![]() |
Quote:
Thanks for the compliment Misha :thumbup: Maar krijg je eigenlijk nog de 165/45/15 ? |
ja dat is een beetje het punt..
een tijdje terug stonden ze nog op marktplaats ze hebben ook nog even op cleaned.be gestaan. waar je ze nu nog kan krijgen weet ik niet, ik zou even op die 2 sites zoeken en evt vragen. |
Quote:
Ik ga eens rondvragen voor de bandjes maar denk dat het moeilijk wordt ja de 165/45/15 maar toch bedankt misha :thumbup: |
165-45 zou wel erg stoer staan!
Héééle mooie velgjes. |
Mooie velgen, gaat echt mooi worden !
185-45 geen optie ? |
Heel mooie velgen hoor! Ben benieuwd naar het totaalplaatje:)
|
Deze wielen worden regelmatig op japanners gemonteerd toch? Wat is t merk en type eigenlijk?
|
Quote:
Bedankt voor de complimenten mannen ! |
Quote:
nee tis de 2007 ebay special. half vortex heeft ze eronder zitten. erg leuke velgen voor het geld. |
de Work Equip lijkt er verdacht veel op, die wordt inderdaad wel regelmatig op Japanners gebruikt:
![]() Dit zijn dus een soort imitatie/replica's van de Work Equip, daarom zullen ze ook zo leuk geprijsd zijn. |
Thanks mensen !
|
![]() Quote:
![]() 1 geluk natuurlijk tot nu toe rijdt nog niemand met deze op een VW in nederland |
1 geluk natuurlijk tot nu toe rijdt nog niemand met deze op een VW in nederland[/QUOTE]
![]() ![]() 165/45/15 nergens te vinden ga denk ik toch voor de 185/45/15 heb ik ook wat meer grip he ! |
![]() |
cool
|
Heel vet, ik zou ook 185 nemen dat staat net ff wat beter dan een fietsbandje ;) .
|
En ze zitten erop de mk2 is klaar !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dik!
ik denk alleen dat het nog vetter was met de grijs/zwarte variant dan nu met de goude variant! |
Staat errug goed, beter dan ik had verwacht...Mooie auto!
|
Erg mooi, alleen die grill vind ik niks meer.
|
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |