![]() |
Allemaal prachtige foto's die ik tot hiertoe heb gezien, dus blijven posten jongens... :thumbup:
|
mooie foto's!
|
klein vraagje.... In het verleden was er altijd een kleine meeting achter de Billa in Schieffling, en op dezelfde dag de meeting bij de piramide kogel.
Nu weet ik alleen niet meer of dat op Maandag of Dinsdag was. Wie kan me dat vertellen? |
Quote:
Meeting cleaned was eerst bij de piramide kugel op maandag middag en vorig jaar bij de faakersee. Of dat dit jaar weer is ?? Nog niks over gevonden... |
Billa bij Schiefling staat elke dag propvol.
|
Top, Thanx! Rij ik morgen eerst even naar Schieffling, daarna maar eens even kijken of er bij de kogel nog wat te doen is...
|
Via via kregen wij te horen dat de Cleaned meeting afgelopen donderdagmiddag om 14.00 op de PiramideKogel zou zijn. Daar stonden enkel een paar wagens die ook bij ons hotel stonden. Daar was die dus niet.
Rij maar gelijk naar de Faakersee, daar staan ze allemaal. |
Pas wel op met parkeren daar. Peet stond nog niet eens stil en had al een parkeerboete te pakken.
Edit: bij Billa Schiefling |
tHANX! Ook dat gaan we doen!
|
Quote:
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=108249 ;) |
Quote:
Top, ik rij er morgen heen, dan zien we het wel. |
Zodirect weer naar huis, was weer top!!
|
al mijn (I-phone) foto's staan ook in het album
|
Stomme vraag. Hoe kom ik bij de faakersee?
|
Vanaf velden naar de shell rijden en dan rechtdoor rijden (shell aan je linker hand houden) en dan als maar rechtdoor
|
Quote:
met een VAG natuurlijk!!!! :D |
Quote:
Toevoeging! Op en gegeven moment kop je op een t-splitsing en dan moet je naar links richting egg-amsee .. denk erom einde van het dorp staat een flitskast aan de linkerkant |
Ben er geweest maar straat is gedeeltelijk afgezet, om het racen tegen te gaan
|
|
Quote:
De borden volgen die in Velden staan. |
All times are GMT +1. The time now is 08:34. |