![]() |
Zag je zostrax nog rijden in drachten..ziet er echt vet uit zo.
|
zaterdag grote vorderingen wat betreft het interieur, zoals het nu lijkt! ;)
|
zaterdag dus een setje zeeer exclusieve voorstoelen gehaald (ben er ook best trots). kernwoorden: bbs, vol leder, verwarmd, volledig electrisch (elk paneel van de stoel is electrisch verstelbaar: zelfs de wangen! echt alles instelbaar). gevolg: loeizwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar door de electromotoren! is geen plug en play dus zal nog even duren voor ze er definitief inzitten. (en ik dacht altijd dat mijn polo stoelen lekker zaten....)
![]() ![]() ![]() |
pfff wat een dikke zeteltjes :D
|
Zien er heel goed uit, mooie stoelen.
Zal ook wel super mooi zitten. |
Jij gaat je vast en zeker de koning voelen als je in zo'n stoel achter het stuur zit ;)
Nice !! |
ik zou ze in de huiskamer zetten op mooi onderstel.... :)
|
gisteren voor het eerst de zetels aan de stroom gehad :D geweldig! echt bizar als ik dit straks in mn polootje heb.
vanavond ga ik kijken voor een lederen achterbank. |
Super aankoop, ben benieuwd naar de montage !
|
super stoelen , ben benieuwd :thumbup:
|
gisteren achterbank erbij gescoord. vanavond inventariseren wat er allemaal nodig is om het in te kunnen bouwen. achterbank lijkt aardig te passen, voorstoelen zal wat meer werk worden.
![]() ![]() ![]() |
holy shit!
wat een geil interieur. Niet bang of je motor het nog wel trekt met dat gewicht?;) Waar komen ze eigenlijk uit die stoelen? |
Zwaar relaxed interior design!!
|
de voorstoelen komen uit een bmw e30 cabrio rieger. de achterbank uit een golf mk3.
|
netjes hoor :thumbup: !!
|
Heel mooi compleet interieurtje nu.
Zal wel heel mooi staan in je polo. Laat je de deurpanelen zo, of ook leer ? |
Bekende stoelen :D
Bij deze is ook alles verstelbaar maar ik wist niet dat ze ook electrisch verstelbaar geleverd zijn. |
In welke auto's zijn die stoelen geleverd? Of is dit een optie die je zelf los moet kopen?
|
Quote:
:D |
sorry ben scheel :D
en die stoffen handverstelbare? |
All times are GMT +1. The time now is 12:36. |