![]() |
Zou fyn zyn als er lak op kwam Rick, ben benieuwd naar de foto's!
Gr Pim |
Hey Mensen,
@Pim: Nou dat zou zeker fijn zijn ben er wel aan toe hoor om de auto af te gaan bouwen :thumbup: Hoe staat het met de mk1 van Pim en je wielen?? Ik hoor het wel van je! Groeten, Rick |
Quote:
Ja die wielen schiet niet echt op, miss dus toch in maart naar HTN. Verder heb ik niks meer gedaan aan mn 1, tegen de zomer er weer s wat aan doen, 1 en ander nog veranderen maar geen drastische plannen meer. Hou me maar op de hoogte, dan kom ik nog s kyken by je, Gr Pim |
hey rick,
dan ben ik eens benieuwd als het zover is. dan maar snel foto's posten. bij mij schiet het ff niet op lig ziek in bed. grtz eddy |
Hey Mensen,
Hier weer even wat foto's de auto is nu van binnen geschuurd en de motorruimte is geschuurd. A.s dinsdag de rest schuren zoals deurstijlen enzo en wat na loop werk. En dan volgend weekend in de kleur :thumbup: Rick in actie!!! ![]() En weer Rick in actie(handje's uit de zak he anders komt het nooit af) ![]() Binnenkant geschuurd :thumbup: ![]() Motorruimte nog niet geschuurd :rolleyes: ![]() Motorruimte geschuurd :eek: ![]() Groeten, Rick |
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gr Ronnie |
Hey Rick,
Je bent goed beig zeg. Je moet niet te snel gaan ben je straks nog eerder klaar dan mij. Ik heb vandaag ook weer een beetje kunnen doen ben ziek geweest. Hoop volgende week de kleur op te zetten. En dan weer gaan bouwen hopen dat dan snel de motor er in kan. Ziet er wel allemaal goed uit wat je aan het doen bent komt allemaal goed. Had je mijn site nog doorgekregen voor die pendalen box of niet. Grtz Eddy |
spuiter
Hey Mensen,
Zo weer even een update!! Auto is bijna geschuurd alleen de buitenkant nog maar het meeste werk zat toch in de motorruimte en binnen allemaal hoekje's en kleine dingen :thumbup: Ik hoop dat de auto binnen 3 weken gespoten zal worden, even kijken wanneer de spuiter tijd heeft namelijk! Vanavond nog even wat dingen schuren en wat foto's maken! Verder heb ik bij Herm (longstreet engineering) vibratechnics steunen besteld voor de achteras en de draagarmen :D Hier de foto's De beide steunen ![]() De achtersteunen. ![]() De voorste steunen. ![]() Groeten, Rick |
Hey Mensen,
Even een kleine update eind volgende week post ik weer nieuwe foto's Verder een pakketje binnen van longstreet :thumbup: Fijn weekend!!! Groeten, Rick |
Rick,
leuk je weer eens gesproken te hebben en heb nu je topic maar eens ff goed doorgekeken. Dat candy red was nog niet eens zo heel lelijk. maar zwart zal m ook goed staan. als ie terug is van de spuiter kom k wel een x langs om ff te kijken. mvg Mike |
Hey Rick,
Even je topic opgezocht. Ben onder de indruk. :thumbup: Zie een hoop onderdelen voorbij komen die ik ook voor mijn Golf heb aangeschaft. Gr. Niels. |
Hey Mensen,
@niels: ja ja bedankt voro je reactie! Het is al weer veel te lang terug dat ik foto's heb gepost maar de auto staat klaar om te spuiten en de steunen moeten er nog in gelast worden voor de rolkooi hopenlijk volgende week!! Ik post meteen foto's Groeten, Rick |
Hey rick,
En waar zijn de foto's. ahahahahahahah. Gr Eddy |
Goed bezig hier Rick , als hij klaar is kom je even showen hier op het werk ?
;) |
ook een heel erg mooi project,mijn complimenten :thumbup:
|
Hey Mensen,
@Ron mk1: Als de golf klaar is kom ik zeker even langs bij je meteen even een bakje koffie drinken bij je :thumbup: @Skywalker38: Bedankt voor je post ik ben ook lekker bezig idd maar goed jij ook :D Zodra ik weer bezig ben met de golf begin volgende week post ik weer wat foto's :cool: Groeten, Rick |
Hey Rick,
Ziet er weer goed uit. Nu maar afwachten hoe die straks is als die bij de spuiter klaar is. Ben wel eens benieuwd. We houden contact. Grtz Eddy |
Hey Mensen,
@eddyvwone:Ja dat komt helemaal goed, ik ga maandag weer verder met de golf :thumbup: Groeten, Rick |
Gespoten
Hey Mensen,
Weer even een update, de auto is inmiddels gespoten aan de binnenkant :thumbup: Even afwachten tot de buitenkant is gespoten en dan maak ik daar ook meteen foto's van!! Auto ingepakt en de binnenkant gespoten. ![]() Close up van de gespoten binnenkant. ![]() Groeten, Rick |
All times are GMT +1. The time now is 02:39. |