![]() |
Wat blijft het een dikke mk2! Wooow!! :eek:
|
Superdik
|
Prachtig!
|
|
Ik denk dat ik dat ik maar word dan :D
gigantisch dikke wagen geworden de buitenkant was al super! en eerst vond ik het zonde van zon mooie basis maar het resultaat mag er zeker wezen! :cool: :thumbup: |
[QUOTE=vdWal.]Ik denk dat ik dat ik maar word dan :D
:thumbup: :thumbup: dat heb ik de laatste week al veel gehoord, na ik iets heel dik heb bijgekocht |
King of mk2s :)
|
Hele dikke golf geworden Mario al was je vroegere renner ook al dik maar dit overtreft alles
|
Su Per! Met open mond naar het eindresultaat zitten kijken :D Netjes man!
|
Quote:
was ook tevreden over de Renner .. maar dit kan je totaal niet vergelijken, dit gaat Hard, echt Hard .. ik heb respect voor de mannen met 1000pk in ne mk2, moet je lef voor hebben voor dat af te trappen ! gisteren even naast ne kennis gereden , met ne Ferrari mondena v10, welinswaar al enkele jaren oud.. maar zo'n bakken maak je belachelijk met een snelle mk2. zaaaalig gevoel |
Van my mag je meer filmpjes posten hoor :D
Zéér ruige 2 :thumbup: |
Modena ligt een V8 in... en die zijn nou niet bepaald snel :D
Maar voel je je wel lullig als er zon mk2 voorbij komt zetten |
Quote:
Quote:
he wat? ik volg het niet meer? :D |
Quote:
Dit zal op een circuit wel een andere uitkomst hebben ;) Ik had al eens een discussie op een Porsche Forum omdat zij zich afvroegen wat ik toch met zo'n Golfje moest. Ik stelde daarna de vraag wie er wel eens was zoek gereden door zo'n Golfje, waar de discussie ineens heel hard door veranderde :) |
Quote:
hahahaa.. kan ik geloven.. dan krijgen we bakken kritiek over ons heen punk3000@ 10 cilinders & 4 ringen & vouwdak ;-) maar rij toch liever met mijn golfje rond .. :-) |
Gokje
R8? |
RS5 Cabrio?
|
|
Dik verdiend :thumbup:
|
idd dikke bak
|
Heel gaaf geworden.
Vw magazine heb je meer als verdient. Nu nog wat rolling actie filmpjes. |
Hele mooie auto Mario! :)
![]() ![]() ![]() |
Super auto, velgen zijn ook helemaal top.
|
Quote:
ik vind deze ook echt DIK!! |
Mijn favo op dit forum.
|
de naaf kapjes maken het af!
heel mooi wagen! :cool: nogmaals eerst vond ik het zonde met zon mooie basis, en misschien nog steeds een beetje maar het is wel echt geweldig geworden! zie graag nog wat actie voorbij komen |
Wat een topper :thumbup:
|
Quote:
:iamwithst |
|
RICK@ mooie foto's vriend !
|
Prachtig Mario!
|
Quote:
Filmpje!! :giggle: |
Machtig project !
Werkt het Digifiz met de KMS ? |
Quote:
nog niet, word volgende week naar gekeken.. heb wel de KMS display .. daar kunde alles op bekijken, enkel de kmters niet, maar word ook nog aangepast.. |
:thumbup:
|
Paar keer zien rijden @ Worthersee, maar wat een geluid zeg en een plaatje van een auto! Top machine.
|
Quote:
Thanks !! :thumbup: |
Wat een mooi ding Mario!
Helaas niet gezien in Wörthersee. Heb je hem op trailer gezet? |
Wat een dik apparaat, zat bij ons in het hotel :thumbup: Genieten
|
Filmpjes ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:14. |