![]() |
Super mooie Variant,ziet er heel netjes uit.
Velgen staan hem ook erg goed!! Vind het alleen jammer dat ze allemaal de zelfde kant op buigen. Daarom vind ik ze aan de linker kant mooier dan aan de rechter kant. |
T is inderdaad misschien wel jammer dat ze niet aan beide zijden mee draaien met de draairichting , maar dat hoort nu eenmaal bij deze wielen .
( niet dat het mij stoort hoor ;) ) En de trekhaak ,die word nogal eens gebruikt idd , dus die blijft wel hangen :thumbup: |
Vanmiddag kwam Alberto nog even langs , en had even een stuur meegenomen wat wel in één van de varianten paste ;)
Nu was deze eigenlijk bedoeld voor het passen in de groene,maar ik heb t ook maar even in de zwarte gepast :D Nu hoort hier dus origineel geen airbagstuur in ,maar dmv de sleepring van de airbag te verwijderen past deze er wel in ! Vind het eigenlijk best mooi staan ,past erg mooi bij de stoelen en pookknophoes ! ![]() ![]() :thumbup: |
een echt Vento VR6 stuur :D :thumbup:
|
ziet er goed uit en ze kleuren ook mooi bij je ricardo stoelen ;)
|
Vanmorgen eens even bezig geweest met de zwarte vari , morgen komt er nieuwe olie en filter op/in ,en zal ik de auto op technisch gebied nog even goed nalopen , maar vandaag heb ik de lak eens even gereinigd :eek:
Normaal was ik de auto toch wel eens in de 2 weken ,en hij staat altijd wel goed in de Mequiars ,maar ik kreeg detip van Gerben om toch maar eens met Klei aan de gang te gaan :rolleyes: Nu dacht ik dat de klei behandeling bij mijn auto's niet nodig was met mijn poetsgedrag , maar toch maar zo'n setje opgehaald . ![]() En ik moet zeggen ,ik sta versteld van het resultaat !!!!!!!! Ik heb eerst de auto eens goed gewassen gister , zodat hij vanmorgen goed droog was , en ben begonnen met de motorkap , die ik al heel netjes vond kwa glans en lakstand . En toch kwam na de kleibehandeling er nog een redelijke smerige laag af(aan de klei te zien ) ,en dat had ik niet verwacht ! Maar aan het voelen aan de lak kon ik het zeker merken ,die word echt superglad ! en dan netjes afgewerkt met een mooi laagje Mequairs Tech 2,0 , en Glimmen !!!! hij is nu echt superglad ! zeker de onderzijden van de deuren ,daarkwam een echte bijna bruine laag op de klei , zoveel verontreiniging zat daar op ,wat je er met wassen en gewoon poetsen dus niet af krijgt ! Morgen zal ik wel even een foto maken van het resultaat ! :thumbup: |
Jup, werkt goed, maar als je er niet goed mee omgaat maak je er ook veel krassen mee! Heb het zelf ook al een jaartje liggen, maar durf het op de jetta niet aan:D
|
Goed bezig Wytse :thumbup:
Paar weken terug ook voor het eerst met klei bezig geweest. Bij mijn s6 zat er ook veel verontreiniging in de lak (teer etc), valt bij een zilveren auto ook wel wat meer op :) |
Werkt zeker mooi, gebruik het zelf ook geregeld. Je staat telkens weer versteld hoe schoon een auto er van word. En 't kost opzich niet eens zoveel tijd :thumbup: . Vind 't wel prijzig overigens... Maar je kan de klei ook los kopen, met water wil 't ook wel, scheelt je de helft :D
|
Quote:
Ben momenteel bezig met de groene te kleien ,maar heb helemaal geen enkele last van krasserij met de klei hoor ! Zelfs op de zwarte lak van de variant niet . Zolang je maar wel zorgt dat de auto netjes gewassen in , dan gebeurt er niks mee , en op tijd de klei even goed doorkneden ,dat scheeld ook ! Heb nu bijna de hele groene gedaan , en je wilt niet weten hoe veel vuil er vanaf komt ! Straks nog even de hele auto in de Nxt zetten :rock: |
Mooi dat het zo goed werkt!
Herken je de auto straks niet meer :D Als je je nog verveeld, heb ik ook nog wel een blauw hok staan met iets werk :D :rolleyes: |
Quote:
Gaan we daar toch binnenkort ook eens omheen met de klei :thumbup: Heb net de groene klaar , maar de lak word echt superglad hoor ! Zou nog even een foto maken ,maar de zon werkt hier niet echt mee ,en de camerabatterij is ook nog leeg :shake: Hopelijk schijnt de zon morgen iets meer :tongue: |
Toch nog even wat foto's gemaakt van de lakstand :thumbup:
![]() Weerspiegeling van de schuur in de deur..........hoezo spiegelglad :D ![]() en de groene is ook zo geworden ! ![]() Klei is wel de shit !!!!!! ![]() :D |
Quote:
Echte Friese klei :thumbup: mega spul :D |
glimt wer als een malle ! :thumbup:
|
Mooi om te zien dat het zelfs op jouw auto's nog zoveel uitmaakt! Mijn Bora is er ook spiegelglad van geworden.
|
Quote:
Ik dacht eerst, die dude heeft een nieuwe camera nodig... maar dat is de weerspiegeling in de lak :eek: |
Wow! Dat is inderdaad spiegelglad ;) Die porschewielen staan trouwens mooi onder die zwarte.
|
Ok ,nog een paar dan .........
en ben nog steeds een beetje verbaasd dat de lak nog zoveel gladder word door zo'n stukje klei en wat uurtjes werk..... ![]() ![]() ![]() |
ik vond dit altijd een beetje een doorsnee auto,nou de porsche's eronder zitten is het ineens een superdik apparaat:Den glimmen dat hok:thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |