![]() |
dikke bak kerel.. wil ik wel eens en rondje naast zitten als ik de verhalen mag geloven
|
Quote:
Dankje, hhahaha valt wel mee hoor :D Maar kunnen zekers wel eens een blokje om :thumbup: Moet wel goed komen. |
ja ja de linker baan is voor japie en dan kom ik met mijn golf.
|
sjocht er wer keurig ût Siep! :thumbup:
en met Johan op de Linkerbaan klinkt leuk,maar dan wil ik naast Johan zitten,kan Richard naast jou zitten :D |
ja dat moet maar een keer guido dan kan je lachen wat word dat dan een feest op de weg achter siep aan
|
Quote:
:drive: :rock: :giggle: gaan we doen Johan! :thumbup: |
Super auto geworden man!
De wielen staan hem ook goed. Gister was Bram hier nog om de intercooler te halen en hebben we het nog even over je auto gehad , hij vertelde idd al dat de 1e versnellingsbak al om zeep geholpen was. DIKKE NM'ers ha ha.. Gr Jan. |
Quote:
komt goed.. mijn zus woont in hallum, dus komt wel goud |
Godver, ziet er goed uit Siep! :thumbup:
|
strakke bak vent :thumbup:
|
:cool: :cool:
|
Quote:
Dankje Guido :thumbup: Kennen wel een keer weg te scheuren :D Hij loopt nu teminste over de 200 :thumbup: GAS is alles |
Quote:
Dankje vind de wielen ook strak! Okee de gekke Brammetje :D Die gaat binnen kort ook los ja :D En ja als ik het gas in druk staat ie te stuiteren zo graag wil ie weg, dus is het niet vreemd dat er dan eens een bak sneuveld :shake: :tongue: Maar goed weet nu waar deze bakken tekrijgen zijn, dus geen stresss..... ;) |
Quote:
We hebben het er volgend weekend in Leeuwarden wel ff over Siep ;) en idd GAS is alles! en een gang os een koegel :D :thumbup: |
Quote:
Okee, moet je eens een belletje doen als je hier heen komt :thumbup: |
En voor de rest iedereen badankt voor de complumenten :thumbup:
Zal binnen kort weer eens wat fototjes maken. Moet ook nodig weer eens met mijn Golf 1 topic bezig, ligt ook een buld stof :D |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: komt goed |
Nou hier weer eens een reactie
Laatste tijd niet heel veel meer gedaan aan de TDI behalve RIJDEN :D De Golf 2 TDI staan nu te koop Dusssss zal vande week nog ff wat nieuwe foto,s maken! Golf gaat weg om dat ik mijn zinnen heb gezet op een T3 bus :D fotos volgen gr Jap |
mac jappies bang bus :D
|
Quote:
:thumbup: Zekers jongU Kunnen Alie en ik daar mooi volgend jaar met edition38 in slapen :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:23. |