getuind :D |
Quote:
"hij zal wel gesleept moeten worden want er kan zonder het laswerk niet veilig mee worden gereden." (Want de vooras is vastgeschroefd in de peperkoek) Nee, dan moet je vooral gaan slepen!! :rolleyes: |
moet je deze mercedes/kever eens zien iemand heeft voor die neus ook nog 5 euro geboden :eek: :eek: :eek: stelletje gekken!!!
|
|
Quote:
Nou ik ken zo'n kever uit mijn jeugd. Het ziet er toch wel mooi uit. |
|
die laatste link snap ik niet ernst, maar die daarboven.. ga halen dan.. is niet ver en is handel..
|
Quote:
Droog! Ga vanavond ook maar 's lekker hangen op de trekhaak :p |
http://www.marktplaats.nl/index.php...994%2526b%253D0
En hij verkoopt ook nog een golf met...euh...euh.....goed? |
Quote:
cinterlook elekterek rameen voor een echter radio casset right berfecet abka met vergen klur blawa matalik vraag prijec 1950] Een poging te ontcijferen wat hij bedoeld: centrale vergrendeling en electrische ramen en een Philips radio? rechts ?????? (berenvel? :confused: ) APK met ????? (velgen? :confused: ) Kleur Mat rood? :D |
Jeez, maar hij schijnt kopers te hebben die het wel begrijpen :)
|
hij komt uit limburg, dat verklaart :D
|
Quote:
Wat ik er van kan brouwen: Centrale vergrendeling, elektrische ramen voor en achter, radio cassette Rijdt perfect APK met ??? Kleur blauw metallic Vraagprijs 1950€ |
Quote:
zelfs dat klopt niet.. Eindhoven, limburg :rolleyes: dit is een van de beste van de afgelopen 20 pagina's :biggrin: |
Hahaha, ja deze is inderdaad erg goed. Hij heet ook Ayman... Hmmm geen goede integratiecursus gehad?? VERDONK?????? :p ;) :D
|
Kijk ff bij zijn andere advertentie : die heeft hij geschreven NA zijn eerste nederlandse les waarschijnlijk ..
Luike Glof ? Golef 3 diesel 47 kw 07-1994 3 deuuer rood mataliek --steur bekrichting km 250.000een heel goed staan. |
Tsjah, wat moet je er van zeggen... :rolleyes:
|
Quote:
lol allemaal 1 pot nat daar voor mij :D |
Kapot achterlicht te koop :D
|
|
Quote:
Is geen troep toch ?? Of het geloofwaardig is is een 2e, maar hij ziet er netjes uit ! (not my style b.t.w.) |
Quote:
Zo'n waslijst en dan staat er nog geeneens bij van wanneer de auto is... Ach, als de motor blok maar bijna splinter nieuwe is. Lidwoorden blijven lastig... :p |
je auto elke keer 15 minuten laten warm draaien? :eek:
|
Quote:
Daarom zeg ik al: "Of het geloofwaardig is is een 2e" ;) |
dat bedoelde ik ook min of meer.. lelijke auto met ongeloofwaardige info.. die zelfs als het correct zou zijn nog slecht zou zijn voor de auto ook.
|
|
whaahahahaha, je weet ze wel te vinden jaap !
![]() |
Quote:
Moewahahaha! Weet je wat ik mis op het plaatje? Een buitenboordmotor! Dan is het een echte speedboot. |
Die gasten komen hier uit de buurt, sommige hebben wel begrepen, deze dus niet... Die sticker achterop zegt me dus wel wat, hier de volledige info.
http://www.vwdevilsquad.net/fotos_misha.htm |
good lord :eek:
|
|
All times are GMT +1. The time now is 19:44. |