![]() |
jeetje, mijne moet wss ook zo rot zijn, ik zie ook de straat erdoor als ik tank :D
|
o ja, er is nog een update geweest: :D
![]() |
DIK!
Nu alleen nog wel effe andere deurpaneeltjes maken he! |
Zijn ze ook electrisch verstelbaar?
Vind ze te modern voor een mk1, maar geloof goed dat ze stukken beter zitten! |
inderdaad ff zwarte deurpanelen vinden... en dan eigenlijk ook gelijk een zwart vloerkleed erin :rolleyes:
ze zijn elektrisch in hoogte verstelbaar. tenminste, als ik er een 12volt draad naar toe trek :D |
leuk, uit wat voor auto komen deze?
|
Quote:
Edition mk2 |
Als je t groene interieur kwijt
wilt hoor ik t wel ;) Succes |
Netjes dat interieurtje zo :)
|
Quote:
Hij wil het kwijt, voor niks. Had hem al gezegd dat jij het wel wilde hebben. :D You're welcome! :tongue: |
Nou... nog ff wat andere foto's van het interieur :rolleyes:
En aangezien de achterbank van de golf 2 niet past in de golf 1 heb ik de stof van de achterbank afgehaald, en die op de achterbank van de golf 1 gefabriceerd. was wel ff een klusje met flink trekken en rekken :D ![]() ![]() ![]() ![]() (kwaliteit van de foto's is niet echt goed, met paint verkleind :) ) |
Nou, heb je nog erg netjes gedaan.
Hoe ziet het er aan de achterkant uit? |
Quote:
netjes... :D gewoon op de officiele manier, en dan nog wat knip en trek-werk erbij: ![]() |
Ziet er inderdaad nog netjes uit. Alleen aan de zijkant kom je een stukje stof te kort he. :tongue:
Nouja, daar zie je niks van. Het ziet er van voren in ieder geval erg mooi strak en netjes uit! Veel zitplezier! |
nee, was niet tekort :D
was tijdens die foto nog bezig met de bank, de stof zit gewoon rondom goed strak eromheen ;) kheb nog nooit zo'n mooie golf 1 achterbank gezien :cool: |
Quote:
Als je toch aan het stofferen bent, kan je dan niet gelijk effe een leuke kleur blauw over die paneeltjes trekken? :tongue: Ik denk dat dat beter staat dan zwart eigenlijk... |
superdik zo :)
|
Nou, gisteren de oude versleten vieze emblemen eraf gehaald.
Die samen met mn broertje afgeplakt, opnieuw gespoten in de kleur van de auto, en het zwart weer mooi gemaakt :D Aanschouw: ![]() ![]() ![]() ![]() |
zwarte deurpanelen op de kop getikt, en een victor 30cm sportstuurtje :D
![]() ![]() ![]() |
sow... net ff rondje gereden met dit stuurtje... is nu echt hard werken :D
30cm stuurtje, geen stuurbekrachting en 195-50-15 :tongue: o ja, door het stuurtje kan ik mn snelheidsmeter ook niet meer zien :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 00:18. |