![]() |
Dat ziet er netjes uit :thumbup:
|
mijn mooie ruime loods :) ca 400m2
![]() ![]() |
wow, dat is wel een hele ruime loods! Van jezelf Domi?
|
Quote:
Bijna :D Tevens ook opslag van de zaak. Garage en bedrijfsdeuren. Je ziet ze rechts in de stelling. |
okay, naja...prima toch als je zo`n toffe werkgever hebt, dat je daar aan je MK1 mag sleutelen :)
Hoe ver ben je er inmiddels mee? |
Quote:
Ik kan er dag en nacht 24/7 terecht :) Heb je een PM gedaan. |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Bekende Jetta! :thumbup: |
Ik mag nog even hier hobbyen maar over een tijdje zit ik weer gewoon buiten op de oprit.
![]() |
Sinds de verhuizing, thuis :D
![]() Staat inmiddels wel wat voller (werkbank, gereedschap etc.) maar ben er erg blij mee! |
Mooie ruimte!
|
sinds gister in mijn eige box :cool:
![]() ![]() 2,5 x 5m klein maar fijn |
meestal op het werk, 5x 2-kolomsbruggen en 1x 4-kolomsbrug tot beschikking
verders een wasruimte waar 2 auto's kunnen staan kan 24/7 met de auto bezig, weliswaar geen dagenlange projecten ![]() verders voor de kleinere dingen gewoon voor het huis op straat of bij mijn zwager 20 km verderop in de schuur voor de grotere en langere klussen |
zal morgen of vd week ook eens een fototje schieten.
Heb achter het huis nu bijna alles af. Ruimte is 310 bij 5.5 meter keer 2. Heb er nu de 2 kolommer al in staan de verlichting komt volgende week... |
hier een heerlijke verwarmde garage (23graden) van 40 bij 10, met smeerkuil en 16 roldeuren :D
Mocht de zon weer ooit gaan schijnen ook nog een prachtige parkeerplaats. (weet niet hoe ik foto's moet uploaden) |
23 graden!? Damn, dat heb ik in m'n huiskamer niet eens. Wordt er wel gewerkt? Want dan krijg je het vanzelf warm ;)
|
Het is wat warm om te klussen, maar ach, we klagen niet :D
|
Nou, 23 graden en dan nog een been moeten verzetten. Ik zou hijgend op de grond liggen. Haha :tongue:
|
hierin beoefenen wij onze hobby
alles bij de hand en hebben we iets niet duurt het meestal niet lang voordat het er wel is ![]() |
Sommige hebben het echt mooi voor elkaar met hun loodsen en boxxen!!
Jalourss!! |
All times are GMT +1. The time now is 02:32. |