Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Nieuws en aankondigingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Gewijzigde advertentie regels (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=119952)

Area51 18-09-2014 12:30

Quote:
Originally Posted by tiepe ain
Kortom: ik denk de volgende keer wel even 2x na voordat ik weer iets ga plaatsen.

Jouw laatste advertentie is anders ook alweer van januari 2014, daarvoor maar eentje (!!) uit 2013 en dan pas 2012.
Mocht je nou hier maandelijks je handelswaar aanbieden dan had ik nog enigszins een héél klein beetje sympathie voor je gekef (om maar in jouw dierentermen te blijven) kunnen opbrengen, nu ga je bij mij gewoon op de hoop met zeurders.

EnVeeZee 18-09-2014 12:42

Quote:
Originally Posted by tiepe ain
Kortom: ik denk de volgende keer wel even 2x na voordat ik weer iets ga plaatsen. Ga nu maar ff in 't huisdierenhoekje kijken, de hond van m'n buurman stinkt nogal uit z'n bek. Kijken of er tips zijn

tiepe ain 18-09-2014 13:11

Enveeze& area51. Fijn dat jullie beide nog even de reactie's geplaatst hebben waar ik op doel.
Duidelijk zo.

Rinus66 18-09-2014 15:39

Quote:
Originally Posted by Area51
Jouw laatste advertentie is anders ook alweer van januari 2014, daarvoor eentje (!!) uit 2013 en dan pas 2012.
Mocht je nou hier maandelijks je handelswaar aanbieden dan had ik nog enigszins een héél klein beetje sympathie voor je gekef (om maar in jouw dierentermen te blijven) kunnen opbrengen, nu ga je bij mij gewoon op de hoop met zeurders.

Kun je nagaan hoelang 1 keer nadenken al duurt :D

Style 18-09-2014 17:51

Denk je van de verkoop topics af te zijn staat deze elke keer in de lijst :screwy:

Talandman 18-09-2014 19:31

Ik probeer een advertentie te plaatsen, maar elke keer geeft hij aan dat hij geplaatst is, vervolgens kijk ik staat hij er niet tussen? Wat is hier aan de hand?

Of heeft dit te maken met het feit dat een advertentie gecontroleerd moet worden? Zou handig zijn al krijg je hier feedback over, en mijn excuses alvast dat ik hem een aantal keer heb geplaatst dan.

Pro FM 18-09-2014 19:35

U heeft onder een steen gelegen ? Misschien handug als je effe de beginpost leest?

Talandman 18-09-2014 19:38

Quote:
Originally Posted by Pro FM
U heeft onder een steen gelegen ? Misschien handug als je effe de beginpost leest?

Ja net gedaan en in zeker zin heb ik onder een steen gelegen ja. Hier al een tijdje niet geweest (lees 3 jaar), mijn excuses.

EnVeeZee 18-09-2014 20:16

Welkom terug!

Pro FM 18-09-2014 21:15

Quote:
Originally Posted by Talandman
Ja net gedaan en in zeker zin heb ik onder een steen gelegen ja. Hier al een tijdje niet geweest (lees 3 jaar), mijn excuses.

AhA dat verklaard wat! Nou welkom terug dan maar..:)

Tjaap 18-09-2014 22:57

Quote:
Originally Posted by Talandman

Hij staat erbij!

Sven-GTI 22-09-2014 13:07

Deze advertentie.. Niet echt compleet geen vraagprijs, geen woonplaats etc.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=129225

VeeDubber 23-09-2014 11:23

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Deze advertentie.. Niet echt compleet geen vraagprijs, geen woonplaats etc.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=129225

Thanks! verwijderd en user gemaild :thumbup:

Polo1w 23-09-2014 11:42

Zou iemand van de crew eens kunnen checken wat er mis gaat met mijn advertentie? Ik heb m op de iphone gemaakt, niet echt ideaal, dus misschien heb ik ergens een foutje gemaakt.
Helaas krijg ik via de ipad de foto's er niet bij.

VeeDubber 23-09-2014 13:28

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Zou iemand van de crew eens kunnen checken wat er mis gaat met mijn advertentie? Ik heb m op de iphone gemaakt, niet echt ideaal, dus misschien heb ik ergens een foutje gemaakt.
Helaas krijg ik via de ipad de foto's er niet bij.

Er staat geen advertentie van jou tussen?

Polo1w 23-09-2014 14:09

Nou, heb er een gemaakt, en volgens mij ook geplaatst, maar ik zie m niet verschijnen.
Maar hij is dus ook niet bij jullie te vinden?
Dan ga ik poging 3 wagen :redface:

Jel Golf 2 GTI 27-10-2014 16:02

Ik heb vandaag ook een adv aangemaakt die ergens ter goedkeuring staat, allemaal tof en goed maar ondertussen heb ik het onderdeel al aangeboden gekregen via een andere weg maar mijn adv hier is nog niet zichtbaar.

Dus kan ze ook nog niet verwijderen :D

René 30-10-2014 22:44

Nog weer even onder de aandacht :thumbup:

Erik Baas 03-12-2014 22:45

Ik heb vanmiddag twee advertenties gemaakt, maar die zijn nu (22:44u.) nog steeds niet verschenen. Wel zie ik twee nieuwe ads van anderen die om 20:57 rep. 21:30 gemaakt zijn! Waarom de mijne niet??

Erik Baas 03-12-2014 23:48

Om 23:10 was de ene erdoor, nu om 23:47 is de tweede er nog steeds niet. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het zó veel of zulk zwaar werk is om even een advertentie goed te keuren?

René 04-12-2014 00:16

Geen idee waarom ze er niet bij stonden Erik....heb vanmiddag nog wel wat gekeurd, maar dat zat die van jou niet bij. Misschien dat een andere mod uitleg kan geven?

Erik Baas 04-12-2014 00:45

Het was tussen 5 en 6 meen ik, misschien was jij toen alweer weg. Enfin, die ene is er dus nog steeds niet! En die olieleiding is nou juist erg belangrijk voor me...
En tegen de tijd dat die doorkomt staat 'ie zó laag in de lijst met "new posts" dat niemand 'm meer leest!

Weet je, ik heb alle begrip voor de redenen achter deze werkwijze, en ook voor het feit dat er niet 24/7 een mod klaarzit om advertenties te keuren, maar je moet toch toegeven dat dit voor de gebruikers geen waarde meer heeft?

Rinus66 04-12-2014 00:53

Zie hem hier wel.

Erik Baas 04-12-2014 01:19

Klopt, ik nu ook. Geplaatst om 17:24u...

Richard 07-12-2014 13:27

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Om 23:10 was de ene erdoor, nu om 23:47 is de tweede er nog steeds niet. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het zó veel of zulk zwaar werk is om even een advertentie goed te keuren?

En altijd maar weer dat eeuwige commentaar. Er word hier een gratis service verleend voor adverteren. We doen als team ons best om alles goed te keuren en dit is geen betaalde baan. Wel is de verwachting van de heer Erik Baas dat men alla minuut voor hem klaar staat. Mocht het grote haast hebben, dan kan je via een betaalde verkoopsite dit ook proberen. Hier zijn jullie, maar ook wij als mods gebonden aan verkoopregels.

Misschien iets meer geduld hebben voor een gratis service, ipv een gegeven paard in de bek kijken en overal op klagen.

Erik Baas 07-12-2014 14:52

Quote:
Originally Posted by Richard
En altijd maar weer dat eeuwige commentaar. Er word hier een gratis service verleend voor adverteren. We doen als team ons best om alles goed te keuren en dit is geen betaalde baan. Wel is de verwachting van de heer Erik Baas dat men alla minuut voor hem klaar staat. Mocht het grote haast hebben, dan kan je via een betaalde verkoopsite dit ook proberen. Hier zijn jullie, maar ook wij als mods gebonden aan verkoopregels.

Misschien iets meer geduld hebben voor een gratis service, ipv een gegeven paard in de bek kijken en overal op klagen.

Onzin, lees eerst eens wat ik al eerder schreef: "Weet je, ik heb alle begrip voor de redenen achter deze werkwijze, en ook voor het feit dat er niet 24/7 een mod klaarzit om advertenties te keuren, maar je moet toch toegeven dat dit voor de gebruikers geen waarde meer heeft?"

Wat mij in dit geval stoorde was dat mijn advertenties tot heel laat in de avond verborgen bleven, terwijl die van anderen al uren eerder goedgekeurd werden. Je schreeuwt wel hard, maar je vergeet me uit te leggen hoe dát dan komt.
Ook sla je jezelf flink op de borst over de "gratis service" die je verleent, maar weigert in te zien dat de waarde hiervan voor de gebruikers tot het nulpunt aan het dalen is!

PS.: Dit was niet eenmalig, de vorige keer dat ik een advertentie wilde plaatsen gebeurde dit ook al.

Richard 07-12-2014 15:15

Ah het eerst schijten en dan keutel terugtrekken.
We doen ons best Erik. Als een advertentie die later dan die van jou eerder word geplaatst is dit niet om te pesten, maar waarschijnlijk omdat het druk is.
Om dan te reageren dat het zwaar werk is en dat je t nu nodig hebt?
Heb eens geduld. En ja t is gratis, maar je stelt wel eisen. Nogmaals ook wij zijn gebonden aan de nieuwe werkwijze.

Erik Baas 07-12-2014 15:31

Om in jouw stijl te blijven: bullshit! Je leest niet goed. Maar laat verder maar, dit soort discussies gaat toch altijd dezelfde kant op.

Audi1981 12-01-2015 17:07

Nu staat er op pagina 1 twee keer dezelfde auto, alleen de prijs verschilt, is dat de bedoeling van de nieuwe regels?
Want daar gaan we wel naar toe zo...van de eerste pagina af, hopsa nog een keer aanmaken :screwy:

Tjaap 13-01-2015 23:25

Die is verwijderd. 2x op de eerste pagina is inderdaad onzin. Bovendien kan je zelf je advertentie beheren en aanpassen.

2H-2H 13-01-2015 23:57

Vraagje, Kan nergens vinden hoe ik een advertentie kan uppen.
Of kan dat niet, en moet ik het op nieuw plaatsen?

Bedankt al vast

Dokter D 14-01-2015 00:05

Uppen kan niet.

Audi1981 25-02-2015 17:41

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132164

Hier kots ik ook zo van, "geen bla bla bla" zodat ie in iedere search opduikt...

Tjaap 25-02-2015 23:06

Dat is eruit verwijderd. Idd irritant

René 11-03-2015 22:37

Even weer onder de aandacht...

Jelle-Mk1G60 11-03-2015 23:02

Ik vind het erg jammer de nieuwe regels, zoals eerder al eens is aangegeven moet er toch een filter mogelijk zijn om de new posts te zien uitgezondert van de verkoophoek dan.
En voor de rest terug het oude systeem. Iedereen blij denk ik dan.

Ik keek vroeger ook bewust op forum achter spullen aangezien hier het van liefhebber voor een liefhebber aan betaalbare prijzen is.

Sven-GTI 03-04-2015 14:39

Deze advertentie heeft geen woonplaats, terwijl dat verplicht is.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132827

VeeDubber 03-04-2015 15:39

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Deze advertentie heeft geen woonplaats, terwijl dat verplicht is.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132827

Ik heb hem even toegevoegd

indewarre 04-04-2015 23:21

Ook liefhebbers willen wel eens snel een ad plaatsen zonder eerst het boek hoe plaats ik een ad op volksforum te hebben gelezen

sorry ik haak af zo langzamerhand.

tiepe ain 05-04-2015 06:41

http://youtu.be/mJipJwDPJ-g

Het gaat zo langzamerhand deze kant wel op hier idd..

All times are GMT +1. The time now is 00:13.