![]() |
Pfff het gaat maar door... Dikke updates!
|
Deze golf wordt inderdaad steeds ruiger :thumbup:
Sepang zal hem nog iets harder in de binnenspiegels laten poppen, voor heel eventjes dan :D |
mooie update's benieuwd naar de auto in sepang! :thumbup:
nu is het zo'n lekker donkder duister monster met carbon details al zullen die er dan straks wel weer een stuk meer uitspringen |
Tja, tis beetje tjoener kleurtje, maar met de juiste mods maken we dr wel wat van, ligt echt een berg aan rommel wat verbouwd moet worden, dus genoeg te doen zodra hij terug is van de spuiter in April.
|
Komt hier dik in orde :cool:
|
Lijkt me wel een dikke kleur en dan met veel carbon!
|
zeer dikke vr6t! geweldig geluid ook :thumbup:
|
Gaat weer de goede kant op Paul!
|
thx, we gaan lekker door, soundwise wordt ie straks nog behoorlijk raarder met screamerpipe :D
![]() nog maar wat carbon ![]() |
Kijk dit zie ik graag een auto met een bak vermogen. Lekker gummen en een hoop lui voor lul zetten.
|
Das idd het mooiste in zon k*t Golfje meneer Porsche het snot voor de ogen te rijden :d
Vorige week nog maar even 2 wielen erbij besteld, zal volgende maand de laatste erbij bestellen dan kunnen die er alvast onder over een week of 3 als de auto weer thuis is. :tu: ![]() Hele zolder ligt vol met autobrut :SCRATCH: , mag wel een week vrij nemen om alles om te bouwen :LOL: 3" slang die bij de BMC zit vindt een waardeloos ding, dus maar een andere 76mm flexislang gekocht, past mooi op de BMC. Rubberenadapterring gemaakt op het werkt zodat BMC perfect aansluit op de lmm ![]() ![]() ![]() ![]() Overigens nog alu catchtankje besteld, niet echt nodig, maar staat wel sexy en wat totaal overbodig is maar ook sexy is: carbon kentekenplaathouders :tu: ![]() |
Mooie updates! Waar heb je die kentekenhouders besteld? Dat is ook wel wat voor op mn 1
|
|
Wow :eek: Nu ben ik wel wat gewend met pryzen van carbon maar dit is bezopen joh :lmao:
|
heb je serieus €170,- betaald voor twee kentekenplaathouders? :wow:
ik zou gewoon twee normale pakken en er gewoon carbon folie overheen plakken... :tongue: het ziet er wel gaaf uit, dat dan weer wel |
kijk hoe super de rest van de auto is kwa onderdelen dit past er toch super bij
|
Quote:
dat zeg ik ook niet maar 170 euro... |
Kers op taart principe, zitten toch al veel meer details en onderdelen in waarvoor 99% je voor gek zou verklaren. En zo krijg je een 1% project!
|
Waar lees jij voor 2 wessel?
Volgens mij 170 euries per stuk. |
In de titel: Echt Carbon Kennzeichenhalter ( 2 Stück ) ;)
|
Idd zo zijn sommige onderdelen iets over de top but who cares als het moet dan moet het :thumbup:
|
hahah inderdaad, stond in de titel:thumbup:
|
Yes nu zie ik het ook!
|
Hahahaah nee ik had ze aardig goedkoper , kon ze overnemen van iemand.
Maar pakketje is pleite dus of ze nog komen, ik weet het niet :S |
Spacers voor achter zijn ook onderweg, allemaal wat uit het hoofd besteld, dus maar beetje hopen dat het wat uitkomt.
Zal nog even een velg bestellen, dan kunnen die er in ieder geval al onder over week of 2,mits het spacer verhaal goed afloopt. Zal mijn spuiter ook even lief aankijken of hij mijn rolbeugel even geel kan/wil jakkeren :E Het nieuwe voorbumpertje, daar moet ook gruwelijk de flex in om ruimte te maken voor de ic ![]() De flex maar even in de nieuwe downpipe gezet en de wastegateretour eraf gehaald, vanavond even dichtlassen op het werk. ![]() ![]() ![]() Oliecatchtankje, niet echt nodig, maar goed staat wel weer interessant onder de kap. Zat s even te kijken boven wat er allemaal ligt aan rommel, en man heb nog wat te doen geloof ik :SCRATCH: El Skirts nog even... ![]() Ben ook nog even bezig met 2 x E92 M3 motorkapvents De motorkap die bovenstaat die ik gemaakt heb met de vents is me niet naar het zin, had er net even iets anders ingemoeten. Komt nu dit in, iets subtieler ![]() hier een voorbeeld ![]() Voordeel is dat de bovenkant er gewoon net zoals oem ingeklikt kan worden, dus kan dan ook in de toekomst de carbonnen versie halen |
vw forum homo's :D
|
Die luchthappers in de kap staan dik! Lekker op dreef!
|
|
Carbon overkill :D
|
Quote:
Achja, altijd de wereld carbon op mijn autos gehad, ik hou er wel van... ook genoeg die hem volplakken met van die nepcarbonfolie :screwy: |
Van sommige dingen kun je niet genoeg hebben en carbon is er 1 ding van :thumbup:
|
Toevallig net setje oem skirts gekocht van het weekend, in mijn ogen horen er gewoon skirts op een mk3,maakt het zoveel dikker.
Totdat je dan per toeval in het dorp waar je schoonvader woont tegen het volgende aanloopt ABT sideskirts, mooi van ABS , niets gescheurd of wat dan ook, en tja vindt ze maar eens tegenwoordig ![]() ![]() ![]() ] Kan het setje oem skirts in de bingo... |
ABT altijd een goeie keuze :cool:
|
Hebbie weer wat te wrappe!
|
Ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.. wordt echt machtig!
|
Danku... Gaat wel lekker worden denk ik :D
Morgen grote update ;) |
en update het is al morgen haha
|
Ik denk dat paul inmiddels met een grote grijns op z'n kop over de A7 aan het planken is. :d
|
Quote:
Hahaha nee joh... rustig aan...... |
All times are GMT +1. The time now is 21:18. |