![]() |
tijd voor fotos met de nieuwe bumpers er op ;)
|
Als ze gemonteerd zijn komen er inderdaad foto's... :D
Kan nog niet zeggen wanneer dat zal zijn, ik kan er zelf niet aan werken, haha! :redface: |
Zeldzame exemplaren, en gij bent trotse bezitter, good luck soldier!
|
bedoel je een keievanger die je vader gaat uitdeuken
heb nog wel een goede keievanger liggen met het grilletje erbij pm maar als je intresse hebt moet je zelf in je kleur van de auto lakken. en de prijs is voor nop aleen verzkosten en aan de moderators die dit lezen jullie hebben die jonge tuurlijk al een setje "VOLKSFORUM" stickers gestuurd aan deze jonge voor niks neem ik aan :rolleyes: |
GrootsUitpakken: Bedankt voor de leuke reactie! :thumbup:
redbull: Te gek aanbod! Betreft inderdaad de keienvanger! Ik geloof dat ze bij de huidige een keer er tegen gereden zijn met een trekhaak oid! En een keienvanger die nog mooi strak is, dat maakt het weer makkelijker dan de oude uitdeuken! :thumbup: Het in kleur zetten is geen probleem, hij's toenvallig niet classicrot? ;) Anyway; m'n vader is spuiter geweest, dus geen probleem! Het grilletje is ook aan vervanging toe, dus dat komt ook erg goed uit! Je zou er mij hoe dan ook een groot plezier mee doen! Laat je even weten hoeveel het gaat kosten? :cool: Dan stuur ik daarna m'n gegevens wel in een PB'tje...! :thumbup: |
6,75 verzkosten
stuur me maar een berichtje waar het naar toe moet dan stuur ik de bankgegevens :thumbup: |
Ik heb een PM gestuurd! :thumbup:
|
Zo, vandaag de GTI achterlichten erin gezet, tevens de GTI achterbumper gemonteerd, was toch even puzzelen om 'm precies goed te krijgen, maar nu hangt 'ie al 10x beter, morgen nog wat extra schroefjes vast zetten en dan zal 'ie denk ik helemaal goed zijn! :thumbup: Tevens ben ik nu van die trekhaak af! :tongue:
Is wel een lekker zicht, binnenkort foto's...! Ook nog wat tectiel verwijderd van de achterkant, en wat zat eronder? Mooie blinkende lak! Zelfs achter de achterbumper; GEEN roest!! :eek: |
Super man, geniet van je Golf en dikke respect voor iedereen die het mogelijk maakt :thumbup:
|
Ik ben benieuwd naar de foto's.
|
VwJarnoGT - bedankt man! :thumbup:
Theo - die gaan binnenkort zeker gemaakt worden, ik denk als 't front er ook op zit! :cool: |
Zojuist de bestelling van 'redbull' ontvangen!!
Keienvanger in superstaat, & de tankdop, eveneens als nieuw! :thumbup: Dit betekent dus dat m'n vader de keienvanger spoedig gaat spuiten, dan monteren, GTI voorbumper monteren, en vervolgens de GTI grille...! :eek: Tankdop heeft pap er net al op gezet, perfect! Mijn grote dank gaat uit naar redbull...!! :thumbup: |
ik blijf volgen, laat die foto's maar komen!
|
Thanx voor je reactie! :thumbup:
|
Heb dit topic doorgelezen en diep respect..
Greetz Lesley |
Thanx! Altijd fijn om te horen! :thumbup:
|
Zojuist m'n radio/cd/mp3'tje van JVC horen spelen met de ASX speakers, klinkt erg goed, mooi zuiver en toch een krachtige bass! Uiteraard ingebouwd + aangesloten door pap...! Tevens middenconsole eruit gehad, grondig schoongemaakt en weer terug gezet met ALLE schroeven! Van de week effe lak laten mengen en dan kan de keienvanger gespoten worden, en het frontje afgebouwd worden! :thumbup:
Daarna toch eens een shootje houden... :cool: Oh ja, als iemand een onderlip heeft liggen die zonder aanpassen onder een dunne bumper-type past, laat effe weten aub! :D Die van een GTI past ook zo...? :redface: |
Jep, Past 1 op 1 ;)
|
Dankjewel! :thumbup: Weten we dat ook weer!
|
Zojuist even het één en ander gekocht! Spuitbus grondlak, 2 spuitbussen Classicrot, spuitbus blanke lak...! Tevens een potje glasvezelplamuur, want ja, er zit toch een klein roestplekje aan de binnenkant van het linkervoorscherm...maar dit gaat mijn vader uiteraard vakkundig verwijderen! :cool: Tevens nog een Autoglym reclamebord gekregen en wat folders!
Big thanks 2 ACB Autolakken! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |